Olacakları daha iyi anlatabilmek adına evden bahsetmeliyim biraz.
Bu ev büyük bir havuzlu bahçe üzerine kurulmuş büyük bir yapıydı. İçinde yıllardan beri beş adet ev vardı ve her bir ev Genç Adam'ın amcalarından birisine aitti. Genç Adam'ın oturduğu ev ise babasına aitti. Ev dubleksti.
İçi öyle çok çok zengin değildi. Sadece Genç Adam'ın sevdiği eşyalar vardı çünkü burada O yalnız başına yaşıyordu. Evin alt kattaki salonunu oturma odası yapmıştı çünkü burası hem büyüktü hemde bahçedek havuzu görüyordu.
Havuza açılan bir pencere-kapı bulunuyordu bu odada ve kışın muazzam manzaralara ev sahipliği yapıyordu. Hemen yan tarafta mutfak ve tuvalet-banyo vardı,tuvaletin bitişiği ise bir odaydı. Genç Adam burayı spor salonu olarak kullanıyordu.
Merdiven ile yukarıya çıkıldığında küçük bir oturma odası daha karşılıyordu bizi, iki adet tuvalet-banyo ve bir adet yatak odası. Ve tabii ki alet edevatlarını koyduğu ve bir takım mekanik,robotik çalışmalar yaptığı odası vardı. Aynı zamanda evin giriş kapısı da bu katta bulunuyordu.
Genç Adam gördüğü ışıklar ve duyduğu sesler üzerine derhal bu üst kata çıktı. Saat gece yarısına çok yakında ve Türkiye'de ki kanunlara göre hava karardıktan sonra operasyon yapılmasına tek bir durumda izin verilirdi ve o da; Gecikmesinde Sakınca Bulunan Hal.
Demek ki bu operasyon gerçekten önemli idi yapanlar ve yönetenler için. Genç Adam buradan rahatlıkla kurtulurdu ama hiçbir masumun kanını dökmek istemiyordu, operasyonu yönetenlere bir gözdağı vereceği ve kendisini buradan kuratarabileceği bir yönteme ihtiyacı vardı.
Dışarıda hafif hafif kar yağıyordu. Dış kapıya koçbaşı ile vurarak dış kapıyı kırıp evin kapısına dayandı gelenler. Genç Adam hızlıca düşünmeye çalışıyordu. Kapıya gelen operasyon ekibi emir ile hareket eden tamamen masum devlet memurları idi ve onlara zarar vermek istemiyordu. Bir yol geldi Genç Adam'ın aklına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Komandonun Anıları
AventuraBir Genç Adam ve Bir Dünya Güzeli, bu kirlenmiş dünyada mutluluğu bulabilecekler mi? Burayı takipte kalın. Sivilleşmiş bir özel kuvvet görevlisinin yaşadığı inanılmaz maceralar. birkomando.blogspot.com.tr enestayfur@outlook.com