PP Annas
Ik lag in me bed , aan wat er was gebeurt. Ik zag vandaag iemand in het restaurant zijn gezicht kwam me echt bekend voor het gaf me een slecht gevoel maar ik kon er echt niet op komen wie hij is.
oh ja tuurlijk tfoeeeeee , ik weet het weerMijn vader deed in het verleden.(10 jaar geleden ) aan handelen , Mijn vader was de baas hij had veel mensen die voor hem werkten,Marouan(... )Moest nog 100,000 euro betalen en deed dat telkens niet toen hadden mijn vader zijn mannen zijn huis aangevallen en alles overhoop gehaald ,ze mishandelde Marouan(...) helemaal maar die sukkel Bilal kon niet van die dochter afblijven en had haar verkracht. Farah heette ze is echt een lief meisje,ze was nog maar 13 Jaar ,ze werd zwanger en haar hele familie haatte haar ze had zelfs een zelfmoord poging gedaan waardoor het kind stierf .Ze was er kappot van ik kwam haar laatst tegen samen met mijn broer je kon in haar ogen zien dat ze veel had meegemaakt .Zij en me broer keken elkaar de heletijd aan.ze draagt nu een niqaab enzo.Haar broer Brahim wil sws nog wraak nemen dat heeft hij vaker gezegd ,maar ze denken dus dat mijn vader Farah had verkracht , en dat Lina mijn zusje is .Nee Nee tfoee fouten boel mijn prinsesje en familie mag niks overkomen.Ik zal er alles aan doen om ze te beschermen ,ik meld de drerries morgen wel wat er allemaal is .
PP Farah
Ik ga er nog steeds kappot aan dat mijn familie ,mij gewoon uitkotste inplaats van steunden en er voor m waren. Ik had al een tijdje contact met Ali de broer van anass en Wisal .Hij heeft me al die tijd gesteund hij liet me inzien . Dat ik me er niks van aan moet trekken en dat ik alle slechte dingen die kn me leven zijn gebeurd,als motivatie moet gebruiken voor een beter leven en een goeie toekomst later.En dat ik geen vrienden nodig heb,het is Allah en ik voor de rest gaat al die haat me nergens mee helpen. Dit is de eerste keer. Dat ik echte liefde proefde niemand had mij zo goed behandelt als hem sinds dat ene is gebeurt.Ondanks ik mijn eer kwijt ben en niet meer maagd ben ,heeft hij alsnog respect voor me ,kortom ik houd echt van hem en hoop later inshalah een toekomst met hem te delen.Mijn broer denkt nog dat Mostafa El(.....) , mij dat had aangedaan maar het was Bilal ,en Bilal was 2 jaar geleden neergeschoten daarna hoorde niemand meer wat van hem.Waarschijnlijk is hij dood het is wel een soort opluchting Maarja Alah ie rahmoe .Ik hoorde van Ali dat mijn broer Brahim denkt dat Anass zijn vriendin ali zijn zusje is .Inshalah word dit optijd opgelost en doet hij ze niks aan,als dit allemaal goed afloopt komt ali mijn hand vragen.
Ik ga Lina morgen na school opzoeken om met haar te praten, ik gun het haar zo erg niet.Pp Lina Op sc
De dag verliep saai ik had eerste 3 uu vrij , en voor de rest keek Anass me de heletijd aan .Na school gaf Anass me snel een kus en ging naar zijn kickbox training.Ik liep het school plein af naar mijn scooter , net toen ik op mijn scooter wilde stappen tikte er iemand op mijn schouder,keek recht in een meisje haar blauwe bedroefde ogen ik zag veel verdriet toen ik in haar ogen keek ze droeg een niqaab. Ze had een mooi gezicht."ik ben Farah zei ze ik ben de vriendin van Ali ,sorry als ik je liet schrikken ik moet je wat vertellen zou je te erg vinden om ff een kwartier ergens met me zitten"zij ze verlegen."isgoed hoor maar niet hier kom we gaan Naar de Starbucks hier vlakbij.ze knikte .ik liet me scooter achter en we liepen samen naar starbucs.ze had alles van a tot z verteld ,wat had zij veel meegemaakt wat bij haar was gebeurt was 100x erger dan bij mij.pfff ik leefde met haar mee ze word me schoonzus, Ik gaf haar een knuffel "het komt goed inshalah we komen hier samen uit". We namen afscheid en gingen naar huis we hadden nummers gewisseld, Ik besloot om haar ook in de mocro gg te zetten om te vragen of ze mee gaat naar disney land met ali.
we zouden dus in de kerstvakantie een week met iedereen naar dysney land gaan had er nu al zin in.Ik gun haar zo graag een leuke tijd na dit alles.
onderweg naar huis zag ik dat nihad en wisal met souli en mo zaten te praten,ik zag hoe nihad en wisal verlegen naar beneden keken en hoe rood me broers hun wangen waren.(ja nihad en wisal kennen elkaar van voetbal)Zouden ze elkaar leuk vinden?.Kan wel nihad en wisal zijn prachtige dames en me broers zijn zeker niet lelijk, en toen zag ik dat ze nummers wisselden.ik giegelde zou leuk zijn als hun me schoon zusjes zouden worden.Ik maakte snel een snap van hun en stuurde die naar hun.
pp wisal
Pfff ik kan souli (soulaiman) niet meer uit me hoofd halen,Ik vind hem echt leuk denk ik.Ik ga het aan lina vertellen.Ik pakte me mobiel en zag een paar apjes.onbekend:hai♥ ik ben het souli
lina♥:schatje kijk snap hhhhIk opende snap ,en ik zag me zelf toen ik met souli aan het praten was ,laatmaar dat hoef ik lina dus niet meer te vertellen hahaha. Ik reageerde op souli zijn apje.
s=souli
w=wisal
w:ewa hgh?
s:goed hamdoulah mj ?
w:hamdoulah wdj?
s: aan jou denken ,uhm kunnen we morgen gaan chillen? morgen 3 uu bij meram ik weet je houd van eeten♥.
w:hmm isgoed hahah je hebt gelijk maar ik ga slapen goodn schattebout xx
s: isgoes hbiba slaaplekker♡ik kreeg een warm gevoel van binnen dit maakte me blij.Ik legde me mobiel neer en viel met souli in me gedachten in slaap.
s/o naar me chik wisal♥
JE LEEST
Lina's life......
RomanceSalam o aliakom , ik ben lina ik ben 17 jaar oud en ik woon met Mijn broers en ouders in amsterdam. Ik leid een rustig leventje tot dat ik het woord liefde en defenitie daarvan leerde kennen.En is de manier waarop ik leef wel juist ? Mis ik n...