Merhaba arkadaşlar! Ben yaren, ilk defa hikaye yazıyorum fakat Wattpadde yeni değilim. 1 yıla yakın hatta daha fazla süredir Wattpadd kullanıcısıyım. Yazım yanlışlarım olursa özür diliyorum. İyi okumalar♡♡
Ana karakter (kız)= Yosun Deniz
Ana karakter(erkek)= Eymen Ertürk
Yosun'un kuzeni= Çimen Deniz
Eymen'in kuzeni= Cihan Başaran
Kız karakterin eski erkek arkadaşı= Utku Ak
Erkek karakterin ölmüş kız arkadaşı= İclal Biltekinİlk bölümü tanıtım olarak yazacağım, ondan sonra 1. Bölümü yazacağım. İyi okumalar!
***Bir yanımda beni hiç bırakmayacağını söyleyen yalancı ibne eski sevgilim, diğer yanımda da okulun sürtüğü Cansu. Karşımda ise bize kızgın boğa gibi bakan müdürümüz. Burada yani müdürün odasında olmamızın sebebi ise Cansu' yu evire çevire dövmem (ibne sırıtış). Çünkü bu sürtüğü Beden eğitimi dersinde BENİM SEVGİLİMLE SINIFTA BASTIM! BENİM SEVGİLİM OLACAK ŞEREFSİZLE!!
"Hadi Utku'yla Cansu zaten biliyoruz sizin ne olacağınızı, Yosun derin bir nefes aldı. Kızım, kızın eteğiyle gömleğini yırtıp saçını makasla kesmişsin, üstüne birde yolmuşsun"
"Haklısınız hocam, az bile yapmışım değil mi?" Deyip, tekrar o sürtüğün üzerine atladım. O sırada tam kızı döverken belimden tutuldum. Ayaklarım yerden kesildi. Beni kaldıran Utku'ydu. Hala onu sevdiğim için ilk başta beni kucaklaması anormal gelmese de sonradan onları bastığım aklıma geldi ve kısa çaplı bir şok geçirip o şerefsizin kollarından kurtuldum. Sonra birden müdürün yükselen sesi duyuldu. ( Ama ben daha Utku'ya bağıracaktım.
"Çıkın dışarı sizi serseriler, bıktım sizden. Defolun!" Diye bağırdı.
Utkuya bağırma işini dışarda halledicektim.
Dışarıya çıktığımız gibi Utku'ya cırlamaya başladım. Aklımdan ne geçiyorsa bağırıyordum ki birden sesim kesilmişti. Bizim öküz Cihan diye düşündüğüm için elini ısırdım, ısırdığım gibi bi inleme duydum. Ama bir dakika ben onu ısırınca Cihan bağırmazdı, alışmıştı. Ve bu ses başkasının sesiydi. Arkamı dönmemle hiç tanıdık olmayan bir çift kızgın göz ve somurtgan bir suratla karşılaştım. Bu salak benim ağzımı neden kapatmıştı?
Şaşkın şaşkın çocuğa bakarken ağzım hala açıkmış, bu yakışıklı ay pardon mal cocuk çenemi tutup ağzımı kapattığında anladım birde;
"Öküz girecek kocaman ağzın var." Demezmi. Tam bişey diyecekken küçümseyen bir bakış atıp derin nefes aldı ve devam etti;
"Ses tellerini kopartmamı istemiyorsan kes sesini."
Diyip müdür yardımcısının odasına girdi. Harika bir çakma bad boyum eksikti. Cansu çocuğa yiyecek gibi bakıyordu.
"Okulu ele geçirdin, şimdi gözün yeni cocukda mı?" Diyip 'bitch' bakışımı attım. Ve bende onun birşey demesine izin vermeden Utku'yla Cansu'ya ezikiniz bakışlarımdan atıp sarı saçlarımı savurarak ilerlemeye başladım. Bu hareketim cool olabilir fakat okulun eziği Semih'le çarpıştığımda, bana diş telli ve pis telleriyle sırıttı, siyah kemik gözlüklerini düzeltti. Allahım bu gün bu kadar berbat geçmek zorundamıydı. Karnımı tuta tuta müdür yardımcısının yanına gittim. Kapıyı tıklayıp içeri girdiğimde odun, pis, koca elli çocuğa 'Ezik' bakışı atıp müdür yardımcısının yanına gittim. Bana gülümsedi ve;
"Ne güzel Eymen bak senin sınıf arkadaşın." Bana döndü ve devam etti. "Okulu gezdir Yosuncuğum." Diyip sırıttı
Hocaya ciddimisiniz bakışı atıp adının Eymen olduğunu öğrendiğim çocuğa baktım. Pis pis sırıtıyordu. İbne -,-
"Evet hocam Yosun' un okulu gezdirmesini çok isterim" dedi.
Müdüre bana öyle bir baktı ki hayır diyemedim..Sesimi kalınlaştırarak onun taklidini yaparak odadan çıktım.
"Ovot hocom Yoson' on bono okolo gozdormosono cok ostorom." Arkandan kahkaha atarak geliyordu. Kızlar tip tip Eymen' le bana bakıyordu.
"Ulan ben niye senin arkandan geliyorum" diyip yanına geldi. Ina döndüm sırıttım.
"Ders kimya senin sayende dersten yırttım" dediğimde sırıttı
"Kimya hocası benim kuzenim." Dediği gibi ona döndüm. Çocuk bu kadar yakışıklî ama hoca Allah çarpmış, Peygamber tepmiş, kıprk işemiş, bit yuva yapmıştı.
"Ciddimisin o çirkin sürtük senin gibi yakışıklı bir varlığın kuzeni mi?"
"Evet o çirkin sürtük benim gibi yakışıklı bir varlığın kuzeni" dedi ve sırıttı.
"Egon senden daha büyük"
"Ego değil kızım, sen söyledin yakışıklı olduğumu."
Ona öyle bir bakış attım ki başkası bana öyle baksa korkar kaçardım.
"Hayır ben öyle birşey demedim" diye cırladım.
"Eminmisin Yosuncum, iyice bir düşün istersen" diye karşılık verdi.
Düşündüm, düşündüm, düşündüm...
Allah kahretmesin! Cidden söylemiştim.
Birşey demeden önüme döndüm. Yemin edebilirdim ki şuan kıpkırmızıydım. Kahkaya attı ve gülerek;
"Bende öyle düşünmüştüm" diye cevap verdi.
Tam el hareketi çekicekken elimi tuttu ve "Müdür var" diyip jmi bıraktı. Derin nefes aldı ve
"Yoksa elini tutmaya meraklı değilim" diyip sustu.
Bütün okulu gezdikten sonra en alt kattaydık ki çıkış zili çaldı.
"Bundan sonrası sende" diyip yanından uzaklaşacaktım ki.. Bilegimden tutup beni kendine çevirdi. Dip dibeydik ve gözlerimin içine bakıyordu. Gözlerinde çözemediğim anlamsızca bir ifade vardı. Şok olmuş bir şekilde ona bakıyordum ki muzhipçe sırıtıp yanımdan geçerek gitti. Geçerken omzuma çarpmayı da ihmal etmemişti.
O gizden kaybolana kadar hiç kıpırdamadım. Sonra bende homurdanarak ayaklarımı yere vura vura yukarıya çıktım. Salak çocuk. Merdivenlerden yukarı koşarak sınıftan çantamı aldîn ve okuldan çıkmak için merdivenlerden indim.
Eve giderken düşündüm de Utku'yla bile bu kadar yakınlaşmamıştık. Yakınlaşsak bile etkilenirmiydim bilmiyorum. Çünkü bugünden itibaren ondan iğreniyordum.
Sonunda evdeydim. O trafik neydi öyle beee. Hemen duş aldım. Duştan sonra göz altlarım yorgunluktan çökmüş ve berbat görünüyordu. Hemen bir krem kapıp cildime uyguladım. Günlük rutinim!
Ve odama geçip giyinecek kıyafetlerime baktım. Aslında bugün dışarı cıkmasam da olurdu.
Çimen'e hemen kısa bir mesaj atıp, ona bugün cok yorgun olduğumu ve dışarı çıkmak istemediğimi belirten mesajımı attım.
Ve cevap vermesini beklemeden pijamalarımı giyip yatağıma girdim. Cevap vermesini bekleseydim, beni o süslü sözleriyle dışarı çıkmaya ikna edicekti ve ben gercekten çok yorgundum...
***
Umarım hikayeyi beğenmiştirsiniz. Lütfen votelemeyi unutmayınız. Arkadaşlarınıza da önerirseniz çok iyi olur. Eğer kitap tutarsa yazmaya devam edeceğim. Bu yolda sizin desteğinize çok ihtiyacım var. Benden istediğiniz bişey varsa lütfen yoruma yazınız. Yanlışlarım varsa söyleyiniz ki düzeltiyim. Yanımda olup okuyanlara çok teşekkür ederiim. ♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTİST
RomanceErkek kardeşim dediği Cihan ile kuzeni olan Çimen'in arasını yapmaya çalışırken Cihan'ın kuzeni Eymen'e aşık olan Yosun'un hikayesini okumak istiyorsanız devam edin. İyi okumalar!