Season 2. Chapter 10/2. (66/2.)

668 39 3
                                    

.::Lily Smith szemszöge::.

- Figyelj! Nem titkolhatod az örökkévalóságig. Egyszer úgyis kitudódik, és hidd el nekem, jobb, ha te mondod el nekik, nem pedig ők jönnek rá!- mondtam a nővéremnek, aki üveges, könnyes tekintettel meredt maga elé.

- Én nem fogom megtartani!- nézett rám.

- Én meg nem fogom hagyni, hogy elvetesd! Azt a lépést örök életedre megbánnád! Higgy nekem!

- De Lily! Azt sem tudom ki az apja!- kiabált rám, és el kellett ismernem, hogy valahol igaza volt, de akkor sem hagyhattam, hogy gyilkos legyen.

- Kérlek, ne tedd ezt!- kértem egy kicsit lenyugodva, a könnyeimmel küszködve.

- Nem fogom tudni ezt egyedül végigcsinálni!- emelte le rólam a könnyben úszó, barna szemeit. A tekintetében fájdalom úszott, melynek hatására nagyon megesett rajta a szívem. Közelebb léptem hozzá, majd leültem a kanapéra mellé, és egy ölelésbe vontam.

- Nem is kell!- simítottam meg a hátát, amely következményeképpen halk szipogást halottam a nővérem felől. – Mi itt leszünk veled, és biztos vagyok benne, hogy a fiúk is itt lesznek! De ahhoz el kellene nekik mondani!

- Nem tudom, mit mondjak! Hogyan kellene velük közölni?- kérdezte egy cseppet sem magabiztosan.

- Először is ide kell őket hívni! Aztán kerek perec elmondani!- adtam tudtára a tervem, mire erőtlenül bólintott. Azonnal a telefonomat kezdtem el keresni, ezért szaladgáltam egy kicsit, miközben mindent feltúrtam.

- Lily! Hányszor kell még elmondanom a mai nap folyamán, hogy ne szaladgálj?!- jött le a lépcsőn Louis a telefonommal, és Emmával a kezében.

- Aztkerestem!- ugráltam oda hozzá, majd kivettem a kezéből a mobilt, és egy puszitnyomtam mindkettőjük arcára. 

Ez lett a valaha volt legrövidebb rész, amit szívből röstellek! De azért remélem tetszett! 

Story Of My LifeWhere stories live. Discover now