Capitolul 1

23 2 0
                                    

Ananya povesteste
15 octombrie seara intr-un orasel din nordul Americii ,o seara stiuta prea bine de toti. In fiecare an o fata virgina cu varsta de 17-18 ani este violata apoi ucisa cu sange rece. Probabil va intrebati cine ar face asa ceva ? Nici politisti nu au gasit un raspuns deci eu nu va pot lamuri inca .
Frica imi apasa mintea bulversata, nu stiu ce se va intampla in seara asta dar pentru a fi in siguranta voi dormi la prietena mea Lenusy. O fata extraordinara in varsta de 20 ani cu care sincer ma inteleg ca o sora .
Se face ora 8 cand ajung la dansa acasa cu cateva filme bune si popcorn. Bat incet la usa si imediat imi si raspunde ,de parca avea mana pe clanta gata sa ma intampine. Ma ia in brate si ma invita in imensa ei casa in care sta singura.
Ne-am schimbat in pijamale , am pus un film bun , ne-am invelit cu o paturica pufoasa si cu popcornul in fata ( nu avea cum sa lipseasca) eram pregatite sa combatem o seara inspaimantatoare si nelinistita.
Pe la ora 12 ea intra intr-un somn adanc din care nu putea fi trezita prea usor iar eu cu ochii mari imi urmaresc filmul . Ceva sinistru se aude de jos , niste pasi apasati care par a urca sus ;raman incremenita de frica si incerc usor sa o trezesc pe Lenusy dar in zadar, zici ca era "Frumoasa din padurea adormita" . Usa de la camera e deschisa ,simt cum respiratia necunoscutului se aseaza cald pe gatul meu ; fiorii imi cutreiera tot corpul si parca simt cum ma fac toata alba .
- "Dulceat-o tu esti urmatoare victima" imi spune pe un ton foarte ragusit si senzual
-" Sunt a ta ce mai astepti?" spun incet ,usor balbaindu-ma ,inima batandu-mi cu putere
- " Oh , mai intai te voi tortura putin , prajiturica. Vei fi o victima mai speciala" spune razand malefic. "Dar daca vei spune cuiva ceva , vei regreta enorm " ,continua pe tonul malefic in timp ce imi atinge usor gatul.
Un val de aer rece ma cuprinde usor. Realizez cu greu ca mana lui nu imi mai atinge gatul firav iar dupa cateva minute imi dau seama usurata ca a plecat. Incerc din nou sa o trezesc pe Lenusy care raspunde promt la atingerile mele insistente .
-"Ce e, copil?" spune somnoroasa dar in acelasi timp si nervoasa.
- "Aaaa" cateva sunete confuze imi ies pe gura , gandindu-ma la vorbele necunoscutului.
-"Aaa, ce?.Spune o data , vreau sa dorm!" vocea ei imi dadea de inteles ca daca nu vorbesc ma voi trezi cu o palma.
-"Vroiam sa imi dai o patura , dar de acum lasa , ma voi descurca singura "
-"Asa sa faci , acum lasa-ma sa dorm "

(Stiu ca acest capitol este destul de scurt dar e doar inceputul.
Lasa-ti un comentariu cu ce va placut si eventual cu ce nu)

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 08, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The rapist killerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum