Na slici je Srdjan(Louis Tomlinson)
,,Srdjane." jako sam ga zagrlila. Koliko mi je samo nedostajao.
,,Hej ljepotice. Otkad te nisam vidjeo." poljubio me je u obraz a iza nas se culo kasljanje.
,,Srdjane ovo je Stefan, moj decko."
,,Drago mi je." rukovali su se te smo Stefan i ja sjeli na kauc a on na fotelju.
,,Hocete nesto popiti?"
,,Moze casa vode."
,,Ako imas nesto jace."
,,U redu. Stize." samo sto je otisao, Stefan me je povukao u svoje krilo. Sklonio mi je kosu u stranu i poljubio me u vrat.
,,Izvolite." pruzio nam je pica. Ja sam i dalje sjedila u Stefanovom krilu.
,,Srdjo, Sta ima novo?"
,,Sve po starom. Samo imam curu."
,,Koja je nesretnica?"
,,Hahaha jako smijesno. Nasa stara drugarica, Nikol. Sjecas se?"
,,Naravno."
,,Vidim kod tebe ima novoga. Konacno da i ti imas decka." Stefan je polako ispijao svoje pice. Izdaleka se vidi da mu je dosadno. Ljubav moja.
,,Da. Najboljeg i najljepseg decka u cijeloj skoli." na kratko sam ga poljubila.
,,Ides jos u skolu?"
,,Zavrsio sam." vrijeme je prolazilo a mi smo razgovarali o raznoraznim temama.
""""""""""""""""""""
Ulazimo u dvoriste moje kuce. Stefan je nesto tih sto je za njega cudno.
,,Jesi u redu?"
,,Ma malo me glava boli. Sve je u redu." klimnula sam glavom i poljubila sam ga u celo koje je bilo vrelo.
,,Boze Stefane, imas temperaturu."
,,Ma nije to nista."
,,Da nisam cula ni rijeci. Ulazi u moju sobu a ja odoh po tablete i toplomjer."
Krenuo je ka mojoj sobi dok sam ja isla mami. Ona ne radi nigdje dok je tata glavni hirurg u urgentnom centru.
,,Mama, sta treba za skidanje temperature? Gdje je toplomjer?" iz latice je uzela toplomjer i pruzila mi ga.
,,Ko ima temperaturu?"
,,Stefan."
,,Najbolje bi bilo da se istusira i onda da legne samo pod carsaf."
,,Jel se mora oblaciti?"
,,Pa trebalo bi da nema odjece ali posto ces ga ti lijeciti, neka se obuce." nasmijala se.
,,De ba mama, kao da mi je prvi put da ga vidim u boksericama."
,,O ovome cemo razgovarati kasnije. A sada idi njemu. Potrebna si mu."
Usla sam u sobu a on se skidao.
,,Super. Moras pod tus. Mama kaze da mlaka voda skida temp."
,,A znas da necu moci sam?"
,,Pa hoces da i ja idem sa tobom. Jesam u pravu?"
,,Naravno ljubavi" krenula sam u kupatilo a on je ostao tamo.
,,Sta cekas? Ajde." brzo je se stvorio kod mene. Zakljucala sam vrata te sam se ja skinula. Usli smo pod tus i pustila sam malo hladniju vodu jer njemu takva treba. Meni je bila ledena ali zbog njega vrijedi.
.........
,,Obuci bokserice i lezi pod carsaf." zapovjedila sam mu jer je on jako tvrdoglav. Nrsto sto on ne zeli, onda to i nece. Ali jbg, ja sam tvrdoglavija.
,,Samo ako ces i ti pored mene."
,,Naravno ljube. Ajde popij tabletu." popio je tabletu te smo legli u krevet. Naslonio je glavu na moj stomak dok sam mu ja rukom prolazila kroz kosu.
,,Malena, sta planiras za svoj rodjendan?"
,,Joj pa to je za petnest dana. Iskreno nisam nista planirala"
,,Kako nisi? Imas li sta na umu?"
,,Pa mozemo mi i ekipa otici u grad. Ne zelim nista veliko. Ne volim kada je paznja usmjerena na mene."
,,Kako ces kada se budes udavala?"
,,Necu praviti svadbu."
,,Onda idemo u klub."
,,U redu, sada spavaj." poljubilaa sm ga u celo. I dalje je imao temperaturu.
,,Volim te slatkice."
,,I ja tebe ljubavi."
................................................................................
,,Sta spremas to mama? upitla sam je kada sam izasla iz sobe jer je Stefan zaspao. Naadam se da ce ubrzo ozdraviti.
,,Spagete. Jel Stefan bolje?"
,,Jeste. Zaspao je. Trebas pomoc?"
,,Ne. Ja te moram nesto pitati pa sta bilo?"
,,Pitaj slobodno."
,,Jeste li spavali zajedno?"
,,Mislis u krevetu ili ono?"
,,Ono."
,,Jesmo." malo cu je zezati da vidim reakciju.
,,Pa gdje ti je bila pamet da to uradis sa 17 godina i to sa njim."
,,Ne, to nisi rekla. Mislila sam jos na pocetku da imas lose misljenje o njemu ali sada sam sto posto sigurna. I ako te to bas interesuje, nismo spavali."
,,Nisam tako mislila." samo sam odjurila u sobu sa uplakanim licem. Ona se derala da se vratim. Nisam znala da je takva.
Usla sam u wc i umila se. Stefan i dalje spava. Obukla sam Stefanovu majicu i zavukla se pored njega. Samo sam ga posmatrala. Prestala sam plakati. Ona moze da misli sta hoce, ali ja njega volim.
Usla sam u kuhinju i u jedan tanjir stavila spageta i kecapa i uzela dvije viljuske. Na izlazu sam srela mamu.
,,Duso izvini. Nisam tako mislila. Samo sam se zacudila kada si rekla da jeste."
,,Znam mama ali u mom prisustvu ne govori o njemu tako. Sta god ti rekla ne mozes promjenit jer ja njega volim."
,,Znam mila." poljubila me je u obraz i ja sam otisla kod Stefana. Ljubav moja je i dalje spavala. Ali ne zadugo. Odlozila sam spagete na ormaric. Sjela sam mu na stomak i poljubila ga prvo u oko, zatim u obraz i na kraju u njegove punacke, rozikaste usnice. Ha zloce. Samo se pravio da spava. Uzvratio mi je poljubac i okrenuo nas. Sada sam ja bila ispod njega. Otvorio je oci i pogledao me.
,,Zasto si plakala?" kako on sve primjeti.
,,Udarila se." bubnula sam najvecu glupost na svijetu.
,,Ok."
,,Nego jesi bolje?" usne sam prislonila njegovom celu i nije vise imao temperaturu.
,,Jesam. Ne boli me glava"
,,Donjela sam nam jelo." uzela sam tacnu i stavila je na njegove noge. Krenuli smo jesti. Tako je sladak.
................
,,Hajde Vik."
,,Samo da obucem pidzamu." obukla sam neki kratak pamucni sorc i Viktorovu majicu.
,,Evo me." ususkala sam se pored njega i glavu stavila na njegove grudi. Obozavam ovako spavati.
,,Laku noc princezo."
,,Noc prince." poljubila sam ga i ubrzo zaspala.
YOU ARE READING
Love the bad guy✔
RomanceLjubav izmedju loseg decka i dobre cure? Da li je moguca za opstati?