Heiii ! Eu sunt Raluca , iar astăzi voi traduce primul capitol din uimitoarea poveste 'The Styles Twins' . Aceasta poveste nu o traduce absolut nimeni in afara de noi , asa ca sper sa nu mai fie probleme. Veți vedea ca noi chiar traducem , nu copiem. Aceasta poveste vă v-a captiva , va pun eu . Sper ca o veți plăcea . ;)
V-ați întrebat vreodată cum sunt pana in prezent niste gemeni ? Da , si eu. Dar stiu pe cineva , care sa spunem ca nu se întâlnească cu geamanul mai vechi , oh nu , ea se intalneste cu Edward , geamanul lui Harry Styles.
Hannah Rae este studenta la un colegiu mediu. Ea are note bune , prietenul perfect , o viata socială mare si susținerea familiei. Ea primește de asemenea o mulțime de ura , dar nu pentru ca este urata , ci pentru ca se intalneste cu geamanul lui Harry Styles.
Fiecare fata vrea o șansa cu Ed astfel încât sa poată avea putin din viata de celebru. Dar nu Hannah. E cu Ed pentru ca il iubeste cu adevărat , i-am cunoscut de cand erau mici , iar Harry era mereu gelos pe ei , pentru ca erau cuplul perfect , iar Harry doar jucătorul. El nu a fost niciodata intr-o relație serioasa , iar cea mai lunga a fost de doua luni , aceasta find un pariu.
Harry si Ed au aceasta relație pe care nimeni nu o înțelege , nici măcar atunci. Cu toate acestea , ori de cate ori Hannah vine pe langa ei , era determinata sa afle ce se intampla.
**********************************************************************************************************
'Hannah , esti gata? Trebuie sa ne întâlnim cu mama la aeroport in 10 minute. Nu o pot lasa pe ea , pentru a obține Haz prin ea însuși .' Ed chemat de Hannah , care încerca sa găsească un cadou care sa il de-a lui Harry cand il va vedea.
'Dragule , nu ai vazut o cutie albastra pe undeva?'
'Este pe masa in bucătărie , te rog grăbește-te.' Protesta Ed.
Am luat cu asalt in jos , pe scari pentru al vedea pe Ed uitandu-se la ceas si bătand din picior . Dumnezeule , era chiar nerăbdator.
'Bine , bine . Liniște-te cretule. Dute in masina in loc sa gemi.' Am spus , încercând sa nu par supărat.
Ed doar mormai ceva si închise ușa , mai mult trantind-o. El nu a fost niciodata la fel de perfect cum au crezut fanii lui ca e. Am luat cutia de pe masa si am mers la masina.
'Ce e in cutie , oricum ? De ce este atat de important ?' A spus Ed , pe un ton iritat.
'E o surpriza.' I-am raspuns emotionata , foindu-ma in sus si in jos pe locul meu. Ed si-a dat ochii peste cap si a pornit motorul. Am trecut pe langa casa lui Anne pentru a vedea o selectiv larga de fete in curte. Oh , probabil nu știți cine e Anne , ea e mama lui Harry si Ed.
'Ai crede ca ar avea ceva respect. Dumnezeule , băieți săraci doar vin de un tur șase luni.' Am protestat in dezgust.
'Stiu iubito , dar el este in cea mai mare formație de băieți din lume , nu poti opri fanii.' A spus el , plasandu-si o mana pe piciorul meu.
Plimbarea pana la aeroport nu a durat mult timp , având in vedere ca era luni dimineața in Londra. Am facut drumul spre parcare , si am gasit in sfârșit un loc , dupa conducerea mașinii , ceea ce am simțit ca fiind ore. Vreau doar sa ii vad expresia de pe fata lui Harry cand va vedea cadoul , Anne imi spuse ce sa iau , asa ca asta era extra special.
'Pe ce poarta va ieși ? ' Am rupt tacerea.
'Pe poarta 3 cred.' A raspuns el pur si simplu , inainte de a-si incolaci degetul lui cu al meu. Dupa un minut , Ed a vorbit din nou , cu un aspect diabolic in ochii lui.
'Pot sa duc eu cutia, draga mea ?'
'Nu prea cred dragutule , te cunosc prea bine. Numai dumneavoastră puteati sa va oferite sa luați cutia astfel încât sa puteti vedea ce se afla in interiorul ei , asa ceva nu se potriveste unui domn.' I-am spus cu o fața draguta , dar si cu un ranjet pe buze.
'Ugh , nu putem da vina pe cineva pentru o încercare.' Plasand un sarut dulce pe obrazul meu.
Ei bine , asta a fost pentru azi. Scuzati eventualele greșeli. Sper sa va încânte aceasta poveste. Vreau niste păreri mai dezvoltate despre povestea aceasta si ce parere aveți pana acum. Multumesc ! :)
~Rallu
CITEȘTI
The Styles Twins
FanfictionHannah Rae se întâlnește cu unul din gemeni Styles, dar ce se întâmplă atunci când ea se duce la o întâlnire cu geamănul greșit? Ea se va îndrăgosti de Harry sau îi va rămâne fidel lui Ed? Rămâneți alături și urmăriții povestea culminamtă!