Capitolul IV

83 7 3
                                    

       Am pierdut tot week-end-ul in New York, impachetand carti ciudate si vorbind cu tatal meu. Am plecat spre Universitate la sfarsitul saptamanii. Trenul a ajuns dupa miezul noptii asa ca in momentul in care am intrat in camin, toti dormeau .

        In dimineata urmatoare Sam abia a reusit sa ma trezeasca pentru a ajunge la primul curs.Spunea ca am laboratorul de chimie si trebuie sa imi cunosc grupa sau ceva de genul, asa ca m-am ridicat, m-am spalat repede pe dinti, am tras pe mine un tricou si am plecat. Laboratorul era intr-un corp nou al universitatii. Am intat pe un hol imens si am inaintat, cautand camera. Oarecum eram entuziasmat de noua etapa din viata mea cu toate ca nu pentru a invata lucruri noi am venit aici, ci pentru a le descoperi pe unele vechi. Am intrat pe usa pe care era scris mare „laborator de chimie”.

       -Tu trebuie sa fii Thomson,intra mai repede.

Se pare ca eram ultimul care ajunsese. Cum nimeni nu era asezat la nici una din mesele de lucru, incarcate cu tot felul de eprubete si substante urat mirositoare, ci erau aliniati in fata profesoarei, o persoana la 50 de ani, cu ochelari, m-am asezat la capatul lor.

       -Fiti atenti, se rasti profesoara, voi sunteti grupa C iar in aceasta formatie va veti prezenta la toate orele de laborator. Acum va voi aseza pe perechi la mesele de lucru.

Incepu sa strige cate doua nume de familie, indreptadu-le apoi spre birourile mari,c u substante.

      -Thomson si Crow, masa 6.

Colegul meu era de fapt o colega, si inca una draguta. Era mignona, ajungandu-mi putin peste umar. Avea o fata tare simpatica, cu ochii albastri mari, nasul mic si o batbita putin proeminenta. Parul ii era ondulat, saten deschis si ii cadea usor peste umeri. M-am asezat langa ea.

      -Buna, Mike sunt… se pare ca suntem colegi.

      -Criss, imi spuse cu o voce angelica.

Brusc profesoara ne intrerupse anuntandu-ne ca vom face cateva mici reactii, pentru a ne obisnui mai bine cu atmosfera din laborator, asa ca am inceput sa amestec substante impreuna cu colega mea.

      -Sincera sa fiu nu imi place chimia, e singurul obiect la care nu pot lua nota maxima.

      -Stai asa, brusc mi-am dat seama de unde o stiam, esti una sintre bursiere, nu?

      -Da, rosti ea usor.

      -Super, ce tare! Sunt coleg cu una dintre cele mai destepte persoane de aici.

Fata insa lasa capu-n in jos.

      -Nu toti au parerea ta, majoritatea rad de mine. Ma striga tocilara. Spus ea privind pierduta masa.

      -Imi pare rau sa aud asta.

Din spusele ei era obisnuita cu asta, inca din liceu fiind strigata asa. Nu am inteles niciodata de ce cei destepti sunt marginalizati de ceilalti. Probabil din invidie.

       In fata mea,doua tipe radeau încontinuu pe seama baiatului din fata lor.

     -Ce e cu astea doua? am intrebat-o pe Criss.

Se apropie de mine si vorbi in soapta.

     -Sunt cele mai mari scorpii din generatia noastra. Doar pentru ca sunt membre ale consiliului elevilor, rad de oricine. Pe mine m-au umilit de trei ori saptamana trecuta.

Cronicile StonefortUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum