7

2.2K 133 35
                                    

~Hoofdstuk 7~ 

"Dus" Ties kijkt me vragend aan. We hebben net plaats genomen op de stoelen waar we net ook op zaten. "Je moet me niet uit gaan lachen of zeggen dat ik dit verzin voor aandacht" Zeg ik zacht. "Beloofd" Ik glimlach naar hem en begin mijn verhaal.

"Ik word al gepest sinds ik op school zit door een meisje genaamd Kelsey. Toen ik klein was en we samen op de kleuterschool zaten viel het nog mee. Het enige wat ze toen deed was me belachelijk maken. Door verf in mijn gezicht te smeren of water op mijn broek te gooien. In groep 3 toen begon ze me ook belachelijk te maken met woorden. Ze zette me voor schud voor de hele school en zorgde er voor dat al mijn vriendinnen weg gingen. Ook heeft ze me toen voor het eerst geslagen. Gelukkig in groep 4 ging ze een jaar met haar ouders naar Amerika. Toen heb ik weer vriendinnen gemaakt en leek alles weer normaal te zijn tot ze terug kwam in groep 5. Ze was erger dan daarvoor ze mishandelde me dagelijks schold me uit en trapte me net zolang tot ik bijna niet meer kon lopen. Toen hebben mijn ouders me betrapt op mijn blauwe plekken en ze stonden er op dat ik naar de meester ging. Toen ik het vertelde over Kelsey lachte hij me uit en noemde me een aandachtshoer. Volgens hem had ik alles verzonnen en kwamen die blauwe plekken doordat ik gevallen was. Gelukkig steunden me ouders me nu wel en werd het al iets makkelijker. De school deed niks tegen het pesten en zij dat ik het verzon en me niet moest aanstellen. Toen we over gingen naar groep 6 kregen we een nieuwe juf die streng tegen pesten was. Wat mij enigszins blij maakten. Ik zou samen met mijn ouders een gesprek krijgen op school. Maar" 

Ik stop met mijn verhaal omdat tranen over mijn wangen stromen. Ties kijkt me aan. "hey, alles komt goed. Als je het wilt vertellen hoeft dat niet." Zegt hij lief terwijl zijn hand over mijn rug heen wrijf. "nee ik wil het wel vertellen" Zeg ik zacht. Hij knikt en kijkt me afwachtend aan. 

"Mijn ouders hebben het niet overleeft. Ze zijn een week er voor in een auto ongeluk terecht gekomen. Allebei opslag dood." Ik begin hard te huilen. Ik veeg de tranen uit mijn gezicht. Ondanks ze steeds weer opnieuw verschijnen. Ties trekt me in een knuffel. "Hé, ik ben hier voor je. Ik laat je niet meer gaan" Ik glimlach zwak en stop met huilen. Hoe gênant was dit wel niet. Ik huilde keihard midden in te trein. Ik trek me uit de knuffel. Ik zie dat er een traan over Ties zijn wang rolt. Ik weeg hem weg met mijn duim en glimlach naar hem. "Ik vind het zo erg voor je. Ik zou niet weten hoe het zou zijn als mijn ouders dood gaan" Zegt hij lief. Ik glimlach naar hem. "Wil je het veder horen"  vraag ik. Hij knikt. 

"Ik moest bij mijn tante wonen. Alleen ze is bijna nooit thuis en als ze thuis is. Is ze meestal dronken heel soms is ze in een goede bui en dan is ze de beste tante ooit. Maar dat heb ik nog maar 3 keer meegemaakt in de 6 jaar. De afgelopen 6 jaar heeft Kelsey me helemaal kapot gemaakt. Het ergste wat ze heeft gedaan is pas geleden. Ze heeft een vriendin me zo hard laten slaan dat ik bijna dood was. Ik heb 4 weken in het ziekenhuis gelegen. Toen ik wakker was kwam Kelsey gelijk op bezoek. Toen werd ze enthousiast omdat jij een video had geüpload. Toen begon ze jou te beschrijven. Ik zei dat je me een leuke jongen leek. Ze werd helemaal boos en zei als ik ook maar met jou omga ze me afmaakt. Ook zorgt ze er voor dat ik nooit meer kan praten. Zij heeft me er ook toe gedwongen om voor de trein te springen."  Rond ik mijn verhaal af.  Hij kijkt me met open mond aan. 

"Wow" Is het enige wat uit zijn mond komt. "Ik heb zoveel respect voor je. Dat je me dit allemaal verteld hebt" 

Ik glimlach. "het lucht wel op" Hij kijkt me aan in mijn ogen. "Je kan altijd alles aan mij vertellen" Zegt hij. 'Jij mij ook'

>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>

Hey, sorry voor dat het best lang duurde 😔 en persoonlijk vind ik dit hoofdstuk echt niet goed aangezien mijn verleden tijd speling 1 grote ramp is. Dus let daar niet op. Ook was het een beetje langdraadig. 😕 maar ik heb wel de 500 facking reads in het vorige hoofdstuk had ik de 300 reads  dus hoe erg ben ik wel niet gestegen 😶 ik hou van jullie!

Xxx Rosalie

Vote/comment/follow?

Saved || TIES ☑️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu