TEKRAR MI?

381 9 6
                                    

Merhaba ben ALİS LARTER çok güzel bir tatil geçiriyorum.2013 haziran ayındayım.bu sıcağın altında en iyi ne yapılır biliyor musunuz?tabi ki denize girmek. Bende öyle yaptım ve plaj havlumu kaptığım gibi kendimi denizde buldum.suyun sıcaklığı ve dalgaların taşlara vurunca çıkardığı sesi dinlemek gerçekten harika bir duyguydu.Ama bir dakika ah tanrım ayağımı bir balık ısırmıştı.Tam ayağımla ilgilenirken bir anda herkesin çığlık atmaya ve suları tekmelemeye başladığını fark ettim.arkami döndüğümde gerçekten büyük bir tsunami dalgaları üzerime geliyordu.Bir anda ayağımı umursamadan yüzmeye başladım.Dev dalgalar gitgide yaklaşıyordu ve şimdiden bir çok insanı içine almıştı bile.Kıyıya ulasmama az kalmışken bir anda dalgalar beni de içine aldı ve ah bir dakika ayagimi bir balık ısırmıştı etrafına bakındım herşey normaldir."herkes denizden çıksın,lütfen büyük tsunami geliyor.herkes çıksın hadi lütfen dinleyin beni"dedim ama sadece 5 kişi cikti.onlara birlikte sahil boyu hiç durmaksızın kosturduk ve bir anda " ah tanrım tsunami hayır " ," hadi gitmemiz gerek".
2 saat sonra...
"Evet memur bey olacakları gördüm."
"Peki"
Eve gittim.ve kendimi koltuğa attim.ne kadar güzel bir gündü. Ama milyonlarca insan hayatını kaybetti.

SON DURAK 6Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin