Geri dönüş

279 18 24
                                    

Savaş"tan

Girdigimiz toplantı tam girdi. Uzun zamandır işlerle ilgilenmedigimiz,
İçin ilhale bize kaldı yani bize giren girdi
Babam ve amcam bizi gömcek resmen

Fatih: Napcaz lan biz

Savaş:Bilmiyorum abi ama hiç iyi şeyler olmıycak o sırada ( can,selin,gülay,ali)oday girerler.

Nazlı'dan

Mirayın telefonu çaldı araba kullandığı için benden hoperlöre almamı istedi tabi yaptım hemen,arayan yakışıklı eniştemdi

Telefon konuşması:

Emre: alo bebeğim nerdesin ?

Mirey:Şuanda Nazlıyka beraber son günün tadını çıkarıcam ve sen şuan buna engel oluyosun dedi ben başta olmak üzere eniştem de şaşırmıştı ,Miray şuan tirip atıyodu( haaaahaaa)tabi içimden gülüyorum.

Emir: ooo sanki şuan tirip seziyorum birileri tirip atıyo sanki. ( haklı çocuk tabi )

Miray:Birileri sevgilisi olduğunu, aramayı, görmeği yeni aklına getirdiği için olabilir mi dedi şimdi anladım kızı ekmek nedir lann.

Nazlı: Yuh yaa erkek değil mi hepsi aynı dedim .napıyım dayanamadım

Emir:Ya yapma Nazlıya sen bari yapma ayrıca siz nereye gidiyosunuz? Miraya bakınca şöyle dedi.

Miray: Koşuya, spora, kahvaltıya sonra son gaz alışverişe dedi ağzım açık dinledim resmen

Emir: O zamn bende sizi koşu alanında bekliyorum ve seni çook seviyorum dedi ve teli kapattı.

Bende son ses müziğin sesini açtım,Miray 300km bastı şuan uçuyoruz ve ben sanki hiç kötü biley olmamış gibi gülüyorum , Miray da bana sanki hep böyle ol gibi bakışlar atıyodu.

Savaş 'tan

Bizimkiler ve kızlar gelmişti selamlaşıp çıktık bi cafeye oturup konuşmaya başladık Fatihle beraber delirmek üzereyiz.

Bi çözüm bulmak için bizimkilerle tartışıyorduk yanımıza Selin ve Gülay ama neyse şöyle oldu;

Fatih: Oğlum bizim hemen mimar bulmamız lazım bir tanesi iç mimar bir tanesi dış mimar ama İstanbul' daki en iyi mimarlar bizimle beraber çalışıyolar napıcaz.

Savaş: Oğlum ben bu projeden bi bok analamadım ya bu ne boşuna mı okuduk biz dedim .

Can: 1dakka siz mimar mı dediniz ne mimarı lazım size orayı kaçırdım ben.

Ali: Benim düşündüğüm şeyi mi düşünüyosun . Can evet anlamında başını salladı.

Selin: Evet hemde iki tane biri iç mimar diğeri dış mimar dememle birlikte birbirimize bakıp güldük.Fatih ne bakıyosunuz gibisinden baktı.

Selin : Siz internete girip Miray Ar ve Nazlı Ar baksanıza dedi.

Savaş: Ne alaka selincim dedim sırada fatih kolumu öküz gibi dürttü ona baktım .

Fatih: Ne gülüyo bunlar ya diye düşünürken selinin dedikleri aklıma geldi ve hemn şok oldum onlar savaşla bana bakıp gülüyodu sayfada yazanları okuyunca şöyle yazıyodu:

ÜNLÜ İS ADAMLARININ KIZLARI MİRAY AR VE NAZLI AR tam 4 yıl yurt dışında eğitimlerini tamamladılar ve ikiside kendi bölümleriniden uzman olarak tamamaladılar . Yurt dışından birsürü teklif almalarına ramen İstanbul'a döneceklerini söylediler . Ben ve savaş şok.

Miray 'AR

Nazlı'nın mutlu olması benide mutlu ediyodu ve koşu alanına geldik . Eda, ece, arda (öküzü),erdem,cenk, timuçin ve benim yakışıklı kalasım bekliyodu arabayı park ettim ve nazlıya baktım ve kulaklığı tak dedim ve son derece havalı bir inişle yanlarıba gittik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Arıza KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin