Bölüm 30

1K 58 14
                                    

Artık dayanamayıp Egeye mesaj atacaktım. Telefonu elime alıp mesaj bölümüne girdim. Egeyi seçerek başladım mesaja..

"Bugün niye okula gelmedin?"

Mesajı yolladıktan sonra yatağa uzanıp tavanı izlemeye başladım cevap yazar mıydı? Yoksa son yaptığım şey için çok kızgın mıydı bana? Bunları düşünürken mesaj sesiyle doğruldum yataktan.

'Sen bana mesaj atar mıydın yağmur hanım'

Ne yani bu kadar mıydı mesaj sorumu cevaplamamıştı ama..

Daha fazla uzatmaya niyetim yoktu mesajı cevaplamak için yeltendim hemen.

"Bu konuyu uzatmamaya karar verdim bu yüzden de sana mesaj attım. Şimdi sorumu cevaplayacak mısın yoksa bida yazmayayım mı?" diye çıkıştım.

Çok gecikmeden mesaj geldi heyecanla açtım.

'Hayır hayır cevap vereceğim tabikii..Senin bana en son yaptıgın şeyden sonra cidden utandım kendimden bu yüzden gelmek istemedim.'

"Evet çok kırıldım sana ama uzatmayacağım sende bir daha böyle bir hata yapmayacaksın" dedim otoritemi ön plana çıkararak.

'O zamannn barıştık prensesssss' dedi s'leri uzatarak.

Çok mutlu olmuştu sesinden anlaşılıyordu.

"Evet barıştık" yazıp gönderdim.

2 dakika geçmeden telefon çaldı.

"Efendim"  dedim kibar ses tonunla Egeydi arayan.

'Yarın aynı saatte kapıda bekleyeceğim seni' dedi.

"Tamam gelince çaldır inerim" dedim kısaca

'Seni Seviyorum Prenses' dedi uzatarak.

İnanmıyorum kalbim yerinden fırlayacaktı.

"Bende" dedim ve utançtan hemen telefonu kapadım.

Barışmıştık sonunda ve hemen yarın olsun istiyordum..

(Arkadaşlar kusura bakmayın bu aralar bölümler geç geliyor ama çok meşgulüm dershane falan okullar da açılıyor. Musait olduğum her an yazmaya çalışıyorum. :))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 13, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Adını Aşk KoydumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin