6. BÖLÜM KAVGA

1.5K 33 6
                                    

                  
          Öncelikle arkadaşlar hikayem beğeniliyormuş bilmiyorum onun için bana mesaj atmanız yada beğenmeniz yeterli eşer hikayemi sizde beğeniyorsanız lütfen beğenileri arttırın keyifli okumalar.

             SABAH

Kerem ve Zeynep bugün otelden ayrılmaktadırlar kalkarlar ve kahvaltı etmek için AŞAĞIYA inmek için hazırlanırlar .

Kerem : Zeynep hazırmışım
Zeynep: Evet şimdi geliyorum.
Kerem: Tamam bekliyorum
Zeynep banyodan çok güzel bir şekilde çıkar keremin gözleri nerdeyse yuvalarından çıkacak gibidir.
KEREM: Sakın yanımdan ayrılma çok güzel olmuşsun sen beni katil mi etmek istiyorsun der.
Zeynep: Kerem lütfen sorun çıkarma.
Kerem: Tamam ama sana bakan birini görürsem öldürürüm onu.
ZEYNEP: Merak etme senin yanında bana kimse bakmaz der.
Kerem ondan sonra Zeyneb'in elini tuttuğu gibi KAHVALTIYA İNERLER.

           KAHVALTILARI ÇOK GÜZEL GEÇMEKTEDİR AMA BİR SORUN VARDIR KARŞIMASADAKİ ADAM ZEYNEB. YİYİCEK GİBİ BAKAR ZEYNEPTE BUNDAN RAHATSIZ OLUR AMA KEREME BELLİ ETMEMEYE ÇALIŞIR AMA KEREM ÇOKTAN FARKETMİŞTİR.

KEREM: ZEYENP birşeyi mi oldu.
Zeynep: Ha-hayır bi-birşey yok.
Kerem: Zeynep noldu?
Zeynep: Ke-Kerem bi-birşey yok.
Der ama Kerem karşı masaya baktığı An ne olduğunu anlar.kerem yerinden kalkar ve Ada'ma yumruk atar Zeynep yumrunun etkisiyle çığlık atar koşarak onları ayırmaya gider.
ZEYNEP: Kerem bırak öldürüceksin adamı
Kerem: Bende onu yapmaya çalışıyorum zaten.
Zeynep: Kerem lütfen bırak gidelim.
Kerem: Hayır bu Adam sana baktı benim olana baktı yaşatmıycam onu ben.
ZEYNEP: Hayatım lütfen bırak gidelim
Kerem duyduğu şey ile şok olur ve hemen gidip Zeynep'in dudağına yapışır Zeynep'te karşılık verir.
Kerem: Sen az önce bana hayatımı dedin.
Zeynep: Evet dedim der benim seferde Zeynep keremin DUDAKLARINA yapışır. Keremin dudaklarından ayrıldıktan sonra keremdin külahına fısıldar.(SENİ SEVİYORUM). Kerem duydukları karşısında şok olur ve tekrar Zeyneb'in DUDAKLARINA yapışır bir iki dakika sonra ayrılırlar
Ve el ele otelden çıkıp arabaya binerler.

Kerem: Zeynep seni çok seviyorum der ve zeynepin elini tutar ve öper.
ZEYNEP: Bende seni çok seviyorum Kerem der ve keremin tuttuğu elini daha çok tutar.

        HAVAALANI
KEREMLE ZEYNEP ELE TUTUŞUP UÇAĞA BİNERLER.
ZEYNEP: Rüya değil dimi bunların hepsi
Kerem: Hayır sevgilim bunları hepsi gerçek.
ZEYENP: Seni seviyorum
Kerem: Seni çok seviyorum.
Derler ve dudakları birleşir.
Havaalanından inerler ve eve giderler zaten saat geç olduğu için birbirlerini sarılıp uyurlar.

 MAFYANIN  AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin