Arkadaşlar arkadaşlar mimimiçodan ha
ber geldi aletle gitmemiz gerek bu bölümde prensesi kurtarmamız gerekli hadi çabuk olalım artık zamanın geçmişe gideceğiz annem ve babam gelmeden eğer annem öğrenirse biteriz bu yüzden çabuk olalım kurt prensesi yemeden gidelim artık hayırrr______ olamaz kafam çok acıyor arkadaşlar. (Neyse hızlıca alete binip geçmişe gittik.
çok dikkatli olmalıyız her an kurt gelebilir .ve sağınıza solunuza bakın hadi hadi Kurttan prensesi kurtarmamız gerekli haydi mimimiço takımı işe başlayalım (HAYDİ ARKADAŞLAR ) Kurtun evine gidelim ve gittik kurt bizi yemeye kalktı kaçtı pirrenses orda yoktu korktum prensesi yoksa kurt yedim kurtulmak ışın kılıcı ile karnını kestim prenses yoktu kurt yememiş yoksa intiharmı etti(neden etsin kanka nedeni varmı Cansu sence? (Kanka olmazmı sence demi hadi ama artık prensesi arayalım aradık aradık yok prenses bence vampir kaçırdı vampirin evine gittik vampir kaçırmış olamaz .Kurtu boşu boşuna kestik şimdi vampirin öldürüp prensesi alacağız . Vampiri testere ile öldürdükten sonra prensesi aldık Şatosuna bıraktık ve eve geri döndük. Biz eve ulaştığımızda annem ve babam gelmişti.
Hiç ses çaktırmadan uyku taklidi yaptım.Osırada uyuya kalmışım .sabaha karşı okula gittim sizce noldu dersiniz? ( Mimimiçodan bir haber geldi ama şimdi okuldayım napıcağım. Şimdi okuldan kaçmam gerek bir plan yapmalıyım . Cansu yu damı götürsem acaba? Aynen götüreyim .kendiliğimden ne konuşuyorum .hadi Cansu gidelimmi tamam da nasıl gideceğiz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mi Mi Miço
AdventureBu bir alet. Adı mimimiço 5 gizli kuzen geleceği bu aletle kurtarıyor onların anısı