Merhabaa.Mutlimedyaya sevdiğim sahnelerden birini koydum.AlSel♡♡
Ali ile ilgili planlarım sürüyor.Kendi yoluma devam ederken canını yakıcam!İlkokul arkadaşım bu semtte oturuyordu.Adı Cenk.Ali'nin mekanında Cenk'e bayağı yakın davranıcam.Eminim ki sinir küpüne dönecek!İnşallah kıskanır.Hemen Cenk'i aradım."Naber Cenk?" "Ooooo Selin hanım.Sen bizi arar mıydın?" "Yaaaaaa!Salaklık yapma Cenk!" "Tamam tamam napıyosun?" "Ben bi rica da bulunacaktım." "He kıvır lafı dökül bakalım." "Ya bi süreliğine sahte sevgilim olur musun?" "Kim kıskandırmayı çalışıyorsun?" "Üvey kardeşimi." "Neden?" "Çok uzun hikaye konum atacağım yere gel anlatıcam." dedim ve kapatıp konum attım.O kafede Ali'ler takılıyordu.
Kafeye geldik.Cenk oturmuş beni bekliyordu.İtiraf ediyim yakışıklı çocuk."İyiki geldin.Sağol." dedim ve sarıldım ona.Ali bu hareketimi görmüştü o maviş gözlerinden alev fışkırıyordu.Bende ona inat gülüyordum.Elindeki bardak kırılcaktı sıkmaktan.Aslında Ali'yi böyle görmek beni üzüyordu.Ben onun beni kolumdan tutup götürmesini hayal ederken o bardağı yere atıp çıktı."Cenk kusura bakma ama gitmek zorundayım. dedim ve zorla gülümsedim.O da anlayışla karşıladı.Bende hemen Ali'yi aramaya koyuldum.
---Ali'nin Gözünden---
Mekandan çıktıktan sonra en yakın bara gittim."En sertinden ver!" bi dikişte içtim.Bana inat yapıyor!Sadece bana inat yapıyor!"Gönder bi tane daha!" dedim.Geldi ve yine vir dikişle içtim.Heryer dönmeye başladı bi an.Kafam güzelleşti galiba.Karşımda Gamze'yi fark ettim.Eski sevgilimdi Gamze."Ooooo Ali bey sen buralara gelir miydin?" "Artık gelicem gibi gözüküyor." "E hadi dans edelim o zaman." dedi ve beni dans pistine sürükledi.Dans etmeye başladık.Neden yapıyorum bilmiyorum ama Selin gibi góüyordum Gamze'yi.Ani bi hareketle Gamze dudaklarımızı birleştirdi.
(Multimedyayı açabilisinizz...) -_-
---Selin'in Gözünden---
Ali'nin gittiği barı buldum.Keşke bulmasaydım.Ali'yi bi kızla öpüşür- pardon yiyişirken buldum.Onları gördüğüm an gözümden bi damla yaş düştü.Ali beni gördüğü an kızdan ayrıldı.Daha sonra yine öpmeye başladı.Hemen dışarı attım kendimi.Bu sırada Ali yanıma geldi."İnsanın nasıl canı yanıyo dimi?Düşün.Ben sadece bi erkeğe sarıldın diye bu haldeyim." "Biliyor musun?Ben o çocuğa sarıldığımda beni kolumdan tutup ordan götürmeni istedim.Beni aşkımızı itiraf ettiğimiz yere götürüp yine bana aşık olmanı istedim." dedim ağlayarak."Peki neden yaptın?" "Bana geri dön diye!" "Selin sen ayrılmamızı istedin!" dedi bağırarak.Bende dayanamayıp tokat attım.Gözünden yaş düştü."Bu bana ikinci tokatın oldu." dedi ve yanından ayrıldım.
Eve ağlayarak gittim.Kalbim sızladı ama o zorladı beni.O üstüme geldi.Eve gittiğimde kerkes bana bakmaya başladı.Bi anda ayaklandılar."İkiz noldu?" "Bişey olmadı!" diye bağırdım ve odama çıktım.En az 5 dakika sonra Nazlı girdi odaya."Selin noldu?Ali mi bişey yaptı sana?" "Evet!Yine kalbimi acıttı kırdı!" diye bağırdım."Ne yaptı sana?!" diye bağırdı o da.Hemen yatağıma oturdum."Bi kızla............................" devamını getirmedim.Çoktan çeşmeleri açtım."Öpüşürken yakaladım!" dedim tıslayarak."Erkek bunlar kızım!İpleri hemen eline vermiceksin!" dedi"Nazlı artık umrumda değil!" ve bana 'seni zavallı' bakışını atıyordu.Sonra odamdan çıktı.Yine ağladım.Bırakmıyacağım ağlamayı.Bir süre sonra uyukuya daldım.
(Şarkı bittiyse yine açın -_-)
---Ali'nin Gözünden---
Bana tokat attı.2. kez!İçmicektim.Yanına gidicektim.Hemen yanına gittim.Kesin Nazlı'ya anlatmıştır.En iyisi Nazlı'ya görünmemek.Selin'in odasına girdim.Gözleri şişmişti.Ağlamıştı.Bu vesileyle uykuya dalmıştı.Yanına eğildim."Şu an burda ağlamış olman bana tokat atmaktan daha fazla canımı yaktı.Sakın benim yüzümden o koca gözlerinden yaş akıtma.Ben o göz yaşlarını haketmiyorum!" dedim ve dudağına ufak bi buse kondurdum.Yavaş yavaş uyanmaya başladı.Kapının kulbunu tutup açacaktım ki Selin bişeyler mırıldanmaya başladı."Ali.............................yanımda kal.Lütfen ben sensiz kötü rüyalar görüyorum.Lütfen." dedi.Gidemedim.Onu bensiz bırakamadım.O koca gözler beni görerek uyansın istedim.Yanına oturum."Koca gözlü kız.........beni bırakma." "Yat yanıma." dedi.Bende yanına yattım.Elini boynuma attı.Hala gözleri kapalıydı."Seni seviyorum MAVİŞİM!" dedi durgun bi sesle."Bende seni seviyorum koca gözlü kız." dedim ve gözlerimi kapattım.
Sabah uyandığımda Selin bana çok fazla yaklaşmıştı.O kokusunu çok özlemiştim.O kokunun içinde kaybolmak istiyordum.Beni öldürmek için bu kokuyu kullansınlar.O sırada Selin yavaş yavaş uyanıyordu.Bende bişey fark ettirmeden odadan çıktım.Karşımda bi adet Nazlı bulmayı beklemiyodum.Bana sinirle bakıyordu."Neden kardeşimin canını yakıyosun?Ne işin vardı o odada?" "Selin'in çantası kalmış onu verdim." "Kardeşimden uzak durmanı istiyorum.İster istemez canını yakıyosun.Gece ne kadar ağladı biliyo musun sen?" "Bilmek istemiyorum." dedim ve odama girdim.
---Selin'in Gözünden---
Dün ne oldu hiç hatırlamıyorum.Ağlamaktan gözlerim değil başımda şişmişti.Üzerimde Ali'nin kokusunu hissettim.O erkeksi kokusunu.Hemen bulup ne olduğunu sormalıyım.Ali'nin odasına vurdum.İçeri gözlerimi kapatmam bir oldu.Çünkü Ali'nin üstünde tişörtü yoktu."Pardon Ali ben çıkıyorum." "Gerek kalmadı giyindim." demesiyle ellerimi gözlerimden çektim."Şey dicektim ben.Dün yanından ayrıldığımda benim odama hiç girdin mi?" "Ne için girmemi bekliyorsun?" dedi en soğuk sesiyle."Ben girmeni beklemiyodum.Şey yani.........sabah uyandığımda kokunu üzerimde hissettim." dememle yere odaklandı."Selin artık benden uzak dur!" dedi ve omzuma çarparak odadan çıktı.Gözümden bir damla yaş düştü yine.Neden yapıyosun bunu bana Ali?Sen gidince ben kendimi kaybediyorum.
---Ali'nin Gözünden---
Arabaya bindiğimde gözümden bi damla yaş düştü.Selin bensiz mutlu olucaksa onu bensiz beni onsuz bırakırım.Eğer böyle koca gözlerinden yaş akmayacaksa onsuz yarısı eksik bi şekilde yaşmaya devam edicem.Kapıdan sesler gelmeye başladı ağlama sesleri.Bu ağlayan kişi benim koca gözlü kızımdı.
---Selin'in Gözünden---
Arabasına binip "Beni oraya götür." dedim.Nereye olduğunu anladı ve sürmeye başladı.Vardık oraya.İlk aşkımızı itiraf ettiğimiz yere.Yine uçurumun kenarına geldim.Ali'de geldi yanıma."Senden bişey isticen Ali.Gerçekten beni sevip sevmediğini dalgalara ve bana fısılda." ".........................Herşeyden fazla seviyorum seni." diye fısıldadı.Bu cümle suratıma bi sırıtış getirmişti."Şimdi sen söyle.Bana hala aşık mısın?" "..........................Herşeyden fazla aşığım sana." dedim.Birbirimize sarıldık."Ben sana yalan söyledim." "Ne yalanı?" "Dün gece birlikte uyuduk." dedi.Yine gülümsüyordum."Nazlı birlikte olmamızı istemiyor." dedi.Yüzümdeki gülümseme solup gitmişti."Biz herşeyin önünde durabiliriz." dedim ve elini tuttum.
Arkadaşlar her yeni bölüme sahneler koyacağım.Hem fotoğraf olarak hem video olarak.Sınır koymamı istemiyorsanız vote verin yorum yapın nolur....AlSel ♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡MAVİŞİM♡
FanficBirbirine aşık olacağından habersiz iki üvey kardeş.Güzeller güzeli Selin Yılmaz yakışıklı mı yakışıklı Ali Mertoğlu.İlk başta birbirinden nefret eden ikili yavaş yavaş birbirine ısınırsa aradaki duvarlar yıkılır mı? ♡MAVİŞİM♡