Beatrices Malik, probabil va intrebati daca mintea va joaca feste sau eu chiar sunt sora faimosului Zayn Malik. Stiu ca multe fete ar vrea sa fie in pielea mea , crezand ca sa fi sora unuia dintre membrii trupei One Direction este ceva wow, insa aparentele insala. Nu pot nega faptul ca Zayn este un frate bun insa este cel mai cicalitor,protector si enervant frate din intreaga lume. Intodeauna a gasit cele mai proaste momente pentru a ma face re ras , momente pentru care incerc sa ma razbun in fiecare minut al zilelor pe care acesta le petrece cu familia. Doar pentru ca eu am 17 ani iar el 22 se crede stapanul pamantului , zeul atotstiitor, si nu numai dar este un narcisist de proportii mondiale. Cu toate astea, imi lipseste..imi lipsesc zilele in care ma alerga prin casa pentru ca i-am pus pasta de dinti in sampon, zilele in care ma certa pentru ca ma vazut cu un baiat mai mare ca mine sau pe care el il considera nepotrivit, zilele in care ne jucam pana adormeam unul in bratele celuilalt. Timpul a trecut mai repede decat mi-as fi putut imagina iar noi am crescut, am luat-o pe drumuri diferite dar niciodata nu ne-am despartit cu adevarat. Momentele pe care acesta le mai petrece cu familia sunt rare, destul de rare incat mama sa si-l imagineze mereu cum intra pe usa iar tata sa-si ia cate doua beri atunci cand se uita la un meci , gandindu-se ca fiul lui ii este alaturi. Turneele lor sunt din ce in ce mai lungi si numeroase dar , exista si un dar, vara este singurul moment din an in care baietii au mai mult timp liber in timpul unui turneu, iar acel moment a sosit.
Iunie 25, ultima zi de scoala , ultima zi de liceu, ziua in care fiecare isi urmeaza drumul . Peste trei zile Zayn va fi acasa. Si acum uite-ma aici, stand in patul meu , asteptand ca prietena mea sa se trezeasca. Vara asta am decis ca o sa mergem undeva, normal ca nu ne-am gandit unde si am lasat asta pe ultim moment, totusi sper ca lucrurile sa mearga bine iar parintii mei sa fie de acord cu propunerea mea si prin propunerea mea inteleg " mami tati sper ca acum , la aproape 18 ani o sa ma lasati sa stau singura si nu o sa-mi mai agatati o dadaca de gat precum un gps pe o masina scumpa de care iti e frica sa nu dispara ". In fiecare an parintii mei pleaca cu afaceri "importante" zic ei, iar eu sunt nevoita sa suport trei luni dadace nefolositoare si enervante.
- Mhm, un geamat ma face sa-mi intorc privirea . Irina avea ochii larg deschisi si privirea fixata pe mine. I-am oferit un zambet , apoi m-am asezat in sezut langa ea.
-Buna dimineata si tie leneso. Rad aceasta copiindu-mi gestul.
-Cat e ceasul? intrebarea ei ma face sa-mi aduc aminte de faptul ca la 9 incepe festivitatea de incheiere a ultimului an de liceu iar noi suntem inca in pat . Ma intind spre noptiera de langa pat , de unde iau telefonul si fac ochii mari atunci cand vad ca este ora 8:00 AM .
-La dracu ridicate, suntem in intarziere,strig si sar din pat in fata dulapului. Mainile mele nascocesc in graba dupa haine provocand dezastru in intreg dulapul. In final decid sa iau o rochita visinie alturi conversii mei visinii.
-Ia tu baia de pe hol! strig si intru precum un vartej in cea din camera mea. Dezbrac pijamalele si-mi prind parul intr-un coc strans pentru al feri de apa . Intru in cabina de dus ,contactul cu apa fierbinte facandu-mi pielea de gaina. Torn gel de dus pe burete si incep sa-mi masez cu acesta fiecare parte a corpului trecand de cateva ori cu bicgul peste firele de par usor crescute. Clatesc spuma provocata de gel si ies de sub jetul fierbinte, acoprindu-ma cu un prosop negru pufos. Imi periez rapid dintii si parul apoi trag pe mine rochia si tenesii. La machiaj nu ma stradui prea tare, putin fond de ten, rimel ,un ruj visiniu mat si asta este tot. Parul il las in bucle lejere pe spate iar atunci cand hotarasc ca sunt gata parasesc baia .
-Esti gata sa mergem? o intreb pe Irina care isi retusa rujul. Aceasta imi raspunde printr-o inclinare a capului si ia geanta pe care si-o aseaza pe umar . Iesim amandoua din camera si coboram la bucatarie intampinate de mama, tata si un miros imbietor de clatite cu nutella .
-Buna dimineata!spunem eu si prietena mea la unison. Mama tocmai ce terminase clatitele iar tata sorbea din cana lui de cafea , atent la ceea ce se derula acum la Tv.
-Buna dimineata fetelor. Cum ati dormit? intreba tata zambindu-ne . Acum inteleg cu cine seamana Zayn . Tata este un barbat frumos i nu numai. Este si foarte amuzant dar si destul de dur ,tocmai deasta am avut parte de o educatie cum toti copii ar trebuii sa primeasca. Arata uimitor la vars6ta lui dar nici mama nu este mai prejos. Sunt perfecti unul pentru altul iar asta este ceea ce admir cel mai tare la ei.
-Foarte bine domnule, minunat chiar, ii raspunde Irina. Zambeste catre el tatal meu ridicandu-se si cuprinzandu-ne pe amandoua intr-o imbratisare parinteasca si plina de caldura dar ext6rem de sufocanta.
-Ohh, scumpule..lasa fetele! intervine mama ,lucru pentru care ii multumesc . Uneori cred ca tata uita cat de puternic este el si cat de fragila sunt eu.
-Scuze mama dar noi trebuie sa plecam pentru ca altfel o sa intarziem .
- Nu ramaneti la micul dejun? intreba ea vizibil deranjata. Eh, o sa-i treaca. Mereu ii trece.
-Nu , nu putem . Va iubesc ! Pa! tip si o trag pe Irina spre iesirea din casa . Inainte sa inchid usa in urma mea aud vocea mamei care ma striga.
-Sa te intorci repede , avem de discutat!
Si cu asta , intru in masina mea impreuna cu Irina care era atenta in telefonul ei . Dau drumul la muzica, pe fundal fiind una din melodiile mele preferate "secret love song" pe care incep sa o fredonez incet . Apas acceleratie si pornesc spre scoala , usoare emotii punand stapanire pe mine.
____________________________________________________________________________________
PRIMUL CAPITOL REFACUT . SPER SA VA PLACA !
CITEȘTI
Zayn's sister H.S
FanficBeatrices Malik , sora faimosului cantaret Zayn Malik este obligata sa merga impreuna cu trupa fratelui sau intr-un turneu de-o vara. Incercarile ei de a-si convinge familia ca este destul de matura pentru a locuii singura dau gres , aceasta fiind a...