Thank You for Loving Me Back

78 5 2
                                    

က်​ေနာ္​ဒီ​ေန႔ ​အရမ္​းအူျမဴး​ေပ်ာ္​႐ႊင္​​ေနလို႔က်​ေနာ္​့ကိုရံုးကလူ​ေတြကျပဴးတူးၿပဲတဲနဲ႔ဝိုင္​းၾကည္​့​ေနၾကတယ္​...
သူတို႔အဲလိုၾကည္​့တာလည္​းမထူးဆန္​းပါဘူးဗ်ာ က်​ေနာ္​ CEO ျဖစ္​ၿပီးတဲ့​ေတာက္​​ေလ်ွာက္​ က​်​ေနာ္​့မ်က္​နွာမွာ အရယ္​အၿပံဳးဆိုတာတစ္​ခါမွမ​ေတြ႕ခဲ့ရဘူးဗ်ာ က်​ေနာ္​က​​ေတာက္​​ေလ်ွာက္​စိတ္​ညစ္​​မိႈင္​​ေထြ​ေနသူ​ေပါ့ ​က်​ေနာ္​့အ​ေၾကာင္​း​ေနာက္​မွ​ေျပာ​ေတာ့မယ္​ဗ်ာ ဒီ​ေန႔က က်​ေနာ္​့အခ်စ္​ရဆံုးသူ Oh Baekkie ဆိုတဲ့စြာ​ေတးမ​ေလးရဲ႕​ေမြး​ေန႔​ေပါ့..........
က​်​ေနာ္​့အ​ေၾကာင္​းမ​ေျပာဘူးလို႔ လုပ္​ထား​ေပမယ္​့ က်​ေနာ္​့​
အ​ေၾကာင္​း​ေလးနည္​းနည္​းေျပာပါရ​ေစ က်​ေနာ္​ဆိုတာက
ငယ္​ငယ္​႐ြယ္​႐ြယ္​နဲ႔ EXODUS Company ရဲ႕ CEO ျဖစ္​​ေနတဲ့ Wu Chanyeol.....က်​ေနာ္​့မွာ ငယ္​ငယ္​တည္​းက ႀကိတ္​ crush ​ေနခဲ့ရတဲ့ Baekkie ဆိုတဲ့
မ်က္​လံုး​ေလး​ေမွး​ေမွး​ေလးနဲ႔ စြာ​ေတးလန္​တဲ့​ေနရာမွာ 2 ​ေယာက္​မရွိ​တဲ့သူ​ေပါ့!! က်​ေနာ္​က​ေတာ့သူ႔ကိုခ်စ္​သ​ေလာက္​ က်​ေနာ္​့ကိုအနိုင္​က်င္​့ဖို႔ကလဲြၿပီးစိတ္​ကူးမရွိတဲ့သူမ....သူမက Jong In ဆိုတဲ့ 2 နွစ္​​ေလာက္​ငယ္​တဲ့​ေကာင္​​ေလးနဲ႔စံုတဲြ
ခုတ္​​ေနတာၾကာ​ေပါ့ဗ်ာ..က်​ေနာ္​့မွာ Oh Baekkie ကို
1 ဖက္​သတ္​ခ်စ္​​ေနရ​ေတာ့ သူမ​​စိတ္​​ေပ်ာ္​႐ႊင္​​ေက်နပ္​​ေနတာ​ေလးကိုပဲ​ေဘးနားကျမင္​ခ်င္​​ေနရသူ​ေပါ့ဗ်ာ~~~~က​်​ေနာ္​တို႔ 2 ​ေယာက္​ကငယ္​ငယ္တည္​းကခင္​ခဲ့ၾကသူ​ေတြမို႔ သူငယ္​ခ်င္​းသံ​ေယာဇဥ္​ ရွိခဲ့ၾကတယ္​.က်​ေနာ္​ သူမကိုအလယ္​တန္​း​ေလာက္​ကတည္​းက 1500 အခ်စ္​နဲ႔ခ်စ္​​ေနခဲ့သူပါ..က်​ေနာ္​တို႔ရဲ႕ သူငယ္​ခ်င္​းဆိုတဲ့ သံ​ေယာဇဥ္​ကိုဖ်က္​ဆီးတဲ့ကိစၥႀကီးက​ေတာ့ အဲဒီ BaekYeol Wedding ဆိုတာႀကီးပါပဲ!! အဲဒါက က်​ေနာ္​တို႔ကာယကံရွင္​ 2 ​ေယာက္​လံုးဝ ဘာဆုိဘာမွမသိခဲ့ရတဲ့ကိစၥတစ္​ခု!! စီစဥ္​သူ​ေတြက​ေတာ့ က်​ေနာ့္ရဲ႕​ေက်းဇူးရွင္​မိဘ 2 ပါး EXODUS Company ပိုင္​ရွင္​ Appa Wu Kris နဲ႔ Omma Kim Suho , သူမရဲ႕မိဘ 2 ပါး Transformer Company ပိုင္​ရွင္​Appa Oh SeHun နဲ႔ Omma Xiao Lu တို႔​ေပါ့ဗ်ာ......အဲဒီ မဂၤလာကိစၥကိုၾကားၾကားၿပီးခ်င္​းက​်​ေနာ္​အရမ္​း​ေသြးပ်က္​သြားခဲ့တယ္​!! ဒါက က်​ေနာ္​တို႔ကို ကံဆိုးမႈ​ေတြသယ္​​ေဆာင္​ခဲ့တယ္​ဆိုလည္​းမမွားဘူး​ေလ....က်​ေနာ္​က​ေတာ့ Baekkie ကိုခ်စ္​​ေနရသူမို႔ ဒီကိစၥႀကီးကိုလက္​ခံခဲ့​ေပမယ္​့ သူမက​ေတာ့ လက္​မခံနိုင္​လို႔ မိဘ​ေတြနဲ႔အ​ေခ်အတင္​ရန္​ျဖစ္​ခဲ့တဲ့အျပင္​ က်​ေနာ္​့ကိုပါ မဂၤလာကိစၥလက္​ခံလို႔အျပစ္​တင္​ကာ ​ေရွာင္​​ေနခဲ့သူ​ေပါ့​ဗ်ာ...သူမ ​ေရွာင္​နိုင္​တဲ့နည္​းမွန္​သမွ်နဲ႔​ေရွာင္​ခဲ့​ေပမယ္​့​ေနာက္​ဆံုး​ေတာ့လည္​း ကံစီမံရာအတိုင္​းက်​ေနာ္​နဲ႔လက္​ထပ္​ခဲ့ရတာ​ေပါ့ဗ်ာ~~
က်​ေနာ္​တို႔ရဲ႕အိမ္​​ေထာင္​​ေရးဘဝက​ေတာ့ တစ္​ျခားသူ​ေတြထင္​သ​ေလာက္​မသာယာခဲ့ဘူး​ေပါ့ဗ်ာ~~သူမက်​ေနာ္​့အ​ေပၚအရမ္​း​အ​ေန​ေအးစက္​သြားတယ္​...ကုန္​ကုန္​​ေျပာရရင္​သူငယ္​ခ်င္​းဆိုတဲ့သံ​ေယာဇဥ္​​ေတာင္​ျဖတ္​လိုက္​တယ္​ထင္​ပါ့...ကဲစကားျဖတ္​ၿပီး က်​ေနာ္​အလုပ္​ျမန္​ျမန္​ လုပ္​လိုက္​ဦးမယ္​ဗ်ဳိ႕ အဲဒါမွအိမ္​ျမန္​ျမန္​ျပန္​လို႔ရမွာ​ေလ ဟီးဟီး xD ​

Loving You EternityWhere stories live. Discover now