Ik had al gedousht en ging me aankleden ik had gister al mijn tas ingepakt.Ik en anass zouden vandag matchen we zouden vandaag allebei zwarte nike tech met zware huas er onder aan doen.ik dees me haar in dutsh braid,en deed me make up mooi en liep naar beneden.
toen ik beneden was zag ik me broers en moor all zitten met hun tas.ik gaf ze allemaal een knuffel en gaf me ma en pa een kus.
ik hoorde getoeter dus ik liep naar buiten , Ik stapte voorin in terwijl anass mijn tassen in de koffer deed.
Ik zag dat ali en farah al in de auto zaten ze keken elkaar verliefd aan. Ik kuchte om te laten merkwn dat ik er ben , ze keken beschaamd op en groete me .Anass kwam aan het stuur zitten . "kheb je gemist hjati " zij hij terwijl hij mij dit keer verliefd aan keek en gaf me een kusje op me wang. "eerst appie he ?"."jaaaa" antwoorde ik.bij appie *
ik ging samen met Annas eeten halen ,en lieten farah en ali alleen in de auto achter.
Ik pakte 10 zakken chips, 5 zakken snoep,10 milkas , 15 redbul en nog fernandes en dubbelfris annas had ook allemaal dingen gepakt ik pakte nog snel croissantjes ens omdat we kig miet hadden ontbeten en liep naar de kassa anass rekendw af en we liepen naar buiten met 4 volle zakken,voordar we instapptem haalde ik er dingen uit.En zette de andere zakken bij ali en Farah.Ze lag tege hem aan evht schattig ik deelde de croisantjes uit en , anass racede de staat uit omw paris.
pp anass*
Ik was nu alleen met farah,Ik keek haar verliefs aan en keek verlangemd naar haar mooie volle lippen.Ze had een trainings oak aan omdat we toch zolang in de auto zouden zitten, maar door die trainings pam kon ik haar lichaam goed zien.Woelah ze maakt me gek pff mashalah.Ik kwam dichter bij haar een kuste haar op haar lippen we belandee in een zoen partijj woelaah zij ehh ,me hormonen sloegen op hol en me hart klopte sneller.Ik ben zoo verliefd op haar ik wil haar zo graag als mijn vrouw ik houd echt van haar .Ik zou gek worden als haar wat overkomt.Opeens zduwde ze me van haar af"houbi we laten dit voor al we getrouwd zijn dit is niet goed.Ik knikte ,ze had gelijk ze maakte teveel gevoelens bij me los.Ze deed haar hoofd tege me schouder aan .En toen kwame lina en anass aangekopen met hajak veel eeten."ze denken we gaan wereld reis maken".zij ik terwijl ik nog steeds vol ongeloof naar de hoeveelheid eeten keek.De rest van de reis keek k de hele tijd naar farah , ik kan me oogen niet van haar afhouden.We stopte in Berlgie om van plek te wisselen.lina en anass gaan nu achterin.
pp lina *
ik zat nu achterin met anass, ik verbond me mobiel met de auto en zete het liedje colabo .Ik en anass gingen helemaal los achterin en maakte een snap en zette die op onze story.We zette daarna de muziek uit.
anass keek me de hele tijd verliefd aan ,"Ik houd van je " zij hij en gaf me een vlugge kus op me mond.Ik kroop trgen hem aan en snoof zijn geur op . ik weet niet maar altijd als ik metbhem ben wil ik gaan slapen. Maar het is gewoon een goed gevoel om tegen de persoon aan te slapen waar je van houd.Hij streede over me rug en fluisterde allemaal lieve dingen, En ik viel zo in slaap tegen hem aan hij later ook.pp farah*
wat daarnet gebeurde toen ik en ali aleen waren had niet moete gebeuren, ik verlang ook naar hem maar het kiet halal.Ik keek naar ali en hij keek me ook aan en glimlachte naar me .Me wangen werden woord en Ik voelde me warm worden van binnen woelah ik ben gek op hem.Ik keek naar achter en zag ,anass en lina supper cute tegen elkaar aan slapen.Ik kon het niet laten om er een foto van te maken.Ik wilde gasn slapen, ben echt moe ik gaf ali een kus op ze wang en msakte nog een redbul voor hem open en viel daarba in slaap met ali in me gedachte.
JE LEEST
Lina's life......
Lãng mạnSalam o aliakom , ik ben lina ik ben 17 jaar oud en ik woon met Mijn broers en ouders in amsterdam. Ik leid een rustig leventje tot dat ik het woord liefde en defenitie daarvan leerde kennen.En is de manier waarop ik leef wel juist ? Mis ik n...