Odată cu adolescenţa totul se schimbă ,groapa de nisip şi micul părculeţ in care te jucai odinioară sunt înlocuite cu magazinele şi cafenele iar felul cum arăţi trece pe primul plan.Ei bine gândind retrospectiv ‘Ce işi doreste cu adevărat o adolescentă?” Păi haine noi ,popularitate şi cel mai important un iubit..Ei bine eu ,dragă cititorule, imi doresc un borcan mare cu Nutella şi sa stau tolanita o zii intreagă cu o carte bună in mână .. Că tot venii vorba de relaţii şi popularitate,discutând această temă, nu pot să nu mă gândesc la pritena mea Cara...Toţi avem o pritenă ca şi Cara ,mereu înebunită după popularitate şi ei bine mereu dornică să facă o nouă cucerire . Eu şi Hailey am privit-o mereu pe Cara cum se cupla şi cum relaţiile ei se transformau int-.un fiasco total.Incă am in minte faţa disperată a lui Nathan in timp ce incerca să o pună pe Cara pe o catedră binenţeles eu observând scena i-am lăsat pe porumbei singuri.Din păcate Nathan limbă lungă i-a dat papucii Carei a doua zii pe motiv că nu era destul de senzuală..Insa cea mai interesantă relatie a Carei a fost cu Victor.Totul a inceput.. ei bine nu stiu sigur deoarece eu nu eram prin preajmă dar stiu ca relatia celor doi a inceput sub un cer instelat.Relatia Carei mergea pentru prima data bine iar eu si Haley eram "norocoasele" ce o acompaniau la intalniri.Ce pot să spun ?!In acea perioadă roz din viaţa Carei am învăţat să diferenţiez constelaţiile pentru că lângă mine prietena mea se mozolea de mama focului si aş fi arătat ca o ciudată daca ma holbam la ea şi la iubitul ei.Insă relaţile in adolescenţă incep brusc şi se termină la fel iar, tatal Carei a aflat de mica distracţie a ficei sale..Ce pot să spun ?!Romeo a trebui să îi spună adio Julietei..Cara s-a plâns zile intregi nouă ,insă, eu puteam să văd pe faţa lui Hailey o urmă de uşurare că nu mai e nevoită să o insoţească.Int-.un final am descoperit că eu şi Hailey suntem genul acela de fete care văd viaţa dintr-un alt unghi faţă de Cara .
Revenind la relaţiii cred că fiecare dintre noi merită să fie fericit..
#Acesta este primul capitol ce "deschide" jurnalul #As dorii sa stiu daca va placut acest capitol si daca ar trebui sa continui :)
YOU ARE READING
Jurnalul unei adolescente
Teen FictionMegan vă prezintă viaţa ei prin prisma "jurnalului său".Barfele,relaţiile şi dramele adolescentine sunt prezentate într-un mod unic în universul creat de acest "jurnal".în fond ne este prezentată viaţa unei simple adolescente ce incearcă să supravi...