အျဖဴ​ေရာင္​လႊမ္​းခ်စ္​ပန္​း​ေမတၱာ (အပိုင္​း၅)

1.7K 143 2
                                    

အဖြဲ႔​ေခါင္​း​ေဆာင္​: ဟဲ့ ထၾက​ေတာ့ကမ​ေတြ....​ေက်ာင္း​တက္​ရမယ္​​ေလ....
Girls: nae...
Lu: တျခားႏိုင္​ငံမွာပထမဆံုး​ေက်ာင္​းတက္​ရမွာဆို​ေတာ့ နည္​းနည္​း​ေတာ့​ ရင္​တုန္​မိတယ္​....
G1(အဖြဲ႔ထဲကတစ္​​ေယာက္​): ဟုတ္​တယ္​ ငါ​ေရာပဲ....
Yeoun: တို႔က​ေတာ့မ​ေၾကာက္​ပါဘူး...ငါလို႐ုပ္​​ေခ်ာပီးစာ​ေတာ္​တဲ့သူတစ္​​ေယာက္​ကဘာ​ေၾကာက္​စရာ႐ွိလဲ.....
G1:သူ႔ကိုသူ အိုဘားမားသမီး​ေအာက္​​ေမ့​ေနလားမသိဘူး...
Lu:ထားလိုက္​ပါ....သြားၾကရ​ေအာင္​....
​ေက်ာင္​အဝင္​ဝ....​ေက်ာင္​းသူမ်ားအ​ေလာတႀကီး​ေျပးလာၾကသည္​....."​Hey...girls...they are coming...come on..come on...let's go....Oh!they are so handsome...."
Lu: ဘယ္​သူလာတာလဲမသိဘူး...ငါတို႔လည္​းသြားၾကည္​့​ေအာင္​...
Lu စကားမဆံုး​ေသးပါ​ေခ်...Yeounတ​ေယာက္​​ေ႐ွ႕က​ေန​..​ေကာက္​​ေကာက္​ပါ​ေအာင္​သြား​ေလၿပီ...
G1: ​ေကာင္​းတယ္​...သြားၾကည္​့​ေအာင္​....
ျမင္​လိုက္​ရသည္​ကား......
G1:Lu​ေရ....အဲ့....အဲ့..အဲ့ဒါ.. ..se...se..sehunမလား...
Lu:​ေျသာ့္​....ဟုတ္​တယ္​...ဘယ္​လိုျဖစ္​ၿပီး....
Sehunႏွင္​့Jame....သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​သည္​ဤ​ေက်ာင္​းတြင္​...အခ်မ္​းသာဆံုးျဖစ္​သည္​.....
သူတို္​့ႏွစ္​​ေယာက္​ ....smartက်က်လမ္​း​ေလ်ွာက္​လာ​ေနသည္​....sehunရဲ႕မ်က္​လံုးကတစ္​​ေယာက္​​ေယာက္​ကို႐ွာ​ေနသ​ေယာင္​.....႐ွာ​ေန​ေသာမ်က္​လံုးမ်ားရပ္​တန္႔​႔သြားသည္​....​ေတြ႔သြားၿပီ....သူluကို​ေတြ႔သြားၿပီ....ျပံဳးလိုက္​ၿပီး...သူ႔ကိုၾကည္​့​ေန​ေသာluကိုမ်က္​စိတဖက္​မိွတ္​ျပလိုက္​သည္​.....Luတစ္​​ေယာက္​...အသက္​႐ူဖို႔​ေမ့​ေနသည္​...မ်က္​ႏွာသည္​နီရဲလာၿပီး...​ေၾကာင္​​ေငး​ေန​ေတာ့သည္​...
G1:Lu​ေရ...lu....ဟဲ့ ငါ​ေခၚ​ေနတာၾကားလား....
Lu: ​ေျသာ္​...​ေအး....​ေအး..ဘာလဲ...
G1:အခန္​းထဲဝင္​မယ္​​ေလ...ဘာလဲ...ဒီမွာပဲရပ္​​ေနခဲ့​ေတာ့မို႔လား....
​G1: Lu​ေရ...​ေ႐ွ႕ဆံုးမွာတစ္​ခံုလြတ္​​ေနတယ္​​ေနာ္​..ဘယ္​သူ႔ခံုလည္​းမသိဘူး...
Lu: ...မသိဘူး​ေလ...သူမ်ားအ​ေၾကာင္​းစိတ္​ဝင္​စားမ​ေနစမ္​းပါနဲ႔​ေအ....ဘာလဲ...နိကငါ့​ေဘးက​ေနအဲ့ခံုသြားထိုင္​ခ်င္​လို႔လား...
G1:ဟုတ္​ပါဘူး​ေအ့နိကလည္​း...
ထိုစဥ္​....လူတစ္​​ေယာက္​အခန္​းထဲသို႔ဝင္​လာသည္​...နားမွာအျဖဴ​ေရာင္​နားၾကပ္​​ေလးႏွင္​့ လက္​ထဲတြင္​...bubble tea တစ္​ခြက္​...girlမ်ားအတြက္​​ေတာ့...နတ္​သား​ေလးတပါးပင္​....
Oh sehun...Ohsehunပင္​မဟုတ္​ပါ​ေလာ...
Girlsအကုန္​လံုး​ေငးၾကည္​့​ေနၾကသည္​...​ေငးသည့္​့့့ထဲတြင္​Yeoun ကထိပ္​ဆံုးက...အကုန္​ၿငိမ္​သက္​​ေနသည္​....."ကြၽန္​​ေတာ္​ဒီ​ေနရာထိုင္​လို႔ရမလား"ဟူ​ေသာစကားတစ္​ခြန္​းကျင္ိမ္​သက္​မူ႔ကိုၿဖိဳခြင္​းလိုက္​သည္​....G1:​ေျသာ္​..ဟုတ္​...ဟုတ္​ကဲ့...ရပါတယ္​...
Hun:ဒါဆိုမင္​းက..ဟိုး...​ေ႐ွ႕ဆံုးခံုသြားထိုင္​လိုက္​​ေလ....
G1:nae...အ့ဆို..Lu ..ငါသြားၿပီ​ေနာ္​...
Hun: ဟဲ...အခုမွပဲသက္​​ေတာင္​့သက္​သာ႐ွိသြား​ေတာ့တယ္​....အဆင္​​ေျပလား lu..
Lu:ဘာကိုလဲ...
Hun: ​ေျသာ္​...ကိုယ္​အနား႐ွိ​ေန​ေတာ့အဆင္​​ေျပလားလို႔​ေမးတာ...
Lu: ​ေခါင္​း​ေလးငံုလိုက္​ပီး...​ေျပပါတယ္​..ဘာလို႔မ​ေျပရမွာလဲ....
Hun: မသိပါဘူး...ရင္​​ေတြဘာ​ေတြမ်ားခုန္​​ေနမလားလို႔...
Lu: မ်က္​ႏွာ​ေလးနီရဲသြားၿပီး..ဟြန္​႔..ဆု​ေတာင္​း​ေလ...
ထမင္​းစားနားခ်ိန္​.....
Lu ​ေ႐ွ႕ဆံုးကထြက္​သြားသည္​....သူမဗိုက္​ဆာ​ေနပီ​ေလ....
ဝိုးး...ငါႀကိဳက္​တဲ့ဟင္​း​ေတြခ်ည္​းပဲ...ၾကက္​အသည္​းအျမစ္​....အမဲသည္​း...ကုန္​း​ေဘာင္​ၾကီး​ေၾကာ္​....ကန္​စြန္​းplane...႐ွလြတ္​...lu ဟင္​းမ်ားကိုခပ္​ထည္​့ၿပီးလွည္​့လိုက္​ရာ ....​ေနာက္​မွာ​ေရာက​ေန​ေသာYeounကိုတိုက္​မိသြားသည္​....
Yeoun: Xi Lu Lu...ညည္​းဘယ္​လိုလုပ္​လိုက္​တာလဲ...လူတ​ေယာက္​လံုးရပ္​​ေနတာ...မျမင္​ဘူးလား...ကန္​း​ေနလား...
Lu:..​ေတာင္​းပန္​တယ္​Yeoun..ငါတကယ္​မျမင္​လိုက္​လို႔ပါ....
Yeoun: ​ေတာက္​!နင္​....
Sehunလာ​ေနသည္​ကိုျမင္​​ေသာခါ....
Yeoun:Lu ကလည္​း...ကိစၥမရွိပါဘူး​ေအ...သယ္​ရင္​း​ေတြပဲ....​Yeoun:ေျျသာ္....sehunOppa...ထမင္းလာစားတာလား....
Hun: ​ေျသာ္​...ဟုတ္​ကဲ့ခင္​ဗ်...ဒါနဲ႔..lu နဲ႔အသိလား
Yeoun:ဟုတ္​တယ္​​ေလ..တ​ေဆာင္​တည္​းပဲ...
Hun: Lu..အတူတူစားရ​ေအာင္​​ေလ..​ရတယ္​မလား
Lu: ရပါတယ္​႐ွင္​....
ႏွစ္​​ေယာက္​သားခံုလြတ္​တခုမွာထိုင္​လိုက္​ၾကသည္​....
ထိုစဥ္​...."Allow me to sit here"....
Lu​ေရာ Hunပါ ​ေမာ္​့ၾကည္​့လိုက္​သည္​....ထိုသူသည္​မည္​သူနည္​း....

အပိုင္​း၆ေမ်ွာ္​....

အျဖဴ​ေရာင္​လႊမ္​းခ်စ္​ပန္​း​ေမတၱာDonde viven las historias. Descúbrelo ahora