Jimin's Pov

1K 101 35
                                    

Καθώς πηγενα στο μπάνιο για να κάνω ένα ντουζ μετά την πρακτική χορού που είχαμε, μέσα στο δωμάτιο είδα τον Σουγκα να ξαπλώνει. Είχε ενώσει τρεις καρέκλες μαζί και τα πόδια του προέξεχαν γιατί αν και ο πιο κοντός του γκρουπ, είναι ψηλός για τις τρεις καρέκλες.

Τα βαμμένα γκρίζα μαλλιά του είχαν γυρίσει προς τα πίσω με αποτέλεσμα να φαίνεται όλο του το πρόσωπο. Το στόμα του ήταν ελάχιστα ανοιχτό και τα χέρια του τα είχε σταυρωμένα στην κοιλιά του. Ήταν τόσο γαλήνιος και όμορφος, ακόμα και στον ύπνο.

Τον πλησίασα και χάιδεψα απαλά τα μαλλιά του προς την κατεύθυνση που ήταν γυρισμένα. Ήταν φρεσκολουσμενα και πολύ απαλά.
Του χάιδευα τα μαλλιά για κάτι δευτερόλεπτα και όταν πήγα να φύγω ένιωσα ένα χέρι να πιάνει το δικό μου.

"Για που το έβαλες;" η φωνή του με τρόμαξε και τα μάγουλα μου σίγουρα είχαν πάρει μία απαλή απόχρωση του κόκκινου από την αμηχανία μου.

"Εγώ δ-δεν..." είπα μπερδεμένος και ξεροκαταπια. Ο Σουγκα σικωθηκε για να κάτσει κανονικά στην καρέκλα ενώ ακόμα κρατούσε το χέρι μου. Μου έκανε νόημα με το χέρι του να κάτσω στην δίπλα καρέκλα που υπήρχε. Έκανα αυτό που είπε.

"Λοιπόν; Τι ήταν όλο αυτό;" ρώτησε με ένα πονηρό χαμόγελο ενώ με πλησίασε και έπιασε με το χέρι του απαλά το πιγούνι μου. Το αίμα μου άρχισε να βράζει και η καρδιά μου χτυπούσε σαν τρελή.

"Ε-εγώ πήγενα...στο μπάνιο κ-και μετά..." είπα τραυλιζοντας και γέλασε.

"Είσαι τόσο χαριτωμένος όταν τραυλιζεις" είπε γελώντας.

"Όχι, δεν..."

"Αρκετά μιλήσαμε" με διέκοψε.

Μέσα σε κλασματα δευτερολεπτων ένιωσα την ανάσα του να χτυπάει τα χείλη μου. Η καρδιά μου χτυπούσε τόσο γρήγορα που νόμιζα ότι θα έβγαινε από το σώμα μου.

Έκλεισε τα μάτια του και με πλησίασε ενώ εγώ τον κοιτούσα σοκαρισμένος. Τράβηξε απαλά το κεφάλι μου προς το μέρος του και τα χείλη μας ενώθηκαν. Αν και στην αρχή είχα πάθει ένα μικρό σοκ μετά από λίγο έκλεισα και εγώ τα μάτια μου και απόλαυσα την στιγμή.

Φιλούσε πολύ ωραία.

Όταν σταματήσαμε, κοιταχτηκαμε στα μάτια και στο πρόσωπο του δημιουργηθεικε ένα χαμόγελο όλο τρυφερότητα "την επόμενη φορά που θα κοιμάμαι και θα θελήσεις να μου χαϊδέψεις τα μαλλιά,πρόσεχε μην με ξυπνήσεις".

Sleepy Boy (YoonMin)Where stories live. Discover now