Όσα παίρνει ο Χάρος

187 25 3
                                    

Άννια's P.O.V.

Τους τηλεμετέφερα όλους στην Αφρική. Ο Μενέλαος γιατί δεν έχει έρθει ακόμα; Τον πήρα τηλέφωνο χιλιάδες φορές. Ο Θείος μου κατάλαβε ότι ήμουν ανήσυχη και μου έπιασε το χέρι. Το κινητό μου χτύπησε και το άνοιξα αμέσως. Ο Μενέλαος μου έστειλε μήνυμα για να του πω που βρισκόμαστε. Του έστειλα την τοποθεσία και μετά από λίγο βρισκόταν δίπλα μας.

 Μόλις με είδε έτρεξε και με έχωσε στην αγκαλιά του. Έκλεισα τα μάτια και του έδωσα ένα φιλί στον λαιμό. Μετά ξαναχώθηκα στην αγκαλιά του. Μου σήκωσε το κεφάλι και με φίλησε απαλά. Δεν μπορούσε να σταματήσει ο χρόνος και να μείνουμε για πάντα έτσι; Δυστυχώς αυτό ήταν αδύνατο. Ο Μενέλαος με απομάκρυνε από την αγκαλιά του και έτρεξε να πιάσει τον Κυριάκο πριν σωριαστεί στο πάτωμα.

 Ο Μενέλαος μετέφερε τον Κυριάκο στο μνημείο Ντίνβριν. Ήξερα ότι από λεπτό σε λεπτό η Λόρα θα εμφανιζόταν. Όλοι το ξέραμε. Αυτό που δεν ξέραμε ήταν το πόσοι θα ερχόντουσαν να την βοηθήσουν. Ο Κυριάκος ήταν ξαπλωμένος στο μαρμάρινο έδαφος του μνημείου χωρίς να δίνει σημάδια ζωής. Ο Μενέλαος ανησυχούσε και του έπιασα το χέρι για να ηρεμήσει.

 Από μακριά είδαμε την Λόρα να έρχεται με καμιά τριανταριά υπερφυσικά πλάσματα. Πώς θα καταφέρναμε να προστατέψουμε τον Κυριάκο με τόσους που είχε φέρει; Η Μάλια είχε γουρλώσει τα μάτια. Φοβόταν. Αυτή θα ήταν η πρώτη της αληθινή μάχη. Πήγα και την αγκάλιασα. Ο Ίθαν και η Ελένα αγκαλιάστηκαν από φόβο μήπως αυτή ήταν η τελευταία τους αγκαλιά. Ο Μενέλαος παρατηρούσε τους αντιπάλους και προσπαθούσε να αναλύσει τις δυνάμεις τους. Ο Σαμ ήταν πιο ψύχραιμος από όλους. Ήξερε ότι είχε ζήσει αρκετά και δεν τον πείραζε να πεθάνει για αυτό που αγαπούσε.

 Ένιωσα το χέρι του Μενέλαου να απομακρύνεται από το δικό μου. Σύντομα κατάλαβα ότι ήταν ο πρώτος που επιτέθηκε. Μέσα σε δευτερόλεπτα γύρισε με δύο κεφάλια από τους αντίπαλους. Η Λόρα παρέμενε ψύχραιμη. Κάτι δεν μου κολλούσε σε αυτή την ψυχραιμία της. Η Λόρα έκανε νόημα στους δικούς της να επιτεθούν. Ένας άντρας βαμπίρ πλησίασε την Μάλια και πριν το πάρει χαμπάρι την είχε ρίξει στο πάτωμα. Ήταν έτοιμος να την δαγκώσει αλλά πρόλαβα και του έβγαλα την καρδιά πριν εκπληρώσει τον σκοπό του. Η Ελένα και ο Ίθαν πολεμούσαν δίπλα δίπλα και κάθε τόσο ανταλλάζαν ματιές ανησυχίας. Ο δεύτερος άντρας που πλησίασε την Μάλια βρήκε άδοξο τέλος. Χαίρομαι που τα κατάφερε. Ένα πλάσμα που έμοιαζε με δράκο αποφάσισε να πολεμήσει μαζί μου. Μπορώ να πω ότι δεν έκανε και την καλύτερη επιλογή. Άρχισα να τηλεμεταφέρομαι και το ζάλισα. Μετά ήταν εύκολο να το σκοτώσω. Ο Σαμ πήγε να τα βάλει με την Λόρα. Πολεμούσαν για αρκετή ώρα και δεν μπορούσα να διακρίνω ποιος ήταν καλύτερος. Μετά από λίγο ο Σαμ είχε καταφέρει να ρίξει την Λόρα κάτω. Γιατί η Λόρα ήταν ακόμα ψύχραιμη; Τους είχαμε σκοτώσει όλους.Ο Ίθαν φώναξε να σταματήσουμε και ο Σαμ γύρισε προς το μέρος του. Και τότε η Λόρα τον πυροβόλησε στην καρδιά. Ο Ίθαν λύγισε και έπεσε στο πάτωμα. Η Ελένα έτρεξε προς το μέρος του και τον έβαλε στην αγκαλιά της. Λυπάμαι την Ελένα. Εμείς πολεμούσαμε ανθρώπους που μισούσαμε ενώ αυτή πολεμούσε την ίδια της την μητέρα.

ΥπερδίδυμοιWhere stories live. Discover now