פרק 1

89.2K 2.1K 756
                                    

הוא יושב שורה אחת מלפניי, בשולחן הצמוד לקיר. אני לא מסוגלת להוריד ממנו את העיניים... לעומר יש מן קסם מיוחד כזה... הוא כובש אפילו מבלי להתכוון לכך.

הוא מתעסק בנייד שלו ומקלל כשהוא מפסיד באיזה משחק, השיער השחור שלו נופל על פניו ואני לא יכולה להפסיק להסתכל על כל תנועה ותנועה שלו. העיניים החומות שלו הולכות וחוזרות בקצב חוזר על המסך.

אני רואה את לירון מתקדמת לעבר אחיה התאום, היא שונה ממנו כלכך. שיערה צבוע בבלונד (אך במקור היה שחור) , היא גבוה ורזה בעוד שעומר קצת שמנמן ונמוך יחסית לנער בן 18, היא שופעת במקומות הנכונים ואם יש משהו אחד שאני ממש מקנאה בה אלו עיניי הדבש הבהירות שלה.

היא נוזפת בו והוא מכווץ את גבותיו, זורק לה "לכי לעזאזל" וחוזר למשחק שלו. אני מחייכת לעצמי.
הוא יודע איך להעמיד את אחותו במקום. בערך...

אני מדליקה את מסך הנייד שלי כדי לבדוק מה השעה, 08:15, המורה מאחרת ברבע שעה.

אני מבינה ששיעור מתמטיקה לא יתקיים היום ונעמדת על רגליי. אני מתקדמת לעבר היציאה כשאני מסמסת לרוני שהמורה לא הגיעה עדיין ואני יוצאת אליה.

גוף גדול ומוצק נתקל בי ואני כמעט מועדת אחורה. יד גדולה תופסת במותניי ומייצבת אותי ואני מרגישה את כל גופי רועד לרגע מהמגע החם והזר.

"לאן זה גברת צעירה?" אני שומעת קול הגברי ומחוספס. ואלוהיי. אני חושבת שזה הקול הכי סקסי ששמעתי בחיי.

אני מרימה את מבטי מעלה בבלבול, הדבר הראשון שאני נתקלת בו זו הגומה הימנית שהלכה וגדלה לה ככל שהחיוך היפה שלו התרחב על שפתיו. הוא היה גבוה, שזוף ושרירי. העיניים הירוקות שלו בהו בי בשעשוע בעוד השיניים הלבנות והישרות שלו נחשפו לפניי לאט לאט כשחיוכו גדל, הזיפים שלו העידו על כך שהוא לא תלמיד, אבל עם הדור שלנו... מי כבר יכול לדעת?

אני מכווצת את גבותיי ומשתחררת מאחיזתו.

"הביתה" אני אומרת ומתכוונת לצאת, אך ידו שוב אוחזת בי.

"מה זאת אומרת הביתה? יש שיעור. תיכנסי." הוא מרצין. ואני צוחקת.

"אתה רואה פה את המורה?" אני מצביעה אל עבר הכיתה ומספר תלמידים מתחילים לשים לב אלינו.

הוא שוב מחייך ונכנס לכיתה, הוא נעמד ליד שולחן המורה ומניח את התיק השחור שרק עכשיו שמתי לב אליו על השולחן. אני צופה בו בסקרנות.

"בוקר טוב לכולם," הוא אומר לכולם ואז מעיף אליי מבט קטן לפני שחוזר להביט בכיתה, "אני דור לוי, המורה החדש שלכם למתמטיקה" 

עייני מתרחבות בהפתעה.

עיניו הירוקות של דור מביטות בי שוב על מנת לבחון את תגובתי, הוא נראה מרוצה ומסמן לי לשבת.

אני נאנחת ונכנסת לכיתה.

"הולי שיט" אני שומעת את לירון אומרת לחברתה. "איזה חתיך"

לחשושים נשמעים בכל פינה ואני יודעת שדור לוי הולך להיות נושא השיחה בעיקרי השבוע ב"תיכון עירוני כ"א"...

**

טוב אז הפרקים הראשונים הם קצת קצרים, תסלחו לי. 

מקווה מאוד שתאהבו את הסיפור ♥

המורה למתמטיקהWhere stories live. Discover now