❤Deer Doll❤

1.1K 107 7
                                    

"ဆယ္​တံုးနဲ႔ပါပီ....​ေရ...ထၾက​ေတာ့...​ေနဖင္​ထိုး​ေနပီး.."

Kyungsoo ​​ေအာ္​သာ ​ေျပာ​ေနတယ္​ အခန္​းထဲက န​ေကာင္​သား အသံ​ေတာင္​မၾကားဘူး...​ေအာ္​​ေျပာလည္​းထူးမွာ မဟုတ္​ဘူးဆိုပီး အခန္​းထဲဘဲ ဝင္​ခဲ့တယ္​....ဘယ္​ၾကားမလဲ အိပ္​​ေနလိုက္​တာမ်ား...baekkieဆိုတဲ့ ပါပီက ကုတင္​​ေပၚမွာ တ​ေယာက္​ထဲ ​ေနရာယူထားတာ ​ေဇာက္ထိုး အိမ္​​ေနတာ​ေတာင္​မွ ​ေျခ​ေထာက္​ န​ေခ်ာင္​းက ကားထား​ေသး ​ေခါင္​းကလည္​း ကုတင္​​ေအာက္​ကို စိုက္​​ေနပီး ​ေမာက္​ခံု အိပ္​​ေနတာ တာ​ေတာင္​ မႏိုးဘူး...​ေနာက္​တ​ေကာင္​ hunnie ဆိုတ​ဲ့ ဆယ္​တံုးက်ျပန္​​ေတာ့ ႐ွိသမ်ွ ​ေစာင္​​ကုတင္​​ေအာက္​က်​ေနပီး သူက ​ေစာင္​ပံု​ေပၚမွာ အိပ္​​ေနတာမ်ား သ​ေရကလည္​းက်​ေန ​ေဘာင္​းဘီ က တဝက္​ကြၽတ္​​ေနပီး ဖင္​ႀကီးက​ေျပာင္​ (😁😁အဟီး..​​ေက်ာ္​့ သဲငယ္​ ငယ္​စဥ္​က အဲ့လို​ေလးလားမသိ) ...

"ဟူး...kyungsoo Kyungsoo ဝဋ္​႐ွိသမ်ွ ခံ​ေပါ့ ကြယ္​ အဲ့လို အိပ္​​ေနပံု နဲ႔ ​ေအာ္​သာ ​ေခၚရင္​ ငါဘဲ လိပ္​​ေခါင္​းထြက္​မွာ​ေသခ်ာတယ္​..."

"ပါပီ...ထ..ထ စမ္​း...ဘယ္​န နာရီ ႐ွိ​ေနပီးလဲ ခုထိ အိပ္​တုန္​း..."

​ေျပာလည္​း​ေျပာ လက္​ကလည္​းပါမွ ရမွာ ဖင္​ကို 5ခ်က္​​ေလာက္​႐ိုက္​မွ ႏိုးလာတယ္​...ဒါ​ေတာင္​ ငုတ္​တုတ္​ထိုင္​ ပီး အိပ္​​ေန​ေသးတယ္​ ဇက္​ပိုးက တခ်က္​႐ိုက္​ပီး ​ေအာ္​မွ မ်က္​ႏွာထ သစ္​တယ္​ ဒါ​ေတာင္​ မ်က္​လံုးမပြင္​့​ေသး ယိုင္​တိုင္​ယိုင္​တိုင္​နဲ႔ ကုတင္​​ေအာက္​မွာ အိပ္​​ေနတဲ့ ဆယ္​တံုးကိုပါ တက္​နင္​းသြား​ေသး...

"ဆယ္​တံုး...ဆယ္​တံုးးးး...ဟမ္​း ​ေသ​ေနပီးလား လူတက္​နင္​းတာ​ေတာင္​ မႏိုးဘူး..." (ျပဴးတံုး ရယ္​ ခ်ိဳသာလိုက္​တာ😁)

Kyungsooလည္​း ​ေျပာင္​​ေနတဲ့ ဖင္​ကို 3ခ်က္​ဘဲ ႐ိုက္​ရ​ေသး ႏိုးလာတယ္​...နာလို႔ထင္​တယ္​ မ်က္​ႏွာက ႐ွံူ႔မဲ့​ေနတာဘဲ...လူကို​ေတာင္​ လွည္​့​ေအာ္​လိုက္​​ေသး...

"appa က ​ေစာ​ေစာမ​ေထာ္​ႏိုးဘူး ဒီ​ေန႔ ကစားကြင္​း တြားမွာ သိရဲ႕သားနဲ႔..ဟြန္​႔..ဆယ္​တံုး ဖင္​ကိုရဲ ႐ိုက္​ရယ္​..."

XaioLu Iz Only MineWhere stories live. Discover now