Capitolul I

829 41 2
                                    

Bună , eu mă numesc Michael , am 22 de ani , 1:80 m , ochii albaștri, părul albastru un pic cam lung (îmi cam bate pe umeri ) și după cum ați auzit sunt un criminal , nu mă judecați , nu-i vina mea că am ajuns așa .

Bună , eu mă numesc Michael , am 22 de ani , 1:80 m , ochii albaștri, părul albastru un pic cam lung (îmi cam bate pe umeri ) și după cum ați auzit sunt un criminal , nu mă judecați , nu-i vina mea că am ajuns așa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Michael

Michael pov*
Mergem liniștit pe stradă spre noua facultate la care m-am transferat , si in drumul meu văd 3 tipi care își băteau joc de un puști mai slab și scund ca mine cu vreo 10 cm , părul blond , ochii roși foarte neobișnuiți și pielea albă , puteam să jur căi vampir , și ca să nu spuneți că-s așa de rău am zis să-l ajut un pic pe puști . Mă apropii de tipi care se părea că băteau un majordom care cred că avea grijă de acel puști.

Angel

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Angel

MICHAEL :Ce naiba faceți matahalelor
, nu știți că nu-i voie să îi bați pe aia mai mici ?

TIPUL: Da tie ce-ți trebuie mă , vrei bătaie ?

MICHAEL : Bătaie nu-mi trebuie , dacă vrei să te bați dute să te bați cu măta.

Michael pov *
Tipu încearcă să îmi dea un pumn dar i-am luat-o înainte , i-am dat în pumn atât de tare că a căzut cu tot cu tipu din spatele lui pe jos , și celălalt încearcă să mă lovească dar îi dau un genunchi în burtă și cade pe jos. Tipi văzând că nu au cum să mă învingă o iau la fugă. Mă îndrept spre puști și îi întind o mână să se ridice , care se pare că o acceptă . Avea niște mâini așa de mici si de fine pe lângă ale mele.

MICHAEL : Ești bine puștiu , nu te-ai rănit ? Ar trebui să ai mai multă grijă data viitoare .

PUȘTIU : Da , mulțumesc de ajutor . Cum te numești ?

MICHAEL : Michael , tu?

PUȘTIU : Angel.

ANGEL : Ar fi trebuit să ști să mă protejezi , nu să fi așa de slab , să nu poți să faci nimic .(spune vorbind cu acel majordom care stătea pe jos , care din câte se vede că a fost cam bine pocnit de acei tipi).

Michael pov*
După ce am gătat de ajutat puștiu , mi-am continuat drumul spre facultate , ajuns acolo mi-am căutat clasa unde urma să am ore. Intrând în clasă professoara abia ajunsă , se asejase la birou și urma să mă introducă clasei.

PROFESOARA: Atenție clasă de astăzi o să aveți un nou coleg.

MICHAEL : Bu...

ANGEL : Scuzați de întârziere .

Angel pov*
Intru în clasă și mă așez la ultima bancă de lângă jeam , și îl văd pe noul coleg , care trebuie să sa apară astăzi , și se pare că era tipul ăla care mă ajutat azi de dimineață.

MICHAEL : Buna , eu sunt Michael și de astăzi o să fiu colegul vostru.

PROFESSOARA : Foarte bine Michael , poți să te așezi la acea masă în spate lângă domnișorul Angel.

MICHAEL : Desigur .

Michael pov*
Mă duc la masa pe care a indicato Profa și mă așez lângă Angel , scoțând manualele din ghiozdan . Ora trecuse repede , după ce a sunat clopoțelul o mulțime de fete sau strâns în jurul meu punându-mi o mulțime de întrebări . Deabea că am scăpat de acolo , ieșind din clasă mă îndrept spre acoperiș să prind niste aer că m-au cam sufocat fetele alea. Urc scările spre acoperiș , și ce ciudat îl găsesc pe Angel acolo.

MICHAEL : Ce faci Angel?

Michael pov*
Angel nu îmi răspunde și se întoarce să plece dar se împiedică și cade peste mine , căzând amândoi pe jos , ieu pe jos iar iel peste mine . Își ridică un pic capul care se pare că iera cam la 2 cm de al meu , era atât de aproape că îi puteam simți respirația cu gust de mentă , ma uit la puști care iera așa de roșu mai ceva ca o roșie . Fara sa îmi dau seama ce făceam , i-am apropriat capul de al meu și îi lipesc buzele acelea rozali , moi și dulci de ale mele , ducândule într-un sărut .Stai , ce am făcut ? L-am sarutat ? Nu se poate , el este un băiat , repet băiat , nu fata . Dezlipesc sărutul zgomotos , iar băiatul se ridică de pe mine și o ia la fugă .

Angel pov*
Ce tocmai sa întâmplat ? El ma sărutat ? Primul meu sărut a fost furat de un băiat ? Și cum se face că mi-a plăcut ? Cum mai lipsea puțin să sune clopoțelul mam întors înapoi în clasă , așejându-mă pe bancă și privind priveliștea de la jeam.
Michael pov*
Mă trezesc din transă , și îmi aduc aminte ce tocmai sa întâmplat acum câteva minute , mă ridic de pe jos și mă întorc în clasă foarte confuz de cele întâmplate mai devreme . Mă așez lângă Angel care nu a scos nici un sunet pe tot parcursul orei dar nici nu sa uitat spre mine . Orele se terminară și vroiam să vorbesc cu Angel despre cele întâmplate pe acoperiș , dar acesta o lua-o la fugă înainte să îi vorbesc. Ies după iel și văd că urcă întro limuzină albă , ce ciudat . Cum nu am reușit să vorbesc cu Angel mă întorsesem spre casă , mai degrabă o vilă cu piscină , intru în casă îmi las ghiozdanul în camera mea , fac un duș și mă îmbrac într-un costum negru . Si ca să știți locuiesc singur, părinți mei am murit acum 6 ani uciși în fața ochilor mei de doi tipi in costum vișiniu , a fost un miracol că am scăpat , de atunci a avut grijă de mine o mătușa care lucra ca menajeră , a avut grijă de mine vreo 2 ani , dupaia m-am descurcat singur.
Intru în garaj și îmi scot ferrari-ul alb , si conduc până la un depozit părăsit , înafară orașului , opresc mașină îmi iau masca roșie cu coarne că de demon pe față , cobor din mașină și intru în depozit . Înăuntru era cineva , un tip in jur de 40 și ceva de ani cu un bodyguard , tipul îmi aruncă o valiză plină cu bani , o poză și o foaie pe care iera scrisă o adresă.

TIPUL : Vreau să îl ucizi pe Renji Suzukaru.

MICHAEL : Cum preferați marfa ?
Împușcată , tăiată bucăți , arsă sau la grătar. ( tipul și bodyguard lui făcuseră niște ochii cât cepele la auzul cuvintelor mele )

TIPUL : Cum va place vouă mai mult .(spuse asta și plecase )

MICHAEL : În sfârși distracție !

Va urma........

Murdered LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum