Crrrr,crrrr zvoní budík a křičím na Naomi "Naomi vstávej dneska je CineTube! Za hodinu máme stát před panelákem, aby nás vyzvedli Fakeeři!'' Rychle jsme se oblékli, nasnídali, upravili, vzali si věci a seběhli dolů před panelák. "Uffff ještě tady nejsou" oddechla jsem si nahlas. "Hele tam jde Vláďa v té úžasné mikině s bílými holubicemi a Pavel s těmi jeho dokonalými rozcuchanými vlasy." Rozplývala se Naomi nad kluky. Vláďa ke mě přišel, objal mě a pošeptal mi do ucha "Ahoj kotě" a pokusil se mě políbit. "Radši ne. Naomi neví, co se dělo včera a zatím jí to říkat nechci, bojím se, že jí to nějak ublíží.." odtrhla jsem se od něj. "Hele už jedou!" informoval nás Pavel, otevřel dveře Naomi a vlezli jsme do auta. "Čáu Naomi a Kiki" pozdravili nás všichni a představili se nám jako Adam, Vadim, Filip, Patrik, Natálie, Martin, Iveta a Márty. Sedla jsem si vedle Adama, Vláďa vedle mě, Naomi vedle Natky a Pavel dopředu vedle Patrika. Docela dost dobře se mi povídalo s Adamem, ale když jsem se podívala na Vláďu vypadal smutně a žárlivě. Dopovídala jsem si s Adamem a opřela si hlavu o Vláďovo rameno, on mi zapletl prsty do vlasů. "Kiki vstávej, už jsme tady!" probouzí mě lechtáním Vláďa. "Co? já usnula?" rozespale jsem se divila. "Jo, já si nemůžu pomoct, ale jsi strašně roztomilá když spíš" řekl Vláďa a políbil mě. Vystoupili jsme z auta a utíkali do kina, nachystali projekci, zase nasedli do auta a odjeli pryč. Po půl hodině už slyším křik fanoušků, protože viděli naši dodávku. Před kinem se dodávka otevřela a my proběhly do kina. Po půl hodině začala projekce videí, která si youtubeři připravili. Při projekci většinou youtubeři chodí ven. Taky se tak stalo. Naše skupinka, tedy já, Vláďa, Adam, Vadim, Márty a Natka šla projít po Brně. S Vláďou jsme se od skupinky odpojily a šli na Bubble tea. Vláďa ruku za mojí hlavou, povídali jsme si a sem tam se políbili. Po 70 minutách jsme nám bylo řečeno že máme jít zpět do kinosálu, protože začínala autogramiáda. Vláďa se podepisoval, tak jsme se s Naomi šli podívat, co prodávají. S věcmi, které nám dali v podstatě zdarma, hledáme Patrika kvůli pro klíčům od auta. "Patriku!" Křičím na něj, protože zacházel do zákulisí. Otočil se, zastavil, počkal až k němu dojdeme a ptá se mě "Co potřebuješ Kiki?" "Potřebovala bych klíče od auta abych si tam mohla s Naomi dát věci. Dáš mi je prosím?" Pousmál se a odpověděl "tak v tom případě. Na tady máš!" Vzala jsem si klíče a Naomi mu poděkovala. "Tak věci jsou v autě a teď stačí jenom najít Patrika nebo Marka..." Nakonec se nám podařilo najít jenom Marka, tak si od nás po našem vysvětlení klíčky vzal. Zahlédla jsem Vláďu v obrovském houfu jeho fanynek a začaly mi téct slzy. Naomi se na mě podívala a zeptala se mě stalo. Když jsem jí řekla, že mě dojalo kolik lidí ho má tak rádo a že on je má jako součást rodiny usmála se a objala mě. Po chvilce si nás všiml Vláďa a zakřičel na nás "holky pojďte sem!"
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ...
ČTEŠ
Můj kluk YouTuber (w/Vláďa)
FanfictionAhoj já jsem Kiki a chci vám povyprávět příběh co se mi stal. Je mi 17 a mám kamarádku Naomi,která bydlí v Praze. Samozřejmě jsem zase nestíhala vlak a tak mi ujel protože jsem se srazila s jedním klukem. Co se dělo potom? Dozvíte se v této knížce .