Our Love Was Strong/31. Bolum/ If You Ever Come Back

550 18 4
                                    

*Harry'nin agzindan*

Kafam karisik. Ne yapmam gerektigini bilmiyorum. Taylor iyi bir kiz. Artik eskiden yaptigi taskinliklari yapmiyor, beni seviyor. Ama yine de dogru olmadigini hissediyorum. Taylor'la cikmaya basladigimdan beri ne annemi dogru duzgun gordum ne de kardesimi. Nedenini anlamak zor degil. Emma'ya yapilana karsi tepki veriyorlar. O kadar haklilar ki.

Gittigi gun.

Nefesim kesildi. Ne yapacagimi bilemedim. Ondan ozur dilemem gerekiyordu ama bir mazeretim yoktu. Caresiz kaldim. Aradan uc sene gecmesine ragmen bunu neden yaptigimi hala anlamis degilim. Bir parcam hep eksik. Eski nesem yerinde yok, insanlari guldurmeye calisirken yaptigim sebeklikleri yapmiyorum. Artik sadece slow sarkilar soyluyorum. Neseli, hareketli sarki sozleri dokulmuyor dudaklarimdan. Ozluyorum, cok ozluyorum. Dun aksam haberlerde izledim onu. Ne kadar guzellesmis. Ama o da hep huzunlu. Kendini isine vermis. Tepkisiz. Iste beni en cok korkutan da bu.

Hayatimin en buyuk hatasiydi Emma'yi kaybetmek. Hem en yakin arkadasim hem cocuklugumuzdan beri asik oldugum kiz. Emma benim ruh esimdi. Her seyimiz ayniydi. Dusuncelerimiz, yasadiklarimiz, tepkilerimiz, yaptiklarimiz, hayallerimiz.. Emma benim icin hayallerinden vazgecmis. Peki ya ben ne yaptim? Ona haber bile vermeden onu terk ettim ve Taylor'la cikmaya basladim. Hala nedenini bilmiyorum. Kendimi kaybettim. Ve ikimizin de hayatini mahvettim. O bir daha asik olmadi, ben de. Ama o yalniz, ben evleniyorum. Taylor'i seviyorum. Ona asik degilim, o asla ama asla Emma'nin yerini alamaz. Ama onu seviyorum. Belki de mutlu oluruz. Belki de en dogrusu budur.

*Emma'nin agzindan*

Artik her sey anlamsiz geliyor. Hicbir seyden tat almiyorum. Ozluyorum. Deli gibi ozluyorum. Kokusunu ozluyorum. Evimde kalan parfumu hep yanimda. Kokusunu icime cektigimde gozlerim doluyor, icimde bir yanma hissediyorum, canim aciyor. Olanlara anlam veremiyorum. Tek istedigim, tek istedigim nedenini bilmek. Sadece nedenini bilmek istiyorum. Lutfen Harold, bunu bilmeme izin ver. En azindan bunu hak ediyorum di mi?!

*1 hafta sonra/ Yazarin agzindan*

Hazirliklar devam ediyordu. Taylor cok heyecanliydi, Harry tepkisiz. Ask hep tek taraflidir demistim size. Bir taraf hep daha az sever. Taylor ve Harry arasinda ask vardi. Ama buyu yoktu. Ikisi cok farklilardi.

Taylor cok guzel bir gelin olmustu. Ortalikta neseli neseli dolasiyordu.

Artik zamani gelmisti.

Cok heyecanliydi. Hicbir sey gormuyor, duymuyordu. Yolun sonunda Harry'yi gordu. Gulumsemeye calisiyordu. Onu asla sevmeyecegini, asik olmayacagini biliyordu. O Emma'yi unutamamisti. Harry'yle elleri bulustu ve toren basladi. Tam bu sirada Harry'nin gozu bir yere takildi.

*Harry'nin agzindan*

Bu gercek olabilir mi? Kalbim gercek olmasini istese de mantigim ne yapacagimi dusunuyordu. O, o o kadar guzeldi ki.

Emma.

Pudra rengi mini bir elbise giymisti. Yavasca iceri girdi ve bos yerlerden birine yoneldi. Bir an icin goz goze geldik. Buruk bir gulumseme gonderdi bana. O an ne bir sey duyuyordum ne de goruyordum. Gozlerimin doldugunu anca gozyaslarina donustugunde anladim. Canimin yanmasi normal miydi? Birden durdum. Taylor'in elini biraktim ve davetlilerin arasina ilerledim. Herkes sok icindeydi. Emma'nin yanina gittim. Ayaga kalkti ve bana dogru ilerledim. Ikimiz de agliyorduk ama o gozyaslarini silip gulumsemeye calisiyordu. Ona gozlerimle yonelttigim "neden" sorusunu anlamis olacak ki

"En yakin arkadasimin dugununu kacirmak istemedim" dedi buruk bir gulumsemeyle. Iste o an dunyam basima yikildi. Gucsuzlestigimi hissediyordum. Bir anlik bir bakismadan sonra onu kendime cektim ve sarildim. Siki siki. Kokusunu icime cektim. Benden ayrildi. Taylor'i isaret etti ve gulumsedi. Ben seyircilerin arasindan zorlukla, yavasca ayrildim. Niall yanima geldi ve

"Dogru karari vermeni bekliyoruz dostum." Dedi. Dogru olan hangisiydi.

-Umarim begenmissinizdir. Ne dusundugunuzu cok merak ediyorum. Lutfen yorum yapin. Cunku yorumlari elimden geldigince dikkate almaya calisiyorum. Sizi seviyorumm..

Our Love Was StrongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin