Capitolul 4-Destăinuiri

377 24 4
                                    

-Acum te-ai calmat?-întreabă Troy intrând în living împreună cu ceilalți.
-Nu!-spun dând cu pumnul în masă. -Încă o dată S.H.E.L.D. îmi distruge viața si rănește oamenii pe care îi iubesc!
-Nu dramatiza!-spune Issac amuzat.
-Esti un idiot! -spune Matthew surprinzandu-mă .
-De ce?-îl întreb calmandu-mă .
-Pentru că ai reacționat ca si cum nu ai avea incredere in ea.-spune acesta serios.
-Si fetelor nu le plac asemenea reacții; mai ales celor ca Shay.-adaugă Mason.
-Mie tot nu-mi place de ea.-oftează Issac.
-Ce ar fi să le căutăm ?-întreabă Mason precaut.
-Cred că ar fi bine.-spun acum calm-Eu merg după Shailley.
-Ba nu o s-o faci!-mă oprește Matt-esti ultima persoană pe care vrea s-o vadă, dacă o găseşti ,nu vei face decât să pornesti un scandal şi mai mare.
-Matthew are dreptate,băieți. -spune Issac-Ce ar fi să mergem noi doi,Ryan,după Rosie,iar voi trei mergeți să o căutați pe Shailley.
-Putem mergem în direcții diferite şi să acoperim o suprafață mai mare.-spune Troy.
-Bine atunci, aşa rămâne. oftez eu şi plecăm.
***
Matthew P.O.V.
Am început căutarea lui Shailley cu sălile de sport pe care mi-a spus Ryan că le frecventează. Trebuie să recunosc că mă atrage ceva la ea,dar încă nu stiu ce.
Shailley P.O.V.
Am plecat de vreo două ore;timp în care mi-am închis telefonul pentru că Ryan mă suna ca un disperat şi nu aveam chef de o nouă ceartă.
-Am ajuns la sala de sport în care fac box şi am început să îmi vărs nervii pe sac.
-Wow!-aud pe cineva,iar apoi simt cum îmi ține sacul -Chiar n-as vrea să te enervez.
-Matthew, -spun recunoscîndu-l.-dacă ai chef şi tu de ceartă, fă-ți programare.-spun lovind în continuare sacul.
-Nu am venit să mă cert cu tine.Te căutam.
-Mă căutai ?-întreb sarcastică.
-Da,Ryan si-a dat seama ca e un idiot,de fapt,eu i-am spus-o,şi a vrut să te caute.
-Bine că m-ai gasit tu.-spun asezându-mă pe o bancă.
-De ce?
-Pentru că el s-ar fi ales cu un pumn in față.Începe să râdă si apoi adaugă :
-Hai acasă, se întunecă. -spune dandu-mi un ghiont în braț.
-Vin imediat. -spun mergând deja spre vestiare.
-Nu te opui?-întreabă surprins.
-Nu.Este un drum lung chiar şi cu masina şi eu sunt cam obosită.În plus,dacă şi tu esti la fel ca Ryan,mă vei urca pe un umăr şi mă vei târî acasă indiferent dacă vreau sau nu.-spun oftand.
-Te astept afară. -spune surâzând.
***
După ce m-am schimbat în niste blugi skinny negri şi o bluză albastră cu decolteu în V,mi-am luat geanta si m-am îndreptat spre masină.
Când am ajuns, l-am observat pe Matthew care îmi admira S.U
V.-ul.
-Hei.-spun apropiindu-mă de masină.
-Ai o masină frumoasă. -spune Matthew uitandu-se la mine.
-Vrei s-o conduci?-îl întreb arătându-i cheile.
-Da!!!-spune Matthew şi îmi ia cheile din mână.
***
Un timp am tăcut amândoi, ascultând muzică la radio.
-Unde ați fost de fapt?-întreb spargand tăcerea.
-Nu îți putem spune. -îmi răspunde Matthew serios.
-Rosie stie unde ati fost?-întreb încet.
-.....
-Stie?!-întreb furioasă si apoi observ că am ajuns acasă.
-Da,stie!-cedează Matthew.
În momentul acela,m-am dat jos din masină şi am mers repede şi apăsat spre casă.
-Ryan Hamming!!Dacă ăsta este numele tău! -țip nervoasă din living.
-Este pe terasă cu ceilalți. -spune Rosie ieșind din bucătărie speriată de țipătul meu.
-Tu!Terasă! Acum!-îi spun şi ies pe terasă cu Rosie în urma mea.
-Sunteți niste mincinoși buni de nimic! -spun uitându-mă la toți.
-Shailley! Am fost îngrijorați! -spune Ryan apropiindu-se de mine.
-Nu mă atinge!-spun dandu-mă în spate.
-Shay....-spune Ryan.
-Nu!Ryan! Ascultă-mă! Dacă însemn ceva pentru tine; sau pentru tine,Rosie;spuneți -mi acum ce se întâmplă. -spun încet.
Îl văd pe Ryan vrând să spună ceva,dar Matthew apare din casă :
-Cei de la Bigbane sunt aici.-spune agitat.
-Băga-mi-as !-îl aud pe Issac.
-Mașinile! Acum!-spune Troy.-Matt,Ryan,îi explicați totul pe drum.
-Bigbane?-întreb nedumerită şi apoi sunt luată de mână de Matt şi urmată de Ryan,sunt dusă spre masină.
-Intră! -spune Ryan, ținând uşa de la masina mea deschisă.
-Ați înnebunit! -spun intrând în mașină.
Cel de la media e Matt (interpretat de Matthew Daddario )

S.H.I.E.L.D-O Noua Generație #Wattys2016 -FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum