Cesta do nemocnice

100 6 0
                                    

,,Ale Clara... Co když tu cestu nepřežije?" zeptala jsem se vystrašeně Blackové.
,,Já tu s Clarou zůstanu, ty a Tobias pojedete do nejbližší nemocnice a tam vezmeš vše co najdeš... A když říkám vše myslím skutečně všechno... Máte tu někdo mobil?" zeptala se.
,,Já mám" řekli jsme oba zároveň.
,,Tak mi jeden z vás svůj mobil dejte já svůj nemám, takto vás můžu kontaktovat kdyby se cokoliv stalo..." já jí podala svůj mobil a ukázala jí které číslo patří Tobiasovi, pak už jsme se rozloučili, učitelka odvedla Claru do bezpečí bunkru a my odjeli do nemocnice...
,,No to snad nemyslíš vážně" zanadávala jsem když jsem uviděla jak v okolí nemocnice chodí stovky a stovky nemrtvých. ,,Už chápu proč se vždy ve filmech o apokalipse vyhýbají nemocnici" poznamenala jsem. ,,Co teď?".
,,Projedeme parkoviště až k budově... Máš tady nějakou zbraň?" zeptal se Tobias. Já se podívala na zadní sedadlo a uvědomila si že jsem svou tašku dala Blackové, aby taky měla nějakou zbraň. Už jsem chtěla říct že nic nemám, když jsem si všimla Clařiny tašky. ,,Já tu žádné zbraně nemám, ale Clara tu má tašku, třeba si v ní něco nechala" řekla jsem, natáhla se pro Clařinu tašku a začala ji prohrabávat...
,,Sušenky, voda, konzervy... Hele... Clara tu nechala své stříbrné kůly, nic lepšího nám asi moc nezbývá... Tak prostě místo srdce jimi budeme probodávat mozek" zavtipkovala jsem a podala Tobiasovi jeden kůl. Tobias ho sevřel v ruce a prohlížel si ho.
,,Tak jdeme na to" řekl a dupl na plyn. Auto se vyřítilo proti mrtvolám a úspěšně je sráželo. Za chvíli jsme už stáli autem u hlavního vchodu do nemocnice. Já popadla Clařinu tašku a její obsah vysypala na zem, prázdou tašku jsem si přehodila přes rameno a pak jsem řekla: ,,Budeš mi krýt záda, já zatím budu brát věci." Tobias pochopitelně musel souhlasit. Vylezli jsme oba z auta, s kůly sevřenými v ruce jsme vyrazili do nemocnice...

Zombie apokalypsaKde žijí příběhy. Začni objevovat