TANIŞMA FASLI

31 6 0
                                    

Evren'den
"Ya abi başım çatlıyo yaa" "Benim de lan benim de"ben bu iki salağın laflarına göz devirirken bi yandan şöyle dedim "Tabi o kadar çok içerseniz o bok kafalarınız ağrır."dedim. Ben böyle deyince hemen savunmaya geçtiler. Ben de onları hiç siklemeden  yukarı çıktım. Tam odamın kapısını açmıştım ki dışardan müzik sesi gelmeye başladı. Aşağı inip dışarı çıktığım da müziğin karşıki evden geldiğini anladım. Evin bahçesine gidip baktığım da o kızın dans ettiğini gördüm. Vücudunu öyle güzel kullanıyodu ki insanın dans edesi geliyodu. Bizim mallara baktığım da kıza yicekmiş gibi bakıyolardı. Hemen onları içeri soktum ve bi güzel azarladım...

Derin'den
Artık çok yorulmuştum. Bi banka geçip oturdum. Aradan on onbeş dakka geçtikten sonra kalktım ve eve doğru yürümeye başladım. Eve geldim ve en sevdiğim şarkılardan bi tanesini açıp dans etmeye başladım. Genellikle Nehir ve Irmak'la dans ederdim ama onlar olmadığı için tek başıma ettim. Nedense izleniyo gibi hissediyorum. Artık iyicene yorulduğumu anlayınca kendimi odama attım. Hemen duşa girdim. Duştan çıkınca  rahatladığımı hissediyodum. Saate baktığım da sekiz buçuğa geldiğini gördüm. Hemen üstümü giyinip aşağa indim. Annemi ve babamı öptükten sonra neredeyse hazır olmak üzere olan kahvaltı masasına baktım. Mutfağa koşup Rana ablaya günaydın falan dedikten sonra yardım etmeye başladım. Annemin çığılığını duyunca salona gittim. Anlaşılan Umut abimin gözünü gördü. "Oğlum o gözünün hali ne?" "Anne valla Derin yaptı."deyip dudak büzdü.
Bekle sen bekle ben o dudaklarını götüne sokmazmıyım senin."Deriiiiiin çabuk buraya gel" "Yaw anne kulamı ne sikiyon yaw bi çığırma." "Sus terbiyesiz bi de küfür mü ediyon he. Abinin gözü ne söyle bakim bana ?" "Anne 1. ben ne senden ne babamdan ne de başka birinden korkuyorum. Sadece Allah'tan korkarım. 2. abim dün çok içti sorun çıkardı ben de yumruk attım. Nokta,anladın mı?"annem şok olmuş bi biçim de bana bakarken ben kahvaltımı yapmaya başladım. Maalesef bugün pazardı ve yarın okul açılıyodu.
Yemeğimi bitirip masadan kalkarken annem kolumdan tutup beni durdurdu. Ayağa kalkıp sarılınca ben de ona karşılık verdi. Bu onun dilin de özür dilemekti. Annemi de hallettikten sonra yukarı çıkıp Mavi'yi aldım. Mavi'yi de yedirdikten sonra bahçeye çıktık. Abimler de gelince hep beraber Mavi'yle oynamaya başladık. Mavi yorulup içeri girince biz de kendimizi puflara attık."Deriiiiin. Kızım az içeri gelir misin? Bi şey söylicem. Allah allah ne söylicek acaba?"Geliyoruuum"diye bağardım ve içeri girdim. Annem bi elin de ıslak kek bi elin de sarma tabağıyla bana bakıyodu.
"Canım karşımıza yeni komşular taşınmış,hade bi zahmet şunları verde gel. Hem annem akşama yemeğe bekliyo de tamam mı?"
"Anacım pardon da niye ben? Abimler götürsün" "Güzelim abinlerin hepsi yer bunları. Hem onlar üşengeç  hadi annem nolur"lan kadın yavru köpek bakışları atmaya başladı mecburen kabul ettim ve şu an elim de tabaklarla karşı ki eve gidiyom...

Evren'den
Bizim salakları azarladıktan sonra acıktığımı hissettim. Telefonumu alıp pizzacıyı ararken kapı çaldı. "Lan oğlum baksanıza şu kapıya."beni hiç tınlamadılar. Ama ben onların ağzına sıçmasını bilirim. Aşağa inip kapıyı açtığım da donup kaldım. Bu o kızdı. O da beni görünce şok oldu. "Ee ş...şey ben karşı ki evde oturuyorum da adım Derin. Bunları da annem yolladı. Akşama da yemeğe bekliyomuş. "dedi ve elin deki tabakları bana uzattı. Tam arkasını dönüp gidicekken onu durdurdum. "Ben de Evren. Annene yemekler için çok teşekkür ettiğimi söyler misin Derin. Ha bu arada memnun oldum. " "Tabi iletirim Evren,ben de memnun oldum." dedi ve gitti. Adı Derinmiş. Ne güzel aynı gözleri gibi. Eve yüzüm de aptal bi sırıtışla girdim. Bizim mallar  ne gülüyo bu değişik? bakışları atıyolar. Daha elimdekileri fark etmediler herhalde. "Yemeeeekkk"diye böğürdü Kaan malı. Anlaşılan yemekleri ilk o fark etti. Hemen elimdekileri aldı ve Berkay'la koşarak masaya oturdular. Lan bunlar hepsini yer bana bi şey kalmaz he. Ben de hemen masaya oturdum ve yemeğe başladım. Yalnız yemek harika lan. "Lan Evren nerden buldun bu yemekleri. Efso lan bu yemekler bayıldım ya."diyen Berkay'a gözlerimi devirdim. "Hani sabah dans eden bi kız gördük ya o kız getirdi. "  ikisi de şaşkın şaşkın bakarken şunları da ekledim"Ha bu arada bizi akşam yemeğe bekliyolarmış dedim ve ayağa kalktım.
------------------------------------------------------Multi Egemen/Egehan(arkadaşlar ikisi de aynı)
Şarkı:Jay Sean-Sean Paul :Make my love go.

Siyah'ın İçindeki Mavi...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin