Началото на зодиака

119 7 0
                                    

След победата на гръцките боговете срещу титаните,цялата Земя била в техните ръце.Като водач на боговете бил избран Зевс(богът на небето) ,заради това че е водил войната с титаните и подвизите му след това.Но освен боговете имало и нещо като второстепенни богове ,който нямали много сила и имали само по един трик в ръкава си.Един от тях направил хората и ги пуснал  да обитават Земята.Те също направили и животни и някои митични създания ,но в начало хората били твърде слаби.Затова един ден на Хермес(богът на крадците),Хефест(богът на ковачеството) и Арес(богът на войната) им хрумнало да ги направят по-силни.Те дали на първите тринадесет души,започнали размножението на Земята ,артефакти.Артефакти направени от откраднат от Олимп материал ,от трона на Зевс,посипани от кръвта на Арес и изковани от Хефест.Тези предмети били талисмани ,но толкова могъщи ,че само притежавайки един от тях ,можеш да убиеш дори безсмъртния бог.Но те имали и черна страна.Талисманите придавали на човек една черта,която можела да промени личността им.Затова било наредено на тринадесетте наследници на зодиите ,да разтоварят товара на тази могъща сила с поколението ,което започнали.По този начин те разделили енергията на артефактите и те променяли ума им към добро.Но в деня ,когато трябвало да разделят силата си с останалите тринадесетият носител-носителя на зодията на алчността,задържал своя талисман само за себе си.Така другите зодии се отрекли от алчната и той останал сам.Зевс спуснал мълния над него и така издъхнал ,а талисманът бил разделен на пет части ,които разпръснал в най-скритите,най-опасните и най-недостижимите места на Земята.Вече нямало следа от талисман на алчност,но тя остава дълбоко в душите на хората.Тя не можела да бъде заличена напълно и останала една дата ,на която човек ако се роди на нея,Зевс го наказвал с рожден ден на три години.Един ден хората направили кралство.Направили магическа бариера ,за да не минават чудовищата през нея и бил наречен "Кралството на мира" ,където живели почти спокойно.Зевс гръмотвержецът намерил всичко това с зодиите станало под носа му ,за превземане на контрола.Той бил бесен и в гнева си ,пратил на хората  кутията на пандора.Най-опасната кутия която щом я отвориш се освобождава цялото нещастие,тъга,болести,страхове и др.В следствие ,на което момче на име Орион и сестра му Ара останали с умъртвени от бог родители.От там нататък Орион има една мечта-да промени реда на тази земя и магията да изчезне както се появила.Ара има друго желание обаче-да отърве хората от чудовищата ,унищожавайки всяко митично създание ,защото извън портата и бариерата има хора живеещи много труден живот.     

Тринадесетата зодияWo Geschichten leben. Entdecke jetzt