Altarul

254 10 11
                                    

Odată ajunşi acasă...

-FUCK THIS SHIT.

-Ce ai de gând să faci acum?

-N-am nici cea mai vagă idee..

-Hei, probabil mama ta ar trebui să ştie ceva ( a spus el în timp ce se aşeza pe scaun)

-Crezi? ( am întrebat eu În timp ce stăteam sprijinită de perete uitându-ma pe geam)

-Da, ar fii şi asta o posibilitate. În momentul de faţă nu cred că avem o altă alternativă.

-Bun. Nu e o idee rea. Să zicem că mergem să vorbim cu mama, dar cu fetele, cu tine, ce vom face? ( am spus eu întorcând privirea spre el)

-Ce vrei să spui?

-Păi, fetele..Ce crezi că vor zice când vor vedea o fantomă în casă, eu cu şuviţe albe in cap..şi mai ales...ce va spune mama când mă va vedea la uşa ei de mână cu fostul meu prieten..mort..?( am spus eu ridicând sprânceana dreaptă)

-Bine punctat. Ce ai zice dacă...nu ştiu..Ai folosi cartea.

-Uite, nu îmi place să folosesc chestiile astea pe fete..

-Ai tu vreo altă soluţie?( a spus el sprijinindu-şi capul in palma stângă şi aţintindu-si privirea asupra mea.)

-Hmm..cred că ar fii mai bine dacă le-aş spune că merg în vizită la mama acasă că am ceva de vorbit cu ea.

-Da, şi aşa nu le minţi. Totuşi..şuviţele..

-Eee, fiecare îşi face schimbări, nu ?

-Da.( a răspuns el râzând )

-Păi, mă duc să văd ce fac..Tu...ar cam trebui să dispari..

-S-a făcut.

M-am dus la baie, m-am uitat in oglindă şi am observat că ochii reveneau la culoarea iniţială. M-am spălat puţin pe faţă, mi-am prins părul într-o coadă si m-am dus in camera fetelor sa văd ce fac. Am deschis uşor uşa şi..

-Cynthiaa !

-Unde? Unde?

-Haha, haide intră.

-Deci cum vă simţiţi?

-Suntem bine, dar tu...domnişoară..trebuie să ne spui ce s-a intâmplat cu părul tău?

-Păăăi...va place?

-Mie da, dar mergea şi o altă culoare ( a spus Eve)

-Da, asta e adevărat. Totuşi ...ce se mai aude de şcoala noastră?

-Am citit dis-de-dimineata un e-mail din partea doamnei directoare.

-Şi ce spunea?

-Spunea că..

Spunea că trebuie să aducem la biblioteca din centru toate temele primite pe e-mail, le vom prezenta, vom primi note pe ele şi aşa ne vor putea incheia media.

-Aham.

-În fine, ce ziceţi..mergem la un restaurant să mâncăm şi noi ceva şi apoi la mall...să ne distrăm...?

-Da ( am raspuns eu cu Lindsey )

-Fetelor..eu voi pleca în vizită la mama..

-Nu acum, peste o zi -2.

-Azi nu ( spuse Linds')

-Off! Bine..

Am ieşit din cameră oarecum..uşurată, deoarece am observat că vraja mea nu le-a afectat negativ pe fete. M-am dus la baie, mi-am făcut un duş , m-am spălat pe dinti, m-am imbrăcat in ceva draguţ şi m-am dus în cameră ca să îmi usuc părul.

Demonul din interiorul meuWhere stories live. Discover now