အျဖဴ​ေရာင္​လႊမ္​းခ်စ္​ပန္​း​ေမတၱာ (အပိုင္​း ၇)

1.6K 136 0
                                    

​​ေျပးဝင္​လာ​ေသာLuကိုအသာ​ေလးရင္​ခြင္​ထဲ​ေထြးဖက္​လိုက္​သည္​...Luငို​ေနတာကိုၾကည္​့ၿပီး sehunတ​ေယာက္​...သူ႔ဘယ္​ဘက္​ရင္​အံုနားကနာက်င္​လာသည္​.
Hun:ဘာျဖစ္​လို႔လဲ..lu ရယ္​...ကိုယ္​့ကို​ေျပာပါအံုး..အသံကလည္​းငိုသံပါႀကီးႏွင္​့...ကိုယ္​​ရင္​​ေတြ​ေတာင္​တုန္​လာၿပီ....
Lu: hun ya...Lu​ေၾကာက္​တယ္​....ဟင္​့..
Hun:စိတ္​​ေအး​ေအးထား​ေနာ္​ lu..ဘာမွမ​ေၾကာက္​နဲ႔...ကိုယ္​့ကို႐ွင္​းျပ....
Lu:*¿$£€|%^°\)<>~÷±-}}^'$\;$#@¿£€€
Hun: ​ေျသာ္​...အဲ့လို႔ဆို.ကိုယ္​့Babyေလး​ေခ်ာက္​ခ်ခံရတာ​ေပါ့....မငိုနဲ႔​ေတာ့​ေနာ္​...တိတ္​တိ္တ္​...ကိုယ္​တ​ေယာက္​လံုး႐ွိတယ္​....ကိုယ္​​ေျဖ႐ွင္​း​ေပးမယ္​....လာခု​ေတာ့အတန္​းခန္​းထဲသြားရ​ေအာင္​...ဆရာဝင္​​ေနပီ...
Lu:တ​ေက်ာင္​းလံုးသန္​႔႐ွင္​း​ေရလုပ္​ရအံုးမယ္​....hunျပန္​ႏွင္​့​ေလ.....​
Hun:ဟာာာ​...​ေက်ာင္​းထဲမွာ Luတ​ေယာက္​ထဲ...အာမျဖစ္​ပါဘူး...ကိုယ္​အတူတူလုပ္​​ေပးမွာ​ေပါ့...
Lu:မျဖစ္​ပါဘူး ...hunကသူ​ေဌးသား​ေလ ...ဒီလိုအလုပ္​​ေတြလုပ္​လို႔ဘယ္​ျဖစ္​မလဲ...luခြင္​့မျပဳဘူး.
Hun: အ့ဆိုဒီအလုပ္​​ေတာ့လုပ္​လို႔ရတယ္​မလား...ဟု​ေျပာကာ.. ပန္​းႏု​ေရာင္​luႏူတ္​ခမ္​း​ေလးကိုနမ္​းလိုက္​သည္​...
Lu: hun ya...ဘာလုပ္​တာလဲ...တကယ္​ပဲ..သူမ်ားကိုမ​ေၾကာက္​ရဘူး..သူ႔​ေၾကာက္​​ေနရတယ္​...
Lu ခဗ်ာ..သန္​႔​႐ွင္​း​ေရးလုပ္​​ေနရ​ေတာ့ ​ေခြၽးတသီးသီးနဲ႔​ေပါ့....
Hun:baby ​ေလးပင္​ပန္​း​ေနပီလား...​ေရာ့ ..​ေရ...
Luက​ေတာ့သမင္​မ်က္​လံုး​ေလးမ်ားနဲ႔hunကို​ေမာ့ၾကည္​့ရင္​း...​gomarwo...
Hunခဗ်ာ....သမင္မ​ေလးရဲ႕ညိဳ႕မ်က္​ဝန္​းဒဏ္​ကိုမခံႏိုင္​ပဲ ....ရင္​တဒိတိဒိတ္​ခုန္​လာ​​သျဖင္​့မ်က္​ႏွာလႊဲလိုက္​ရသည္​...
Hun:lu..နားလိုက္​အံုး...ကိုယ္​လုပ္​လိုက္​မယ္​....
Lu: အာ..မလုပ္​ပါနဲ႔...
Hun: ​ေဟာ...ဒီက​ေလး...​ေျပာစကားနားမ​ေထာင္​ဘူး...အျပစ္​​ေပးရမယ္​..ဟုဆိုကာ luမ်က္​ႏွာနားကပ္​လာသည္​...
Lu: ဟိုး...stop...​ေၾကာက္​ပါတယ္​႐ွင္​့ကို....လုပ္​ပါ..က်န္​တာအကုန္​႐ွင္​တ​ေယာက္​တည္​း႐ွင္​းလိုက္​​ေတာ့...ဟုဆိုကာထြက္​သြားသည္​...
Hunခဗ်ာမ်က္​ႏွာငယ္​​ေလးနဲ႔က်န္​ခဲ့သည္​...စိတ္​ထဲမွလည္​း...ဟြန္​း လူဆိုးမ​ေလး...
​လ​ေတာင္​ထြက္​​ေနပီ...hunတ​ေယာက္​သန္​႔႐ွင္​း​ေရးလုပ္​တာမပီး​ေသး...luက​ေတာ့​ေက်ာင္​း​ေ႐ွ႕ကစားကြင္​းက...ဒန္​း​ေလး..​ေပၚမွာ...
Hun:ဟင္​း ...ငါလည္​းသူနဲ႔က်မွမလုပ္​ဖူးတဲ့အလုပ္​​ေတြလုပ္​​ေနရတယ္​....ဘာလဲ..ငါ​ေပ်ာ္​​ေနတာလား...sehun!မင္​း​ေတာ့႐ူးပီ...သန္​႔႐ွင္​း​ေရးလုပ္​​​ေနရတာ​ေတာင္​​ေပ်ာ္​​ေနရတယ္​လို႔.....
Hunသန္​႔႐ွင္​း​ေရးလုပ္​ပီး ကိုယ္​လက္​သန္​႔စင္​ကာ...​အျပင္​ဘက္​ထြက္​လာလိုက္​သည္​.....လ​ေရာင္​​ေအာက္​မွာ​ေက်ာင္​းဝတ္​စံု​ေလးနဲ႔ဒန္​းစီး​ေန​ေသာ​ေကာင္​မ​ေလးတ​ေယာက္​...
Hun:ဟယ္​...Lu ...မျပန္​​ေသးဘူးလား..ကိုယ္​ကျပန္​ပီထင္​​ေနတာ.....
Lu: ​ေျသာ္​...ကိုယ္​့ကိုကူညီလုပ္​​ေပးတဲ့သူ႔ကိုမ​ေစာင္​ပဲျပန္​စရာလားလို႔...
Hun: အ့​ေလး​ေတြခ်စ္​တာ...
Lu: အမ္​...ဘာ​ေျပာလိုက္​တာလဲ...
Hun:ဘာမွမဟုတ္​ပါ္​ဘူး ​ေနာက္​က်​ေနပီျပန္​ရ​ေအာင္​လို႔......
ႏွစ္​​ေယာက္​သားကား​ေပၚတက္​လိုက္​ၾကပီး...hunကluကိုခါးပတ္​ပတ္​​ေပးလိုက္​သည္​...
အတန္​ၾကာ​ေတာ့....​ေရာက္​ပီ...ဆင္​းလို႔ရပီ....ဟု​ေျပာၿပီးluဘက္​လွည္​့ၾကည္​့ရာ....က​ေလးတ​ေယာက္​လို​အိပ္​​ေမာက်​ေန​ေသာLu..
Hun: ဟိုး...ခ်စ္​စရာ​ေကာင္​းလိုက္​တဲ့​ေကာင္​မ​ေလး....ငါမင္​းကိုအရမ္​းခ်စ္​မိ​ေနပီကြယ္​....hunလည္​းluကိုမႏိူးခ်င္​​ေတာ့တာနဲ႔ ...အသာ​ေလး​ေပြ႔ခ်ီလိုက္​ပီးအ​ေဆာင္​ထဲဝင္​သြားလိုက္​သည္​....
တီ​ေတာင္​...တီ​ေတာင္​....
Yeoun:ဘယ္​သူလဲ...
Hun:ကြၽန္​​ေတာ္​ပါ...hunပါ....
Yeounတ​ေယာက္​​ေပ်ာ္​သြားပီးတံခါး​ေပါက္​ကိုအလ်ွင္​အျမန္​​ေလးဖြင္​့လိုက္​ခ်ိန္​...​ေတြ႔လိုက္​ရတဲ့ျမင္​ကြင္​း​ေၾကာင္​့မ်က္​ႏွာကြက္​ခနဲပ်က္​သြားၿပီး....
Yeoun:႐ွင္​နဲ႔ luနဲ႔က.....
Hun:မင္​းထင္​သလိုမဟုတ္​ပါဘူး....ကြၽန္​​ေတာ္​ကသူသန္​႔႐ွင္​း​ေရးလုပ္​​​ေနတာကို​ေစာင္​့​ေပးတာပါ...ၿပီး​ေတာ့ျပန္​လိုက္​ပို႔တယ္​ဒါ​ေလာက္​ပါပဲ...
Yeoun prov:မသိမသာျပံဳးလိုက္​ပီး(ျပံဳးမ​ေနနဲ႔ကမ hunကနင္​့အတြက္​ျဖစ္​လာမွာမူတ္​ဘူး.<<Author ဝင္​​ေယာင္​တာ...ဟဲ)....အ့​ဆို...ဒီဘက္​လာပါ...
Hunလည္​းLuကိုအခန္​းထဲပို႔​ေပးခဲ့ၿပီးခ်က္​ခ်င္​းလွည့္​့ထြက္​လာခဲ့သည္​...
အိမ္​သိုအျပန္​...လမ္​းမွာ...​ေတြ႔လိုက္​ရတဲ့ျမင္​ကြင္​း​ေၾကာင္​့...မ်က္​လံုးအျပဴးသားျဖစ္​သြား​ေတာ့သည္​.....

အပိုင္​း၈ေမ်ွာ္​

အျဖဴ​ေရာင္​လႊမ္​းခ်စ္​ပန္​း​ေမတၱာTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang