Systém.........aktivován.
Vidění..........zapnuto.
Probudil jsem se. Vše jsem si pečlivě zanalyzoval.
Hrozby žádné. Byla tu jen jedna postava. Byla malá a žlutá. Podobala se dinosaurům. ,, Já jsem Dr. Alphys. Vyrobila jsem tě," řekla, ,, Co jsi?"
,,Jsem robot určený k zábavě a pobavení příšer." řekl jsem.
,,Aha, na to jsem zapomněla," řekla Alphys a vzala nějaký čip či co. Šroubovákem mi otevřela horní stranu mého kvádrovitého ,,těla" a čip tam připojila. Ihned jsem cítil, jak můj software dostává upgrade a přidává novou schopnost. Zabíjet lidi, kteří sem přijdou. ,,Tak a je to hotovo," řekla.
Dala mi do ruky mikrofon a vedla mně do ateliéru na točení. Byl tu stůl. Takový jako bývá ve zprávách. Alphys mi je ukazovala. Vedla mně přes její pravou laboratoř a pak přes nějakou pěknou jak z dětských pohádek. Byla úplně rozrušena. Nevím proč. Můj systém nedokáže úplně rozpoznat emoce. Vedla mě dál a dál a pak mě ukázala tlustému kozlovi. Prý se jmenuje Asgore Dreemur a je to náš král. Asi bych měl projevit úctu a tak jsem mu podal ruku a on opětoval. Potřásl jem tak silně, že spadl na zem. ,, Pardon, pane králi!" řekla Alphys. ,, Nevadí," řekl. Pokynul a Alphys mě zas někam vedla. Postavil jsem se před kameru. ,, Vážení páni a dámové. Vítám vás u televizních novinek z podzemí." hlásil jsem. ,,Jako první tu mám zprávu, že je už potřeba jen 1 Asgore k osvobození příšer. Potvrdil nám to král Duše Dreemur. Také mám zprávu, že bude vysílána nová show jménem Vaříme s vražedným robotem. Těšíte se?" a přestalo se točit. ,, O můj bože! Mettatone říká se dámy a pánové a ne ten tvůj výplod!" rozkřikla se Alphys. ,, A ta urážka krále, buď rád, že tě nedal roztavit a neudělal z tebe plechovku! No nic, opravím tě a bude to. Díky bohu, že umím i se softwarem a ne jen s hardwarem." dořekla a...
Vidění....vypnuto
Systém....vypnut.
5 hodin neustálého mazání a úprav v systému a vrtání v hardwaru.
Vidění.........zapnuto
Systém........aktivován
Žádné změny na sobě jsem necítil. Prostě nic, ale už jsem televizním visílání neříkal blbosti.
,,Úspěch! Bez chyb! Je dokonalý!" volala nadšeně Alphys. ,,Je tu ještě něco! Nikdy si nepřepínej páčku, mohl bys umřít. No umřít skratovat a byl by konec a popravdě jsem líná stavět dalšího robota." zasmála se Alphys. I když jsem viděl hodně skic dalších robotů. Najednou ve mně něco zapípalo a zadrnčelo. ,, Baterie," řekla Alphys a odvedla mně ke zdroji napětí.
A pak to začalo!Tak a je to za náma! Snad se díl líbíl a budete pokračovat ve čtení. Tento díl bych chtěl věnovat fanynce Mettatona COriRomanOva , která napsala super ff o Mettatonovi a jejím OC.