Mecnun: Leyla ile İngiltere'ye gitmek isterken kendi çölünde hapsolmuştu. Artık ne kimseyi görür,ne kimseyi tanır,ne de kendini bilir bir vaziyette kendi çölünde hapsolmuştu.
İsmail Abi: Düğün de Eylül'ün ölümüne üzülen İsmail Abi sahile gitmişti...Yorulmuştu...Beklemekten. Giden gelmiyordu artık. Babası gitmişti,Şekerparesi gitmişti,kardeşi Mecnun da gitmişti,Yavuz'un da artık eskisi gibi olmayacağını biliyordu. Bu sefer el sallamamıştı zaten İsmail Abi. Beklemekten yorulduğunu böyle ifade etmişti. Sonra ufukta gördüğü gemiye doğru yüzmeye başladı. Falcı kadın yanılmamıştı.
Yavuz Hırsız: Düğün de Eylül vurulunca Yavuz da kendinden geçmiş ve bayılmıştı. Eylül'ü hastahaneye yetiştirince öldüğünü öğrenen Yavuz. Yemeden içmeden kesildi ve avare avare gezmeye başladı eski Mecnun gibi. Her sabah Eylül'ün mezarına gidip yeni aldığı romanları Eylül'e okur ve roman bitince akşama kadar kah sahile gider oturur,kah denize el sallar ya da sokaklarda boş boş gezerdi.
Erdal Bakkal: Yavrisi ve Eşi Nurten'in ölümünden sonra Erdal delirdi ve bir akıl hastahanesine kapatıldı. Dediği gibi o Nurten'siz ne yapardı. Hastahanenin içerisin de gün boyunca ağlıyor ve bağırıyordu bu ağlamaların sonunda da krizden gülmeye başlıyordu. Erdal delirmemişti sadece sevdiğini kaybetmişti oysaki.
İskender: Herkez gidince tek başına kalan İskender gündüz taksiye çıkıyor, akşamları ise Az Sakallı Dede' ye bakıyordu. Mecnun gidince yatağını da Az Sakkallı' ya vermişti. Artık rahat rahat yatacağını düşünen İskender her akşam saatlerce kendisini terk eden oğlunu ve karısını düşünüyordu. Ama gururluydu ve gitti gideli Mecnun' u aramamıştı. Zaten arasa da ulaşamazdı ya.
Dede: Yardım edecek kimse olmayınca bir aksakallı kimin işine yarardı ki zaten. O da gitmişti. Çölde küçük bir yer işletip yardıma ihtiyacı olan aşıklara yardım ediyordu. Ama eski heyecanı bulamıyordu. Tek isteği Mecnun' un yerine sağlam bir aşık bulup Karabasan' ın oyunlarına son vermekti. Ama geçen bir yılın ardından Mecnun' un yerini kimsenin tutamayacağını anlayıp onu geri getirme planları yapmaya başladı. Ama bunu tek başına yapamazdı ve takımı toplamaya başladı.
Hidayet: Annesinin tam sevgisini gösterdiği anda ölmesi onu derinden parçalar. Annesinin vasiyeti üzerine Çankırı' ya gömmeye gider. Ama Leyla' nın gidişi onu yıkmıştır ve tekrar İstanbul' a dönmeme kararı almıştır.Bölüme başlamadan önce kahramanlarımızın son durumlarını öğrenmek ve hikayeye yardımcı etmenler bkatmak için böyle birşeyi yazmayı uygun gördüm.
Önerilerinizi ve kusurlu bulduğunuz kısımları yorumlayınız ve beğenmeyi unutmayınız. Teşekkürler. Devamı gelicektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leyla İle Mecnun Kaldığı Yerden
RandomSevilen dizi Leyla İle Mecnun yayından kaldırıldı ama sevenlerinin aklında bir soru bıraktı. Acaba Leyla İle Mecnun kaldığı yerden devam etse neler olurdu? Leyla ile Mecnun 'un 104. Bölümü Kaldığı Yerden Devam