Οταν τελειωσαμε την σχολη, εγω ο Πανος και ο Αλεξης αποφασισαμε να παμε ενα ταξιδι σε καποιο ελληνικο νησι. Κουραστηκαμε πολυ για να περασουμε τα μαθηματα αλλα τελος καλο ολα καλα. Πηραμε το πτυχιο μας και ηρθε η ωρα να το γιορτασουμε.
"Που θελετε να παμε;"ρωτησα εγω
"Τι λετε για Κρητη;" ειπε ο Πανος
"Μπααα, πολυ ακριβο, τι λετε για Καλυμνο;" ειπε ο Αλεξης
"Ναι μια χαρα μου ακουγεται η Καλυμνος, α ρε Αλεξη τι ωραιες ιδεες που πετας ωρες ωρες" ειπα εγω χαμογελαστα και του ανακατεψα τα ξανθα του μαλλια
"Για ποσο καιρο;" ειπε ο Αλεξης
"3 εβδομαδες ειναι καλα;" ειπε ο Πανος
"Ναι, πιστευω οτι θα ειμαστε κομπλε" ειπε ο Αλεξης και καναμε μια ομαδικη αγκαλια
Πηραμε ο καθενας απο δυο βαλιτσες και ενα σακο. Για τρεις εβδομαδες επρεπε να παρουμε πολλα πραγματα μαζι μας. Ανεβηκαμε στο πλοιο απο το λιμανι του Πειραια και ξεκινησαμε για Καλυμνο.
Στο πλοιο ειχε πολυ κοσμο. Δεν βρισκαμε πουθενα να κατσουμε και ετσι καναμε τις βαλιτσες μας καρεκλες. Θελαμε να κοιμηθουμε αλλα φοβομασταν μη μας κλεψουν τα πραγματα. Ηταν αρκετα κουραστικη η διαδρομη, γιατι ειχαμε και τον ηλιο πανω απο το κεφαλι μας και μας ζαλιζε.
Οταν φτασαμε στην Καλυμνο τρεξαμε κατευθειαν να βρουμε το ξενοδοχειο που νοικιασαμε δωματια. Φτασαμε μπροστα απο ενα μεγαλο ξενοδοχειο διπλα στη θαλλασα, το οποιο φαινοταν πολυτελες αλλα το κλεισαμε σε πολυ οικονομικη τιμη. Ο καθενας ειχε το δικο του δωματιο.
Πηρα το κλειδι και ανεβηκα πανω να βρω το δωματιο μου. Ανοιξα την πορτα και ειδα ενα χαριτωμενο μικροσκοπικο δωματιακι με θεα τα υπολοιπα δωματια του ξενοδοχειου. Ημουν λιγακι ατυχη που δεν βρηκα δωματιο με θεα τη θαλασσα αλλα τι να κανουμε; Μια χαρα κουκλιστικο ηταν και αυτο.
Τα παιδια μου χτυπησαν την πορτα μετα απο λιγα λεπτα. Μολις τους ανοιξα ετρεξαν μεσα στο δωματιο και πηδηξαν πανω στο κρεβατι.
"Αντε ρε σηκωθειτε θελω να κανω μπανιο" ειπα προσπαθωντας να τους σηκωσω αλλα με πιασανε απο τα χερια και με εριξαν στο κρεβατι
"Σιγα μωρε εμας ντρεπεσαι; Το πολυ πολυ να ερθουμε να κανουμε μπανιο μαζι σου" ειπαν και γελασαν δυνατα
"Ειστε καφροι ρε" ειπα γελωντας και προσπαθωντας να σηκωθω
"Αντε πανε κανε κανα μπανιο και μεχρι να τελειωσεις εμεις θα παμε να χτυπησουμε καμια τουριστρια στην πισινα" ειπε ο Πανος και σηκωθηκαν να πανε στην πισινα
YOU ARE READING
Serial Lovers
Teen FictionΕνα ταξιδι θα τους ανανεωσει. Η Λενα μαζι με τους φιλους της, τον Πανο και τον Αλεξη πανε ταξιδι σε ενα νησι και γινονται καρδιοκατακτητες...