Η Ροξανη σιγουρα θα ηταν παιδι οταν εγιναν αυτα.. και σιγουρα δεν θα γνωρισε ποτε τον Βαιο .. εφοσον πεθανε λιγο μετα την Ραφαελα.. ομως που τα ξερει ολα αυτα .. ποιος σκατα της τα ειπε?
-Τα υπολοιπα ειναι περητα ειπε..
-Οχι .. λεω και επιμενω .. περιμενοντας μια απαντηση
-Λοιπον .. ο Νικολας ο πρωην μου πλεον ειναι αδερφος του Βαιου .. ηταν .. ο Βαιος ειπαμε ειναι νεκρος .
Εδω εξηγειται γιατι και οι δυο ειναι τοσο μαλακες ! Ομως και παλι κατι δεν μου κολλαει ...
-Και οι πινακες μου ?Που σκατα τους βρηκες ? την ρωταω
-Αα.. στην γκαλερι ..
-Ποια γκαλερι?
-Του Βαιου .. ειναι δικη μου την αγορασα απο τον Νικολα περσι .. και βρηκα κατι πινακες σου στην αποθηκη ..
-Και τα πραγματα της Ροξανης που τα βρηκες?
-Στο γραφειο του Βαιου .. ηταν κλειδωμενα καλα στα συρταρια..
-Και εσυ πως τα πηρε?
-Σταματα να με διακοπτεις βομβαρδιζοντας με με ερωτησεις ..
Λεει και προσπαθει να επαναφερει την αναπνοη της .
Εχει κοκκινησει . Εχει ιδρωσει .. κατι δεν παει καλα ...
-Μισο λεπτο να πιω λιγο νερο λεει εκεινη και καθεται αποτομα στην καρεκλα ..
Δειγμα οτι λεει ψεματα ή οντως προβλημα υγειας? Δυσκολο να καταλαβω ..
-Λοιπον οταν μπηκα πρωτη φορα στο σπιτι του Νικολα για να κανουμε σεξ ειδα αυτον τον πινακα '' Το κουτι της Πανδορας'' και του ζητησα να τον ανταλλαξει με εναν που ειχα του Μοραλη . Νομιζα οτι ηταν γνωστου καλλιτεχνη .. και ομως ο μαλακας με εκμεταλευτηκε και πηρα τον δικο σου πινακα σαν ηλιθια ! Ομως.. εμαθα για την Ραφαελα.. εμαθα οτι οι πινακες της κοστιζαν πολυ στην αγορα λογω του θανατου της ειχε ανεβει το κασε των πελατων . Σχεδον ολη η αφροκρεμα του Κολωνακιου και της Κηφισιας ηθελε να αγορασει εναν πινακα της .
-Και ολους αυτους τους πινακες που σκατα τους βρηκες ?
-Καποιους τους εκλεψα.. καποιους τους αγορασα ..
-Με τι λεφτα ? που βρηκες τοσα χρηματα .. δανειο πηρες ?
-Οχι ..
-Εκλεψες τον Νικολα?
-Οχι ..
-Τοτε ?
-Απλα μου αφησαν μεγαλη κληρονομια οι γονεις μου .. πριν πεθανει η Ραφαελα ο Βαιος ειχε παρα πολλους πινακες της Ραφαελας .. του ειχε χαρησει πολλους . Την εκμεταλευοταν οσο μπορουσε.. ηθελε να βγαλουν χρηματα μαζι και να ζησουν τον μεγαλο τους ερωτα στην Ρωσια ..
-Και τελικα ο Βαιος αυτοκτονησε λιγο μετα τον θανατο της Ραφαελας..
-Ναι .. γιατι εκεινος την αγαπουσε πραγματικα που δεν αντεξε τον πονο . Ειχε εξαλλου πολλα οικογενειακα προβληματα .. το ιδιο και ο Νικολας.. για αυτο εξαλλου τον δικαιολογω για οτι εκανε εκεινο το μηραιο βραδυ ..
-Δηλαδη ?
-Η μητερα του αυτοκτονησε μπροστα στα ματια του Βαιου και του Νικολα οταν ηταν μικροι .. ο Βαιος ηταν 16 χρονων και ο Νικολας ηταν 7 τοτε..
Και μετα σου λενε ζησε και εσυ σαν πλουσιος .. εδω μιλαμε για αυτοκτονιες με το κουταλι ..
-Και η μανα του γιατι αυτοκτονησε ?
-Δεν τολμουσα να ρωτησω τον Νικολα.. θυμαμαι τον ειχα ρωτησει με πολυ γλυκο τροπο για τους γονεις του . Ο Νικολας ηταν πολυ τρυφερος αντρας.. ηρεμος γαληνιος.. αλλα .. οι ανθρωποι αλλαζουν τελικα..
-Αμφιβαλλω.. εσυ απλα νομιζες οτι τον γνωριζες..
-Ημασταν απο μωρα στην ιδια παρεα .. μου αρεσε απο το σχολειο . Ημουν αρρωστα τρελαμενη μαζι του ..
-Τι αλλαξε Ροξανη ξαφνικα και κυνηγας εμενα ? Μου λες?
-Με χτυπησε..
-Τοτε .. το βραδυ εκεινο εννοεις ετσι ?
-Οχι ..
-Γιατι σε χτυπησε?
-Γιατι εχει μπλεξει με την κοκα και δεν ξερει τι κανει .. λεει εκεινη και αρχιζει να κλαιει ..
Παω να πλησιασω κοντα της . Τα ματια της ειναι κατακοκκινα και μοιαζουν με της Ραφαελας.. τοσο εντονο ..
Με σπρωχνει για να με απομακρινει και σκουπιζει τα δακρια της .
-Θες να σταματησω .. θες να φυγω ?
-Ναι .. φυγε .. και μην ξαναερθεις εδω .. λεει κλαιγοντας . Ομως δεν φωναζει .. δεν τσιριζει .. το λεει ψυχραιμα .
Εμαθα οτι μπορουσα.. ομως δεν περιμενα τετοια καταληξη ..
KAMU SEDANG MEMBACA
Ακατανίκητες Πλευρές 1
RomansaΟ Γιώργος ειναι ενας ευπορος δικηγορος 40 χρονων παντρεμενος με γυναικα που δεν αγαπα εδω και 15 χρονια . Εχει δυο κορες . Η ζωη του ειναι μουντη μεχρι που γνωριζει την Ροξάνη . Η Ροξάνη ειναι 23 ετων και ειναι κριτικος τεχνης , εργαζεται στο μον...