'Amara, wat voor les hebben we?' Vraagt Jaiden. ' Aardrijkskunde.' Zucht ik. 'Zullen we samen zitten?' Vraagt Jaiden onzeker.
Dit is echt te schattig.
Wacht,
Fuck,
Dit kan niet. Hij is niet schattig.'Nope.' Zeg ik simpel. 'Je hebt pech, ik bepaal zelf waar ik wil zitten. En vandaag is dat naast jou.' Grijnst hij.
'We zullen zien.' Zeg ik geiriteerd.
Hallo, gaat hij nou bepalen of hij wel of niet naast me gaat zitten. Het is al erg genoeg dat ik met hem praat. Je bent wel blij dat hij naast je wil zitten.Snel kijk ik naar mijn rooster, wacht, ik heb nu Engels. Geen Aardrijkskunde. Hm..., toch wel handig. Nu blijft Jaiden voor een leeg lokaal wachten. Maar hij kan me achtervolgen.
Zachtjes loop ik van hem vandaan. En draai mij pas om als ik aan de andere kant sta van de kantine.
Niet mijn beste actie, maar ik kan er mee door.
' Kijk is wie we hier hebben, helemaal alleen.' 'Dude we zijn op school, geen een of andere verlaten parkeerplek. Sukkel' Dis ik hem. Eeh, ik kan ook gewoon dissen, ik weet, het is een wonder dat ik het kan. Maar ja, waar waren we. Owhja, Arnold.
'En een grote mond, so so, gaat lekker hoor. Tijg-' 'Durf die zin af te maken, of ik hou me aan m'n beloofte van vanochtend.' Grijns ik. Zachtjes komt
mijn kant op. Ik schuif, elke stap die hij naar voren neemt, naar achter.Totdat ik tegen de kluisjes aan kom en geen kant op kan. Zijn adem voel ik tegen mijn oor aan, 'Jij zal spijt krijgen voor alles.' Fluistert hij. ' Wat heb ik jou in godsnaam aan gedaan?!' Sis ik. 'Weetje dat dan niet meer?' Vraagt hij quasie-dom. 'Nope, en eerlijk gezegd wil ik het niet weten. Donder gewoon op, en laat me met rust.' 'Voor deze ene keer.' Zegt hij met een grijns. Ik duw hem weg en loop naar mijn lokaal.
(...)
Thuis aan gekomen, zie ik Adam tv kijken. 'Hey bolle, hoe was school?' Zegt hij vrolijk. Bij het woord bolle krimp ik in een. 'Ja, ja ging prima, ik ga naar boven. Bye' zeg ik snel. Ik sprint naar m'n kamer. Hoewel, ik struikelde over mijn voet, knalde met m'n stroom botje tegen de muur, en viel (A/N ze heeft niks gebroken.) daarna op mijn bed.
Bzz bzz bzz Ik heb een bericht zo te horen.
Onbekend.
Hey Amar, ik heb je nummer ergens kunnen fixen, hoop dat het niet heel erg is. X Jaiden.
Ps. Payback komt zeker weten.😂Ik.
Hoi, nee geen probleem. Laat maar komen die Payback. Amara.
Ik stuur geen "X". Nog niet, hij is geen vriend van me. Misschien ooit wordt hij dat wel. Maar nu niet.
Ik verander "onbekend" in " Jaiden".Ik trek mijn pyama aan en ga slapen. Eten doe ik sowieso niet. Dus, ik hoop dat Adam me laat slapen.
Bijna 500 woorden. En bedankt voor de reads. Het is een begin. Maar het is ontzettend leuk om het te zien.
Dankje wel.Stem
Reageer
Follow
JE LEEST
My only way out
RomanceAmara is een doodgewoon meisje, tenminste, de mensen om haar heen vinden dat. Van binnen sterft ze. Maar wie zal haar in leven houden? Wie zal begrijpen hou Amara in elkaar zit? En wie zal haar opvangen als ze eenmaal te pletter valt?