Heaven's Eyes • Tanıtım

1.6K 78 44
                                    

Karanlık; insanların ruhu ve zihnini kaplayan bir örtü gibidir. Bazıları kalbi daha fazla kirlenmesin diye usulca örter kara çarşafı duygularının üzerine. Ama elbet bir gün geri dönülmek üzere örtülmüştür o karanlık çarşaf ve geri dönüş ne daha saftır ne de öncekinden daha iyi.

Biliyordum ki, benim gözlerim karanlığı aydınlatıyordu ve beni onlardan ayıran tek şey nefretti.

Ve şimdi; ben Uchiha'yı değiştirecektim.

--

"Kawaki, lütfen yapma! Lütfen! Bu gidişle o ö-ölecek." diye boğazımdan yükselen acıyla çığlık attım. Kawaki'nin dudakları alayla yana kıvrıldı ve bana bakarak "Oysaki seninle Shinobi dünyasını değiştirme potansiyelimiz vardı, Sarada." diye fısıldadı soğuk bir tonla.

Narin bir şekilde tuttuğum iri vücudu yavaşça yere yatırdım ve titreyen bacaklarıma yüklenerek ayağa kalktım. Yerde yatan vücuda son kez hüzünle bakarak önüne geçtim ve sinirle elimin tersiyle gözyaşlarımı sildim. Çakram, tüm her tarafımı bir kalkan misali kaplıyor ve beni koruyordu. Kawaki, etrafımda toplanan kırmızı çakraya gözlerini kısarak baktı ve bir hamle bekliyormuş gibi pozisyona geçti.

Güçle dolup taşan ve gittikçe sızlayan gözlerimi açtığımda "Kawaki," diye fısıldadım. "Seni burada öldüreceğim."

--

Mavinin en güzel tonlarının barınmış olduğu gözlerini bana dikti. O an, onun gözlerinin mavisinde boğulmak ve mavisine karışmak istedim. Bu, bir balığa boğulmaktan bahsetmek gibi bir şeydi oysaki.

--

Boruto, maviydi.

Dünya üzerindeki en güzel ve en parlak maviydi. Herkese neşesinden katar, umutlarımızın bitmediğine inandırırdı.

Ben hariç herkese mavisinden katmış, en sonunda tükenmişti.

Siyahıma mavi katmasını çok isterdim, gitmemesini ve onun kollarında huzur bulmayı. Siyahıma mavi katmasını isterdim yine, oysa o oluşan puslu renk bana ne de yakışırdı. Puslu hislerime biraz daha renk katardım belki. Böylece göz yaşlarım, o kasvetli renk gibi akardı.

Oysaki o gitmişti ve ben ne zaman ayağa kalkmaya çalışsam düşüyor ve en dibe batıyordum.

Slm

Bir BoruSara kitabı ile karşınızdayım normalde uzun zamandır böyle bir kurgu aklımdaydı ama hiç yayınlamadım neyse umarım beğenirsiniz. Şu an sadece replikleri paylaştım ileride sizi çok fişek şeyler bekliyor. Şimdi aranızdan AKATSUKİ YB NERDE diyecek olan elbet vardır bu akşam ve ya yarın yazmaya çalışırım açıkçası hiç kurgu yok normal direk aklıma ne gelirse yazıcam

sizi seviyorum

bu kitaba vereceğiniz destek için şimdiden çok teşekkürler <3

Kapak degistirilcektir. Tasarim yaoan var mi

Heaven's EyesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin