Bölüm 1:Her Zamanki

1 0 0
                                    

Mirya:

Her sabah uyandığım gibi sabahın köründe uyandım.Ki ben hala daha uykuluyum.Ne giyindim.Ne de saçımı başımı taradım.Nereye mi gidecem?Tabiki okula.Hiç bahsetmek bile istemiyorum.Okul mu?Oda ne?gibi bir şey benim için.Okulu kim sever ki.Aah ama annem.Sabahın köründe kalkıp mecburen gitmem gerek.Ah körolasıca,saat geliyor.Ben giyineyim. Ooooo okul saati gelmiş.Açelay arıyor.Hayırrrrr.

Açelay:Alo Mirya

Mirya:Efendim.

Açelay:Hazırlandın mı?hadi ben duraktayım.

Mirya:Tamam ben 10 dk ye oradayım.

30 DAKİKA SONRA:

Açelay:10 dakikamı?yarım saaat oldu.

Mirya:Ya ne yapayım?Daha giyinmemiştim bile.

Açelay:artık 30 dk önce gelicem ya.Beni çok beklettin.

Mirya:Öffff.Okul:( Ders:(

Açelay:Okuldan sonraki partiye partiye gelecekmisin?

Mirya:Ne partisi?

Önayın doğum günü partisi

Oha.O bugün müydü?

Tabiki.AAA Ögenay geliyor.

ÖGENAY:Nasılsınız kızlar

Ben tam cevap verecekken AÇELAY cevabını verdi.

İyiii.Daha nasıl olsun.

Açelay içten içten seni gördüm daha iyi oldum diyordu.Bunuda çok belli ediyordu.

Ben  bende iyi dedim.

Ögenay:Aaaaa bende iyiyim de otobüsde bayağı iyi.

Açelay:ooooo çok dolu.

Mirya:Hadi oyalanmayında gidelim.Hadi.

AÇELAYDAN:

Yaaaa Ögenay her zamanki gibi çok tatlıydı.Offfff.Pofff.Miryada herşeye atlıyor.Anladımı?acaba.Yok ya anlamamıştır.Anlamaz ya.Hah.Yok yok anlamamıştır.Mirya uyumuş.Zaten hep uyuyor.Aaaa Önay yok.Kesin doğum gününe hazırlanıyor.Kesin.Ama Miryayı ikna edip onuda götürmem lazım.

ÖGENAYDAN GELEN NOT:

Açelay bügünkü partiye geliyor musun?

Evet neden sordun ki?

Çıkışta bir şeyler yapalım diyecektim.

Doğum günü partisinden sonra Mirya ve Önay da yalnız kallmış olur.

Tamm peki.

ÖGENAYDAN:

Acaba beni her an düşünüyormudur?Uyurken,yatarken,dersteyken...Her şey yaparken.Ah sonunda derste bitiyor.Ben hemen fırlıyayım eve.Üstümü değiştireyim.

DERS ÇIKIŞI:

Kızlar ben gidiyorum.

Açelay: Peki tamam.

Mirya:Benden de bu kadar.Hadi yarın görüşürüz.

Açelay:Sen nereye benimle geliyorsun.

Mirya:hayır.Sanki beni bilmiyorsun.Gelmiycem.

Açelay:Hem biz çıkışta bir şeyler yapacağız.Önayla sende gelirsin.

Mirya:Peki tamam.

Açelay:Hadi gidelim.

                                    BÖLÜM 2:DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ

Önaydan:

 İnşallah Miryada gelir.Davetlim ama.Hemde o 4ünü özellikle çağırdım.Aslında benim gibi soğuk biri.Ama umarım beni kırmaz.Ve özel günlere hiç önem vermiyor.Umarım unutmamıştır.Ama unutmaz.Benim için unutmaz.Beni seviyor ya(benim bildiğim kadarıyla arkadaş olarak.).Umarım gelir.Aaah.İşte Ögenay geliyor.

ÖGENAY:Nasılsın kardeşim?

İyi kardeşim sen?

Bende iyi.Çıkışta işin var mı?parti bitince.

Hayır,sanırım yok.Neden ki?

Kızlar gelince anlatırım.Zaten geliyorlar bak.

ÖGENAY:Nasılsınız kızlar?

Açelay:İyi peki sen. 

Mirya:iyi.

Ögenay:bende iyi.

Mirya her zaman ki gibi suskun cevap verip kısa kesiyordu.Ben Ögenaya şu şeyi sorayım.

Ögenay kardeşim bana ne söyleyecektin?Kızlar gelince söylerim,dedin.

Ha.O mesele,eğer Miryada kabul ederse doğum günü partisi bittikten sonra bir şeyler yapalım,diyecektim.

Miryada kabul ederse neden olmasın?

Mirya sen gelir misin?

Tabiki gelirim.Ama fazla durmam,dedi.Yine soğukkanlılığını kıoruyarak. 

Önay:hadi parti başlasın...

Mirya masaya oturdu.Ögenay ve Açelay sahnede dans ediyorlardı.Bende misafirleri karşılıyordum.Yanıma Miryayı davet ettim.

Önay:Mirya benimle misafirleri karşılarmısın?

Neden olmasın?Ama canım sıkılınca yerime geri dönerim.

Peki,tamam.Ama canın sıkılmayacak.

Tamam,anlaştık.

Misafirler geliyorlardı.Ellerini sıkıp geçtikten sonra Miryaya onların bldiğim en komik anılarını,anlarını anlatıyordum.Ve Miryayı orada tutmakta çok başarılıydım.

MİRYADAN: 

Bana böyle misafirleri karşılaştırıp,tanıştırıp,birşey mi ima ediyordu acaba?Şüpheliydim.Ama bir okadar da mutlu.Mutluluğumu fazla belli etmesemde içimde kahkaha atıyordum.Hemde SABA TÜMERİN 10 katı kahkaha atıyordum.Okadar mutluydum ki.Pasta geliyordu.Ve Önay benide yanına alıp pastayı beraber kesmemizi istedi.İlk olarak karşı çıktım,ama sonra...Teklifi kabul ettim.Ve pastayı Önayla birlikte kestim.

Önay:En büyük dilim sana,dedi.

Bir an yüzüm kızardı.Ve ilk defa yüzümün kızardığını hissettim.Sanırım utanmıştım.Meğersem utanmak böyle birşeymiş.Hemde Önaydan utanmıştım.Biraz bekledikten sonra saçmasapan bir yüz ifadesiyle; 

Sanırım bu kadar çok kişiden bana en fazla bir çay bardağı kadar çıkar,dedim.Sonra karşılıklı sırıttık.Ve pastalarımızı yedik.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: May 18, 2016 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Ağır Darbe Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang