Kardeşim 1 hafta sonra evlenecekti . Ben de onun düğünü için Kanadadan İstanbula arabayla gidiyorum. Arkamda bir araba deli gibi kornaya basıyordu .
"Alahallah bu nerden çıktı şimdi ." diye düşündüm. Araba sinyal verip deli gibi kornaya basıyordu deli midir nedir? Araba benim arabama yakınlaşınca camı açtı ben de camı açtım.Bu Volkandı. ESKİ SEVGİLİM "Sağa çek konuşucaz . " dedi. "Git burdan ." Bunun üzerine Volkan çok tehlikeli bir dönüşle önümü kesti. Arabayı kenara çekmek zorunda kalmıştım. "İn şu arabadan konuşucaz . "dedi. "Hayır. " dedim öfkeyle. Arabanın kapısını açıp kolumu tutup bana "İn şu arabadan konuşucaz. " dedi. "Napıyorsun aklını mı kaçırdın sen ." "Aklımda olan tek şey sensin yürü" "Ben gitmiyorum Volkan." " Leyla benim sinirimi bozma kucaklayıp götürürüm seni. " "Volkan ne söyliceksen burda söyle. "Leyla benim canımı sıkma konuşucaz yürü." "Ben hiçbir yere gitmiyorum ne söyliceksen burda söyle." "Beni çıldırtma Leyla konuşmamız lazım diyorum sana ." Sonra onun arabasına bindim. "Sen beni mi takip ediyorsun ne hakla hangi sıfatla. " "Bırak şimdi sıfatı filan bana cevap ver sen kimin evinden geliyordun?" "Seni ilgilendirmez . Sen kimsin kimsin sen?" "Leyla sen anlamıyorsun galiba ben senin peşini bırakmıcam anlıyormusun?" "Anlamıyorum Volkan ne yapmaya çalıştığını gerçekten anlamıyorum.İkimizi aynı anda mı idare edeceksin ?"O sırada telefonum çaldı. "Kim o, neden açmıyorsun telefonu?" "Sana ne ?"O sırada telefonu elinden alıp kimin aradığında baktı. "Volkan ver şu telefonu." "Sen bunun evinden mi geliyordun?" "Sana ne? Seni ilgilendirmez." "Aç sana şunu neden açmıyorsun benim yanımda aç aç !konuş" "Durdur arabayı inicem ."Araba hareket ederken kapıyı açmaya çalıştım . "Sen napıyorsun Leyla?" "Durdur inicem dedim. "Arabayı durdurdu. Arabadan hızlıca indim . "Leyla ne yapıyorsun?" Hızlıca koştum . Beni kolumdan tutup durdurdu. "Bekle konuşucaz dinliceksin beni ." "Bırak beni.""Dinliceksin beni. Bak ben seni aklımdan çıkaramıyorum anlıyormusun seni aklımdan çıkaramıyorum . Ben hala seviyorum seni " "Hala seviyor musun beni beni seviyor musun ne kadar kolay dimi içi boş sevgi lafları etmek.Gerçek yada değil ama umrumda değil sen benim için bittin anladın mı ?Sende kabullen bunu ." "Kabul etmiyorum. Kabul etmiyorum." "Ne benim için sen ne de senin için ben varım artık. Sen ona aitsin" "Ben ona aidim öyle mi? Kim çekip gitti? Hangimiz bırakıp gitti ? Sen." "Ben . Ben. Ben niye gittim Volkan ben neden gittim? Senin yüzünden . Senin bana yaşattıkların yüzünden .Bana yaşattıklarını hatırlıyormusun? Unutmuş olamazsın ama keşke unutsan keşke sende benim gibi her şeyi unut san çünkü ben unuttum. Bütün yaşananları unuttum her şeyi unuttum. " Volkan kollarıyla beni kendine yaklaştırdı. "Yalan söylüyorsun Leyla. Sen en az beni, benim seni sevdiğim kadar seviyorsun.Sen beni unutmuş olamazsın . Sen beni aklından çıkarmış olamazsın. O işler öyle kolay değil. " " Bıraaaaaaak." diye bağırdım. "Sen de benden intikam almak için bu yolu mu seçtin ? Hiç mi vicdanın sızlamadı , hiç mi canın yanmadı? Bunu nasıl yaptın ? Neden yaptın bunu Volkan neden? " "Nedenini bilseydin benimle böyle konuşmazdın." "Olan oldu her şey bitti her şey yaşandı bitti. Ben artık hiçbir şey yapamam hiçbir şeye engel olamam. Bu düğüne de engel olamam. Ama sen ,sen bana yaptığın hiç bir şeyi ona yapmıcaksın . " Ağlıyordum bunu dedikten sonra giderken bana " Leyla "diye seslendi. " Sakın gelme peşimden ." diyip gittim. Onu hiç bir zaman affetmicektim .Umarım beğenirsiniz hikayeyi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Yangın Yeri
FantasyHikayede iki kız kardeş ve onları ortak noktada birleştiren büyük aşkı anlatılıyor.