.::Lily Smith szemszöge::.
Riasztottam a srácokat, és azt mondták, hogy pár perc és itt vannak. Hát igen! Azóta körülbelül fél óra is eltelt már. Mindannyian tűkön ülve várjuk, hogy végre betoppanjanak. A nővérem a kezét tördelve ült a kanapén, Emmával a kezében, miközben én Louis ölében helyeztem magam kényelembe, az egyre nagyobb Harry kutyussal az ölemben. A vőlegényem mellkasába fúrtam a fejem, a lábamat pedig a fotel karfáján lógattam le. Lou a hasamra tette a kezét, és nagyon halkan dúdolt valamit a fülembe.
Egyszer nyílt az ajtó, és rögtön meghallottuk Niall jellegzetes nevetését, Harry már csaholva ugrott ki az ölemből. A hang irányába futott, amihez pár másodperc múlva kép is társult. A szöszi, Liam lépte át a küszöböt, a kutyussal a kezében. Melody, amint meglátta őket felugrott a kanapétól.
- Én azt hiszen, felviszem Emmát!- mondta Louis, mire én felálltam az öléből, és miután adott egy rövid csókot, a kislányunkkal - aki édesen gügyögött a kezében- az emelet felé vette az irányt. A fiúk ijedten néztek a nővéremre kisírt szemébe.
- Mi történt?- kérdezte rögtön lehervadt mosollyal Niall, Liam pedig odahozta nekem Harry- t.
- Szerintem üljetek le!- szipogta Melody, mire a két srác helyet foglalt a kanapén. A nővérem rám nézett, én pedig biztatóan mosolyogtam rá, látszott rajta, hogy keresi a szavakat.
- Nem is tudom..., hogy kezdjem...- dadogta, miközben a kezét önkénytelenül is a hasára simította.
- Miért simogatod így a hasad? Mintha terhes lennél!- nevetett fel Nialler Melody kézmozdulatára. A nővérem elpirult, és zavarodottan lehajtotta a fejét. Liam a könyökével oldalba bökte a szöszit.
- Mi a baj?- emelte a tekintetét Melody- ra.
- Niall- nek igaza van!- csuklott el a testvérem hangja, közben pedig becsukta a szemét. – Tényleg terhes vagyok!
Mondta ki egy nagy levegő után, azonban még nem könnyebbült meg, hiszen nem láthatta a fiúk reakcióját.
- Csak az a bökkenő, hogy nem tudom, melyikőtök az apja!- mondta, miközben kinyitotta a szemét. Liam azonnal felpattant, és egy nagy ölelésbe zárta a lányt.
- Megoldjuk!- suttogta a fülébe, mire a nővéremből kitört a zokogás. Niall pedig csak üveges tekintettel emésztette a hallottakat...
YOU ARE READING
Story Of My Life
FanfictionLily és Louis boldog életet élnek. Egy gyönyörű egy éves kislánnyal ajándékozta meg őket a sors. Az ő kapcsolatuk tele van hullámvölgyekkel, de közben újabb szerelmi szálak fűződhetnek a környezetükben.