A lányok nagyon lelkesek, mindenki ránéz a másikra, hogy tudja ki szavazz rám. Minden kéz a magasban van. Fura és érdekes érzés tör fel a gyomromban. Megszokott bizsergés amit akkor érzek amikor Áron a közelemben van. De most teljesen lehetettlen, hisz ez az ÉN pályám. Itt nem lehet.
Ez az érzés csak az az izgalom, amit a szavazás vált ki belőlem. Az összes kéz a magasban van, még Regi is szavazott rám, akivel nem is beszéltem olyan sokat. Nagyon jól esik. Leírhatatlan érzés amit most érzek. Itt boldog vagyok.
Minden álmom, hogy a focival foglalkozhassak 10-20 év múlva. Edző szeretnék lenni, mindent megadnék azért. Sok gyerek, a foci és én. Tökéletes párosítás lenne.
Feri szólal meg elsőnek, ami teljes csöndet eredményez.
-Csajok akkor úgy gondolom Viki kapja meg a CSK karszalagot. Szeretném ha Viki idejönnél mellém, és mondanál pár szót.
Hatalmas vigyorral kelek fel a földről, szokásosan a fenekemhez nyúlok és letörlöm róla a krétaport. Szépen lassan elsétalok Feri mellé, közben persze tartom a szerepemet. Valami remek beszóláson töröm a fejem, attól még hogy én lettem a csapatkapitány még lesznek ám beszólásaim. Sőt mostantól több is.
-CSÉKÁÁÁ lettem, aztán még rohangálhatok is beszédet mondani, remek.... -tetetem a kisdurcás Vikit.
Beállok Feri mellé, és szembe fordulok a lányokkal, egyesével rájuk nézek, és persze a beszédemet próbálom pillanatok alatt összerakni.
-Na szóval. Köszönöm mindenkinek, aki szerint ez a hatalmas feladat illik rám. Én kevésbé tartom magam alkalmasnak rá, de mivel megszavasztattok, ezért próbálom összeszedni magam, hogy valahogy megháláljam a bizalmatokat. Nem lesz egyszerű, de együtt sikerül minden. Ez egy csapatjáték, és hogy én remek vezető legyek, ahhoz szükségem van egy remek csapathoz. Komolyan köszönöm, ezt a hatalmas bizalmat amit tőletek kapok. Meglátom mit tehetek. És szeretném ha a szombatoni mérkőzés után tartanánk valami csapatpartit. Pizzával,és innivalóval. Mondanám, hogy pasikkal, de kincs ami nincs - persze minden lány hangosan felnevet. Imádom az embereket megnevetettni, egyszerűen jóérzés fog el, ha egy ember nevet azon amit én mondok neki
-Bár a fiúk nem is kellenek, mind hülyefasz. Bocsi Feri, tudom a csúnyabeszéd miatt 10 fekvő. Majd a végen, vagy legközelebb. Na de a lényeg, amint hallottam bővülni fog a csapatunk, aminek én személyszerint nagyon örülök. Igaz most is megvagyunk, de nem árt ha többen vagyunk.- Feri felé nézek - Ki is az új csapattag?Feri a kispad felé mutat. - Ne haragudj Nóri idetudnál jönni?
Nóri?????? Nem szeretem a Nóri nevű lányokat, de remélem jól kijövünk majd. Nem ítélhetek csak a neve alapján.
A kispad fele nézek, és egy alak indul meg felénk. Nem tudom kivenni mert a lámpa pont a szemembe világít.-Bocsi, ne hari. Nem akarok köcsög lenni meg ezek. De ha ide kocognál ezt megköszönném, mert a meccsből megy az idő. Ami az edzés fénypontja. Szóval picit gyorsabban már. - Nem birom ha valaki lassú, miközben egy csapat rá vár, ezért muszáj volt rászólnom.
Az alak közeledik felénk egyre gyorsabban. Feri megfogja a vállamat, ezért ránézek.
-Figyelj Viki, legyél vele kedves, és aranyos. Ne nyírd ki az első edzésen.
-Nyugi Mester, nem terveztem. Bár hamár így felajánlottad, átgondolom.-Sziasztok Pál Nóri vagyok.
A lány felé emelem a tekintetemet.
És fejbe vág a felismerés, EZ A PICSA ÁRON NŐJE.
-Viki. Minden rendben van? Nagyon elsápadtál- fogja meg a homlokomat Feri
-Persze- A csaj felé lépek pár lépést, és a kezemet nyújtom neki- Szia, Lovasy Viktória vagyok. Az új CSK, ha van valami baj, vagy bármi amiben segíthetek akkor csak szólj- például meghalni, szívesen segítek. Nem nagy próbléma....
YOU ARE READING
Ez vagyok én
RomanceSziasztok! A nevem Viki,és egy átlagos lány vagyok. Mindenem a foci, és a kutyám Hádész Bár a kutyámnál nagyobb állatot is szeretek, de a fiúkat most hagyjuk...