Csak tudnám miért jó az ,hogy ennyire leisszák magukat a sárga földig. Amugy nem ez az első eset ,hogy nekem kell rájuk figyelnem. Luke érdeklődve figyeli ahogy ezt a két barmot az ágyába támogatom és hozok nekik egy-egy vödröt amibe hányhatnak majd a szekrényem mélyéről előkaptam két palack vizet. Meg kell itatnom velük.
-Luke. Ezt itasd meg Harryvel-adtam a kezébe a vizet.
Bólintott majd Harry mellé ült. Ugyan ezt tettem Kevinnel és szépen türelmesen de legalább a felét meg tudtam vele itatni. Luke nem tudom ,hogy halad de már csak kifele tartó lépteit hallom és egy kis cuppogást papucsán. Szóval Harry ráöntötte a vizet. Nos igen, Harry részegen is akaratos és bunkó. Harry ágyára ültem és nagy küzdelmek árán és csurom vizesen de megitattam vele három pohár vizet és eközben Kevin be is aludt. Harry még hisztizett egy órát de amugy le se szartam és utánna elaludt. Istenem de nem akarok ezek mellet felkelni reggel. Szóval megyek aludni de innen nem lépek le mert nincs kihez mennem.
Már épp mentem volna az ágyamba mikor Luke dugja be a fejét az ajtómon.
-Te Ash? Nem alszol nálam?-mintha csak olvasott volna a gondolataimba.
-Hát...oké-kicsit vonakodtam de aztán fogtam az ágynemüm és a pulcsim és már mentünk is a 209es szobába.
Az egyik ágy üres volt szóval arra dobtam az ágyneműm. A pulcsim meg felvettem mert reggelre mindig hideg lesz.Nem nagyon tudom kik Luke szobatársai de nagyob remélem nem Jeremi mert az rohadt bunkó egy gyerek. Na de a kapucnit a fejemre raktam és bemásztam az ágyba.
-Nem baj?-kérdeztem meg mert nem akaftam itt rontani a levegőt.
-Dehogy baj! Gondolom nem akarsz azzal a két alkesszal aludni.Most Chris most úgy sincs itt mert beteg. Peter meg máshol alszik és Jeremit meg kinyírom ha bunkó veled-magyarázta de amikor meghallottam ,hogx Jeremi akkor máris pattantam fel az ágyról. Nagyon utálom őt és emlékszek ,hogy kilencedikben megvert. Most annyi idős mint én szóval nem kell izélni ,hogy egy fiatalabb megvert.
-Akkor jobb lesz ha megyek. Kedves ,hogy felajánlottad ,hogy itt aludhatok, tényleg-mosolyogtam rá ami nálam nagyritkaság-de Jeremivel nem vagyunk épp jóba. Tudod engem itt mindenki utál.
-Én nem utállak. Szóval tedd le a segged és beszélek Jeremivel.-Mondta ellentmondást nem tűrően.
-De...
-Semmi de Ashton. Most pedig maradj itt.-nem szeretek vitatkozni ugyhogy inkább leültem és vártam vissza Lukeot. Na legalább ő nem utál ,már ez is haladás. Csak annyi gond van ezzel a "beszélek Jeremivel" dologgal ,hogy Luke két évvel fiatalabb. Jeremi meg egy izom agy sport osztályos fos. Nem mellesleg már az összes lányt megfekette a koliba...még szegény kilencedikeseket is. Undorodom szabájosan tőle.
10 perc mulva vissza jön Luke egy elégedett mosollyal és egy monoklival a szeme alatt. Egyből pattantam fel mert mi az már ,hogy megver egy fiatalabbat igaz ,hogy csak két évvel fiatalabb de akkor is. Leültem Luke-kal szemben és megnéztem jobban a szemét.
-Istenem Luke! Megvereme ezt a szart!-kezd felmenni bennem a pumpa pedig mint már említettem engem nehéz felidegelni. Meg miattam kapott most egy monoklit és emiatt bűntudatom van. Na de tudom most mit kell tenni. Kell eloszor is tea meg valami vatta. De ezt csak azután csinálom meg miután megvertem azt a fostalicskát.
Kezem ökölbe szorult és má trappoltam is kiba szobából nem törödve Luke kiabálásaival. Sejtem ,hogy most hol van ez a szar. Calumnál van, az is egy szarfej. Berontok a 201es szobába. Mondjuk nem valami komoly az ábrázatom térdig érő pulcsival kapucnival a fejemen es tornacsukás mamuszba. De ezt jelen helyzetben gecire leszartam. Jeremi elé sétáltam aki csak lepetten és aztán undorodva vizslat engem. 185 cm vagyok de ő mèg magasabb nálam. Szabájosan felfele kell néznem de most ez se érdekelt. Fogtam magam és adtam neki egy jobb egyeneset mire a hülye haverjai egy együttes " mi a fasz?"után hátrébb álltak.-Mégis mit képzelsz Irwin?-kiabált a képembe vérben forgó szemekkel és vérző orral.
-Azt ,hogy többet kéne fogat mosnod-vágtam vissza mire morgott egyett mintha valami véreb lenne és már lendült a keze ,hogy megverjen de lehajoltam és csak a szekrénybe csapott.
-Bazdmeg!-kiabált megint.
-Te mi a faszomat müvelsz ,hogy megvered Lukeot?!!!-ragadtam meg a pulcsija nyakát.
-Te mi a faszt művelsz, hogy nálunk alszol?-még mindig kiabált
-Félsz vagy mi ,hogy kiabálsz te balfasz!-ezzel a lendülettel bele is térdeltem a tökébe. Egyből odakapta a kezét és én meg elengedtem aminek az lett a vège ,hogy a mogyoróit szorongatva lerogyott a földre és még a könnyei is kicsordultak.-Remélem ,mostmár meggondolod ,mit is teszel kisapám-mondtam majd a haverjaira néztem akik leesett állal bámultak-Mivan?
-Semmi-mondták egyszerre , kezüket felemele védekezés képpen.
Biccentettem egyet majd fogtam magam és visszamentem Lukehoz de ekkor már a lámpa le volt kapcsolva és a szöszi hallk mortyogása töltötte be a szobát. Bealudt és mostmár én is követtem példáját.
Betakartam magam nyakig.
Nos lehet ,hogy kicsapnak innen amiért megvertem Jeremit mert ő a kolis nevelők kiskedvence. Nos legalább most kiálltam magamért és más becsületéért...Ekkor még nem tudtam ,hogy ez a nap egy új barátság kezdetének a napja....
***
ESTÁS LEYENDO
Művész Lélek (Lashton)(befejezett)
De TodoEgy srác aki éli életét. Most végzős. Ötödik évét járja a sulijában ugyanis művészetibe jár. Egy másik srác aki most harmadéves a gimiben és elvagyokat, szerzi a jó jegyeket. Egy átlagos srác. De mi lesz ha ezek ketten nagycimborák lesznek?