1

40 4 0
                                    

İnsanlar merak ettiği şeylerin peşinde koşarlar.

Fakat bu tüm insanlar için geçerli değildir. Bazıları merak etse dahi sorgulamazlar.

Bu insan tipi en sevmediğim insan tiplerinden birisidir. Çok fazla merak edeni de sevmem. Yapışkan olur mesela onlar. İnsanı kendinden soğutur.

Saat gecenin 1'i olduğunda kafamda dolaşan düşüncelerimin getirdiği anılarla beraber garip bir yüz ifadesiyle aynada kendimle kesişirken, dudaklarım hafif bir tebessümle kıpırdıyor.

Yağmur, şiddetini arttırırken, dinlediğim müziğin ritmi yavaşlıyor.

Elim, son zamanlardaki favori içeceğim olan kahveme gidiyor. Kahve hala sıcak, bunun için mutluyum.

Kahvemden bir yudum aldıktan sonra çirkin düz yazımla yazmış olduğum yazıya bir kez daha bakıyorum.

Şu anki durumum çok alışagelmiş bir durum aslında.

Yağmuru izlerken kahvesini içip, bir şeyler yazarken müzik dinleyen basit bir kız.

Düşüncelerimi yazıya dökmekten büyük bir keyif alıyorum fakat çoğu gerçekliğini her dakika yitiren yalancı cümlelere dönüyor.

Bir 60 dakikayı daha geride bıraktığım saniyelerde, gecenin nasıl geçeceğini bilmeyen ruh halim, ilerleyen zamanlarda belli olacak bir gizeme dönüşmeye başlarken yorgun göz kapaklarım geceye siyah bir perde indirmek üzere.

xxx

Hikayeleri taslağa almaktan bıktığım için bölümleri teker teker düzenleyip, daha mantıksal bir düzeye indirerek yayınlayacağım.

Umarım bu bölüm olmuştur, belki tüm bölümleri düzenlediğimde bu bölümü tekrar düzenlerim.

İyi günler ve yorum yaparsanız iyi olur.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NeyseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin