"Převezte je do pokojů, musíme je prohlédnout jestli nemají vážná zranění.Zatím to vypadá na menší podlitiny , modřiny a naraženiny.Možná něco zlomeného ,ale zřejmě nic vážného" všechno jsem slyšela jen jsem nemohla otevřít oči .
Mohla jsem jen poslouchat.
"Vypadá to že na chvíli budou mít svalovou horečku a zřejmě i pohmožděné svalstvo takže těžko říct kdy se probudí" cítila jsem jak mě asi doktor prohlíží.
"Děkujeme doktore" uslyšela jsem mojí mamku.
"Aspoň že to není nic vážného" byla tady i od Cala mamka.
Časem jsem slyšela i ostatní jak tady přišli.Už jsem docela cítila jako kdyby mi povolovaly svaly a já mohla pomalu otevřít oči.Ale nic jsem neviděla, jen rozmazané stíny.Sedla jsem si a začala křičet.
"Klid Kimi všechno je v pořádku" myslely si asi že to je zpožděná reakce z toho sražení.
"Nic nevidím!" zkoušela jsem si protřít oči a mrkat ale ani tak jsem neviděla nic jen rozmazané stíny.
"Zavolejte doktora" uslyšela jsem Zuzku.
"Co se děje?" uslyšela jsem zřejmě doktora.
"Prý nic nevidí" řekla mu teta.
"Kim nevidíš vůbec nic jen černo nebo tak rozmazaně že rozeznáš nějaké stíny a podobně?" zeptal se mě.
"Vidím jen stíny a obrysy , jako kdyby všechno bylo v mlze" odpověděla jsem mu.
"Dobře, nezavírej teď oči musím ti je zkontrolovat" viděla jsem trochu ostré světlo mířící mi do očí" po chvíli to přestalo.
"Vypadá to na poškozenou rohovku. Zřejmě při nárazu utrpěla ránu do hlavy a něco se poškodilo" utekla mi jedna slza a začaly se mi klepat ruce.
"takhle budu vidět už napořád?" zeptala jsem se a dívala se pořád před sebe i když jsem nic neviděla.
"Uděláme ještě vyšetření a podle testů ještě uvidíme.Ale je velká šance že je to jen dočasné a během měsíce by se vám zrak mohl vrátit.
"Dobře" vydechla jsem.
"Co se stalo?" slyšela jsem Cala.
"Kim proč nás šedé oči?" všichni mlčely.
"Ztratila jsem zrak.Buď dočasně nebo navždy" ani jsem se nehnula.
"No tak mi uděláme to vyšetření.Pojďte pomalu slečno" chytil mě za ruku a šel se mnou pomalu ani nevím kam.
ČTEŠ
Stay with him II. (R5 - 5SOS)
FanfictionPráce architektek je bavila.Všechno se ale zhroutilo jako domeček z karet když se vrátily do Sydney.Po tom všem co si myslely se změnilo během jednoho momentu.Stačí aby ublížili ti nejcennější lidé co máte a je konec.Tohle zažily holky v první knize...