Ruxandra :
Dupa ce ststura cat statura, Andrew inebuni nestiind cum este starea de sanatate a sufletului sau pereche.
Ruxandra, sora Cristaliei impreuna cu Mira, asteptara cu sufletul la gura decretul doctorului.Si cum atmosfera nu era deoloc placuta, pe holurile spitalului isi facura intrarea gasca suprema.
Logan cautand cu privirea pe cineva ramase stana de piatra, insa neinteresat se duse la usa Cristaliei pentru a fi sigur ca el intra primi si nu ceilalti.Deodata, se auzi scrasnetul usi, si pe ea aparu doctorul care era foarte agitat.
La vederea doctorului ceilalti se ridica si se duse spre ei, insa Logan ii impinse triumfator.-Cum se simte iubita mea domnule doctor? intreba el iritat.
-Iubita dumneavoastra? intreba mirat.
-Mdaa... spuse plictisit, aveti dreptate in curand v-a deveni sotia mea.
-Dar cine a spus ca v-a fi a ta ... vere...
-Nt nt nt Andrew, uiti ca eu detin cheia libertatii ei?
-Da prost esti! Si vrei sa te cred.-De ce credeti voi ca scumpa voastra Cristalia a plecat din tara ei natala ha?
-Din cauza prostiei tale, asa este garantat suta la suta.
-Prostia mea? rade copios. Daca intradevar i-ati cunoaste trecutul cum il l-am cunoscut eu, atunci mi-ati da dreptate.-Tu si cu dreptatea? Never. Si apropo, Logan?
-Hmmm... spuse intorcandu-se catre Andrew.
-Ea este a mea! Asa ca te omor daca ii impuiezi capul viitoarei mele mirese, inteles?
-Pfff.... tu cu ea... ce penibil suna.Dupa ce terminara conversatia, Logan se asezase pe scaun din sala asteptarilor.
Intre timp, Andrew fu primul care intra in camera comorii sale.
Se aseza pe scaun, luandu-i mana sa cea fina in mana lui mare.
Nefiind atent o clipa, isi scoase telefonul.
-Neata lume! striga bucuroasa Cristalia, asezandu-se in fund.
-Pu...pu...puuu... Doamne ce m-ai speriat femeie.-Ce zi frumoasa nu? Aa... domnule director ce cautati aici? suse scarpinandu-se jenata.
-Am venit sa vad ce mai faci sii... insa nu continua, pentru ca buzele sale ii captasera atentia fetei.
Sarutul era flamand, plin de dorinta. Geamatele erau senzuale, ceea ce il facea pe Andrew sa maraie gutural.Despartiti din cauza lipsei de aer, Andrew se rearanja de parca nimic nu s-ar fi intamplat.
-Iubire... de acum incolo nu vei mai pleca neinsotita ne-am inteles?
-Iubore? se mira. Domnule director ce a-ti patit?
-Ee..eu ... spuse acesta fastacindu-se ...
-Mai sti ... facu o pauza... despre ce ti-am povestit cu alesele?-Ale...ce?
-Alesele scumpa mea.
-Am ciulit de la ora dvs, recunoscu fata.
-Nu-i nimic, oricum vream sa ti-o predau in particular, ranji perves acesta.
-Ce este la comun, este mai bine, in schimb partea cu articular pica profu.
Nu sunt pregatita de "particularitatile" dvs, ii sopti inocent de senzual la ureche, aceasta scotand un geamat de la dansu.-Si ce se afla in ochii dvs mai poate dura fiindca eu nu sunt sortita dvs.
-Si ce s-ar afla in privirea mea amore... spuse senzual de incet.
-Perversitatea spune multe nu-i asa Andrew?.
-Upss m-am fript pe botic mrrr...
-Ce bine ca-mi aud numele pe buzele tale ca doua petale.-Si lasa-ma sa te lamuresc iubito... in legatura cu acele alese.
-Sa nu dureze prea mult, fiindca abia astept sa ma intalnesc cu bunaviunea de la ora 15, spuse lingandu-se incet de dureros pe buze.
-Poftim? tuna el. Nu vei pleca din dpital din cauza unui baiat clar? se facu auzita gelozia.-Doar ma stiti! Vreau sa ma lansez in viata cat mai repede dei nu-i bai.
-Mai vedem si in legatura cu alesele iti spun doar un lucru :
-Esti a mea! se repezi la ea, sarutand-o cu patima si mult dor. Esti sufletul meu pereche ii spuse rupand usor sarutul criminal de apetisant.-Iar Mira prietena ta va deveni aleasa lui Edan ajutorul meu.
-Logan este aici... si nu v-a intra bine iubito?
-De ce nu il lasi?
Si in acel moment, Andrew turba de furie, gandindu-se la lucrurile pe care le putea aplica, dupa ce pleca el.
-Fiindca iti mai repet de n ori daca asta te v-a bucura : Esti a mea!.-Mai mult de 5 minute sa nu stea da iubire?
Ametita de saruturi spontane de care a avut parte, ea dadu din cap pozitiv.
-Bun, voi reveni imediat, si te rog frumos daca iti va vrea raul striga si eu il omor ok?
-Te rog, nu il omorî... macar fa asta pentru mine.Dupa ce pleca iubitul ei, venise si Logan.
-De acum ca suntem ... singuri, singurei ma gandeam la o partida de neuitat ce spui?
-Daca accepti te voi elibera de secret, insa daca nu pregateste-te pentru un nou razboi.
Se aropie de ea, in incercarea de ai da jos hainele insa in acel moment sosi...Buna dragilor, am postat in sfarsit si acest capitol.
Cine credeti ca v-a veni... ?
Cel/Cea care v-a raspunde corect v-a prlimi o dedicatie.Va multumesc mult pentru voturi, comment-uri, follow-uri, insa in special pentru
SPRIJINUL ACORDAT.
CITEȘTI
Luna And Alpha (VOLUMUL I)
WerewolfBuna, ma numesc Cristalia, am 16 ani de curand m-am mutat in America. Familie nu am, sau asa am inteles, cert este ca nu sunt singura.Prietena mea Mira imi acorda sprijinul de care am nevoie. Prieteni nu prea am insa nici nu ma grabesc. Liceul meu n...