-I tak widziałem te rumieńce, słodka jesteś serio.-Powiedział i bardziej się do mnie przytulił a reszta się zaśmiała.
Kurde musiał zauważyć a tak się starałam, tak od zawsze podobał mi się Leondre Devries, Charlie też jest nieziemsko przystojny, ale zajęty przez Chloe wiec ogarniacie?
-Fajnie..-Prychnęłam pod nosem i się w niego wtuliłam, no co trzeba korzystać z takiej okazji może się nie powtórzyć.
-Słodko razem wyglądacie.-Powiedziała Sonny.
-Ej no..-Zakryłam się bardziej.
-Nie wstydź się.-Powiedział Leo.
-Ta..-Puściłam uścisk i podeszłam do dziewczyn.
-Jakie rumieńce.-Zaśmiała się Pati.
-Zamknij się błagam.-Powiedziałam.
Ej serio no błagam was wy byście się nie zawstydziły ? Jeszcze jak jest bez koszulki no ugh...
-Dobra nie ważne, może wejdziecie? Są jeszcze tam nasi przyjaciele czyli chłopaki taa..-Zapytała i powiedziała Sonny.
-W sumie czemu nie ? Jest dopiero 3.30AM to jest czas.-Powiedziała Wiktoria.
-No to zapraszam w moje skromne progi, jestem sam więc.-Powiedział Devries.
Weszliśmy do salonu a tam jeszcze 3 chłopaków, w pewnym momencie jeden z nich się odezwał był to jakiś blondyn, no rzeczywiście pełno blondasków heh, ale był nawet przystojny, myślę, że spodobał się Paulinie.
-Ooo, no to wiadomo czemu już was tak długo nie było.-Wstał i podszedł do mnie niebezpiecznie blisko.
-Luk'e daj jej spokój.-Powiedział Devries.
-Laska z ciebie i te twoje przyjaciółki też są nieziemskie.-Powiedział mi na ucho a po chwili cała się spięłam.
-Ciota.-Prychnęłam a Leo złapał mnie za rękę i nachylił się do mojego ucha.
-On tak zawsze robi na złość.-Szepnął mi do ucha a ja tylko kiwnęłam głową.
-Ej no sorry, oczywiście to co powiedziałem było prawdą ale wiesz, że nie jestem serio taki ?-Powiedział Luk'e
-A nie mówiłem, że nie wytrzyma i będzie musiał się odezwać?-Spytał Devries a ja się zaśmiałam.
-Dobra nie ważne a ta dwójka to ?-Spytałam.
-Maks i Michael ale na Michaela mówimy Mich.-Powiedział Charlie.
-A wy ?-Spytał Mich.
-Ja jestem Alex to Kasia ale mówimy na nią Kate, ta obok to Wiktoria, Paulina i Pati, która też ma na imię Paulina ale jakoś tak wyszło, że teraz to Pati.
-Czekaj, czekaj jesteś Polką a masz zagraniczne imię?-Spytał Luk'e.
-O to samo ją pytałam.-Powiedziała Chloe.
-Mojej mamie od zawsze to imię się podobało i jakoś tak wszyło ogarniacie prawda ?-Spytałam.
-Ogarniamy.-Odpowiedzieli równo chłopaki.
*****godzinę później***
Przez tą ostatnią godzinę dużo gadaliśmy, wymieniliśmy się numerami telefonów i takie tam, ogólnie lepiej się poznaliśmy.
-No chyba czas się zbierać, bo musimy się jeszcze spakować.-Powiedziała Kate.
-No masz rację.-Odpowiedziałam.
-Fajnie było tak pogadać.-Powiedziały dziewczyny.
-Zgadzam się.-Powiedziałam i się ze wszystkimi przytuliliśmy.
-Spotkamy się jeszcze kiedyś ?-Spytał Leo i Charlie.
-Jestem tego pewna.-Uśmiechnęłam się przytuliłam się do nich ostatni raz i zamknęłam za sobą drzwi...
Nie wiedziałam, że jeszcze kiedyś się spotkamy ale i też nie byłam pewna, że coś się zepsuje...
*******************
NO JOLS WITAM WSZYSTKICH!! XDD BARDZO DZIĘKUJĘ ZA TYLE JUŻ WYŚWIETLEŃ NA KSIĄŻCE ;* MOŻE I 250 TO NIE JEST JAKAŚ WIELKA SUMA JEDNAK DLA MNIE TO NAPRAWDĘ DUŻO ;) WIDZIMY SIĘ W KOLEJNYM ROZDZIALE PA ;*
WIKAXOOX
CZYTASZ
You are my princess L.D 1&2
FanfictionZwykła dziewczyna i gwiazda muzyki = miłość? A może jednak nienawiść ? Historia przyjaciółek, którym przytrafiło się szczęście jednak to nie kończy się na jednym spotkaniu, będa smutne, śmieszne jak i dziwne sytuacje co z tego wyniknie ?