*Lucas R. Hemmings*
Reggel hamarabb kelltem mint Ashton. A fallal szembe aludt és csak pá tincse kandikált ki a takaró alol. Igazából ,tök aranyosnak tartom ,hogy egy nála nagyobb pulcsiban alszik. Mikor Jeremi vissza jött szinte macska léptekkel sétált és a fal mellet kúszott, nagyban kikerülve Asht. Nem tudom mitől tójt be hirtelen Ashtontól de nekem tetszik ,hogy most meghuzza magát egy kicsit.
Az idősebb szobatársam nem is időzött sokat hanem már slisszolt is ki. Én viszont szépen komótosan elkezdtem felöltözni. Felvettem az egyik fehér pólóm aminek v nyakú kivágása van. Fekete csőfarmert és hozzá az egyik bokacsizmám. Hajam belövésével most nem szenvedtem sokat csak kifésültem. Viszont muszáj lesz az egyik csajtól alapozót kérni mert a monokli a szemem alatt csak rosszabb lett. Ciki de hát nem akarok egy nagy lila folttal a szemem alatt járkálni.Na de beágyaztam maj fujtam magamra sprayt mert nem akarok büdös lenni aztán mentemnis fogat mosni amivel egy 5 perc alatt megvoltam. Pissantás is volt és mikor vissza mentem a szobámba Ash pont akkor kellt fel és nyújtózkodott egyet. Haja kócósan állt szanaszét és szeme alatt ott éktelenkednek a táskák. Rámnézett egy fáradt bárgyu mosolyal majd felállt és a mamuszába lépett. Fogta a párnáját és a takaróját de mielőtt még kilépett volna az ajtón megköszönte ,hogy itt alidthatott.
-Ugyan...nincs mit. Na de Ash? Nem akarsz velem jönni a suliba? Megvárlak.-tettem fel neki a kérdést amin lászik ,hogy meglepődött. Szoktam látni ahogy egyedűl és kedvtelenűl indul suliba.
-Persze. 10 perc és készen vagyok-mondta de ekkor valami furcsa grimasz lett az arcán mire hapcizott egyett.
-Egészségedre!
-Kössz!-ennyit mondott majd vissza indult a szobájába.
Addig én megnéztem ,hogy melyik könyvem kell még elraknom. Fu bazdmeg ma 10 órám lesz de mondjuk igaza volt tegnapelőtt Ashtonnak ,hogy én nem panaszkodthatok mert neki így is több órája van mint nekem.
Szóval akkot töri, matek, rajz-utálom-,ének, kémia, föci, dupla tesi, fizika...fasza. Na szóval mire megtaláltam ezt mindent jött is Ash menetkészen. Kezében egy rajzmappával és hátán a hátitáska.
Fekete csőfarmer, bakancs, fekete póló amin egy fekete pulcsit vagy Dzsekit vagy mit hordott és fején a kapucni. Elől kilógött haja amibe bele is túrt egy laza mozdulattal.Mit ne mondjak ha csaj lennék elélveznék a látványtól. What the fuck?!? Milyen gondolataim vannak má'. Megráztam a fejem majd a táskám a hátamra vève mondtam Ashtonnak ,hogy mehetünk.
Elindultunk és én mondtam a magamét neki , ő csak turelmesen halgatta ahogy csacsogok egész úton és közbe a boltba is bementem ahol megvárt. Vettem neki is egy csokit mert miért ne. Aztán mentegetőzni kezdett ,hogy egy petákja sincs ,hogy vissza adja. Mondtam pedig neki ,hogy nem kell vissza adni mert ezt én akartam venni neki. Nagynehezen de megnyertem a csatát. Igazából nem tudom miért utálják szegényt amikor semmi rosszat nem csinált, na jó mint ahogy megtudtam most megverte Jeremit de az a szemétláda megérdemelte amit kapott, de amugy Ash egy ártatlan bárány. Nem bánt alapjáraton senki, kis csendes és még egy légynek se tudna ártani. Csak azért utálják mert művészetis vagy mi? Oszt? Én meg gimis vagyok és szart se tudok. Azt se tudom mi akarok majd lenni.
Engem mègse utálnak.-Te Ash!-szólaltam meg ismét majd rá emelte borostyán szemeit.
-Igen?
-Miért utálnak?
-Nem tudom Luke. Tényleg. Nem tettem semmit amiért utálhatnának, szerintem csak féltékenyek mert tudok rajzolni vagy nem tudom de igazából lepereg rólam a piszkálódás-magyarázta.
Hát persze. 3 ève vagyok itt és mindig láttam ha bátják vagy leszolják de annak is tanuja lehettem ahogy felépít magában egy vastag falat ami mögé bezárkózik és elrejtőzik. Ahol csak maga lehet és a gondolatai.
Nem lehetett a változást észre venni de most ,hogy így végig gonolva mind végig ennek lehettünk szemtanúja.Le se szarta a piszkálódókat és nem figyelt rájuk aztán szépen lassan már nem is figyelt rájuk. Egy mosolyal az arcán sétált el melletük. Mintha ott se lennének. Viszont ez a feketeruhás korszaka nem tudom mikor kezdődött mert akkor még hordott színes ruhát is és a haját se növesztette.
Na de nagy gondolkodásom közepette meg is érkeztünk a sulihoz ahol megbeszéltük ,hogy majd megvárom és vissza kísérem a villába mert neki még lesz ott egy órája.
Első óra töri. Na remek azon aluthatok egyet..
...
...
Mire vége lett az utolsó órámnak már kész hulla voltam. Nem tudom Ashton ,hogy bírja ezt. Neki még van egy órája te jó ég. Már a gondolattól szédülni kezdek.
-És most mit rajzoltok?-tettem fel neki a kérdést mire pirulva lehajtotta a fejét.
-Hát...engem-motyogta
-Tök jó-nem tudtam ,hogy most mit kéne válaszolni mert ha kinevetem az bunkó és ha meg nem szólalok meg?
-Nem az. Nem szeretném ha engem rajzolnának-motyogta
-De miért?
-Azért mert egy szál boxerbe kell valamilyen pózba lennem 1 órán keresztűl és ahj! Nem akarom Luke-láttam a szemében a kétségbeesét és ,hogy tényleg nem akarja.
Agyalni kezdtem mert megesett rajta a szívem. Sose láttam ilyennek három èv alatt. Szóval mire megérkeztünk a villához én is bementem vele mert kitaláltam mit is mondjak.
Sose jártam itt de most nem állok le nézelődni.
Megkerstük a termet ahol most Ash osztálya volt mire a lányok elkezdtek engem vizslatni mintha valami nagy látványosság lennék ami engem zavart.-Ne figyelj rájuk. Csak le akarnak veled feküdni.-sugta oda nekem.
-De miért?-tényleg nem értettem ,hisz semmi különleges nincs bennem
-Két jó csávó egy helyen? Nem rossz-mondta az egyik lány. Magas volt és szőke haja.
-Kuss legyen Sam-motyogta Ash.
Na de végül be is jött a tanárúr aki nem tudom kicsoda. Elkezdett magyarázni de csak utánna vette észre jelenlétem.
Felálltam Ash mögül a rajzbakról vagy mi ez és a tanárúr elé sétáltam.
-Jónapot tanárúr! Luke vagyok és szeretném megkérdezni ,hogy most elmehetek e Ashtonnal plakátot tervezni mert kell nekem rajzórára de egyedül nem tudom megcsinálni-ez részben igaz volt.
-Nagyon sürgős?
-Igen tanárúr nagyon sürgős lenne. -néztem rá bizakodva ,hogy hátha elengedi Ash.
-Rendem. Na Mikey....bevállalod a pucérkodást?-ez könnyebb volt mint hittem. Szóval Ash fogta magát és felállt a bakról és már mentünk is ki a teremből.
Bementem az egyik terembe mert a plakát tervezést a komolyan gondoltam. Út közben jutott eszembe ,hogy holnapra kell egy plakát de nem tudom ,hogy kezdjek hozzá. Ashton meg művészetis szóval neki biztos van ötlete.
-Segítesz?-néztem Ashre kérlelően mert egyedül tényleg nem fog menni.
-igen. Ez jobb mint ,hogy pózólgassak. Szóval mi a téma?
-Bármi....szó szerint mindegy mi. A lényeg az ,higy feltűnő legyen.
-Hm...-gondolkodott el miközben egy A3-as lapot meg a ceruzáit.-Mi lenne ha egy koncert lenne? Vagy várjál...egy...autós iskola reklám?
Basszus nekem ilyenek eszembe se jutottak csak ilyen klisék mint pl állatkert vagy ilyenek.
-Nem rossz. Autós iskola jó lesz.
-Akkor nekem máris van ötletem.
Elkezdtett vázlatolni és néha besegítettem én is. Látszik ,hogy hogyha rajzolásról vam szó akkor előjön a magabiztos Ashton és aki nem szégyenlős és szerény. Néha tök vicces dolgok is születtek amin ő is jókat nevetett.
Kezd érdekelni Ashton. Nem sajnálatból hanem tényleg úgy igazán. Senki se ismeri, senki se tud róla semmit és én meg akarom ismerni. Nehéz dió lesz mert már van az a bizonyos stabil ,vastag fal amit felépített magaköré és nehéz lesz de azt szeretném ,hogy nyíljon meg nekem. A barátja akarok lenni....
***
BINABASA MO ANG
Művész Lélek (Lashton)(befejezett)
RandomEgy srác aki éli életét. Most végzős. Ötödik évét járja a sulijában ugyanis művészetibe jár. Egy másik srác aki most harmadéves a gimiben és elvagyokat, szerzi a jó jegyeket. Egy átlagos srác. De mi lesz ha ezek ketten nagycimborák lesznek?