Kaçırılma

117 9 0
                                    

Yb geldi.Multiyi açın.....AlSel ♡♡

Ali'nin yanında çok mutluyum.O gözlerine hapis olmayı başardım.Tek suçum ise ona aşık olmaktı.Çok seviyorum."Ali biz mutlu olucak mıyız?" "Çok." dedi ve bana sarıldı.Dağ evindeydik.En mutlu olduğum yerde.Aşkımızın tazeliğini koruduğu yerde.Ona yine aşık olduğum ve yine olacağım yerde."Ali uyuyalım mı?" "Uyuyalım." birbirimizin gözlerine hapis olarak uykuya daldık.

Birbirimize sarılı olarak uyandık.En huzur bulduğum kollarda uyandım.Aşık olduğum adamın kollarında uyandım."Senin o gözlerin beni deli ediyor.Aç o gözlerini de doya doya bakıyım." dediğimde gözlerini hışımla açtı."Açtım." dedi gülerek.Koluna yumruk attım."Gıcık!Sen uyuyosun diye ben öyle dedim!" "Olsun.Bende senin koca gözlerine bakmayı özlemişim." dedi ve dudağıma hafif bi öpücük kondurdu.O gözlerin içinde hapis olmama rağmen çok özgür hissediyorum."Hadi Ali annemlerin yanına gidelim." "Hadi gidelim." dedi.Ali üstünü değiştirirken ben Nazlı'la mesajlaşıyordum.

İkiiiiiz.Yarım saate odayız.

Selin ben çok kötüyüm.

Noldu?

Melisa geri döndü.

Melisa?

Savaş'ın eski karısı.

Ne?!

Ağlıyorum şu an odamda.

Hemen geliyoruz!

Ali geldi."Hemen gidiyoruz!" "Noldu ya?" Nazlı çok kötü." "Bişeyi mi var?" "Arabada anlatırım aşkım gel hadi."

"Eeee anlat bakalım." "Nazlı Savaş'a açılıcakken eski karısı Melisa gelmiş.Nazlı'da ağlıyormuş." "Hmm pek neşeli bir gün olmıcağa benziyor." "Aynen aşkım."

Eve vardık hemen Nazlı'nın odasına çıktım.Nazlı elindeki jileti bileğine tutup ağlıyordu."Nazlı napıyosun?!" dedim ve elindeki jileti aldım."Selin........" "Ağlama ikiz sen güçlü bi kızsın." "Öpüşürken fotoğraf attı!" "Ne!?" hemen Nazlı'ya sarıldım.Hemen Ali'ye mesaj attım.

Savaş'ı al Nazlı'nın odasına gel.

Hemen!

Yarım saat sonra Nazlı uyumuştu.Savaş ve Ali odaya girdiler."Nazlı iyi mi?" "Çok mu umrunda Savaş bey?Bence Melisa senin için daha önemlidir!" "Of Selin sende mi ya?Onu ben öpmedim.O fotoğrafıda ben çektirtmedim!" "Savaş doğru mu söylüyorsun?" "Ben Nazlı için ölürüm!" "O Melisa neden gelmiş?" "Bilmiyorum.Tek bildiğim şey var.Nazlı'dan vazgeçmeyeceğim." Nazlı yavaş yavaş uyanmaya başladı."Nazlı iyi misin kardeşim?" "Bu niye geldi?!" "Nazlı canım bi dinle." "Bana canım deme!" "Ikiz bi konuş istersen." "Hayır!" "Peki." dedi ve Nazlı'yı kucağın aldı Savaş.Ali yanıma gelip elimi tuttu."Korkma Selin.Ben varım korkma.Her ne kadar korkarsan o kadar üzerine gelir herşey." gözlerimi sıkı sıkı yumdum.

---1 Gün Sonra---

Nazlı bana olan herşeyi anlattı.Savaş'la öpüşmüşler sarılmışlar falan filan.Ali'yi dünden beri göremiyordum.Aramıyor mesaj atmıyor.Korkuyorum.Başına bişey mi geldi acaba?Yok olmaz öyle şey.Pozitif düşünmeliyim!Hemen Ali'nin numarasını tuşladım."Ali nerdesin sen?" "Selin Yılmaz.Sevgilin elimizde.Sakın saçma sapan bişey yapma.Kimseyi arama!Vereceğim adrese gel!" dedi ve kapattı.Bir resim geldi.Ali'nin ağzı burnu kan içindeydi.Ağlamama sebep oldu bu fotoğraf.Hemen konum atılan yere gittim.Kapıyı açtım.Ali baygındı."Ali!" diye yanına koşmaya başladım.Ama beni tuttular."Ne istiyosunuz benden?" "Sadece 1500$" "O kadar parayı ben nerden buluyım?" "Parayı her getirmediğin gün sevgilin aralıksız dayak yiyecek!" dedi ve beni dışarı çıkardılar.O kadar parayı nerden bulucaktım ben?En iyisi Haluk abiden istemek.Hemen eve doğru yol almaya başladım.Eve nefes nefese geldim.Haluk abinin odasına girdim."Selin noldu?!" "Benim acil 1500$ ihtiyacım var!" "Ne yapıcaksın o parayı?" "Ali için.Açıklama vaktim yok!" "Peki." dedi ve kasasından 1500$ çıkardı.Hemen aynı mekana doğru yol olmaya başladım.İçeri girdim."Getirdim paranı." dedim adama."Polisi veya farklı biryeri aramadın dimi?" "Hayır." dediğimde suratına alaylı bir gülümeme yerleştirdi.Ve Ali'ye sert bir yumruk geçirdi.Ali yumruğu aldığı an bağırdı.
Hemen mekandan ayrıldılar.Ali'nin yanında diz çöktüm.Ağlıyordum."Ama sen hiç sözünde durmuyosun koca gözlü kız.Benim için ağlama demiştim sana." "Yapamıyorum.Şu suratını görsen benden çok ağlarsın." "Yapma Selin." Ali'yi kaldırdım ve caddeye çıkardım.Hemen ilk gelen taksiyi durdum.Hastaneye geldik.Pansuman 1 saat sürdü.Sonunda Ali çıktı.Hemen yanına gidip sarıldım."Çok korktum Ali.Aklım çıktı sana bişey olucak diye." "Korkma dedim ben sana.Sakın!" hemen eve gittik herkes bize ne olduğunu soruyordu."Millet sakin birisiyle kapıştım o kadar.Sorun yok!" dedi ve beni odasına çıkardı.Kapıya yaslamasıyla dudaklarımızın birleşmesi bir oldu.Bir süre sonra ayrıldık."Aliş dağ evinde değiliz." "Niye hatırlatıyorsun ya?" "Herneyse gel de konuşalım." dedim ve yatağına oturduk."Ne konuşcaz aşkım?" "Kimdi o adamlar Ali?" "N-ne biliyim Selin?" "Ali bana yalan söyleme." "Ya şey işte-" devamı gelirken Peri kafasını uzattı."Gençler bölüyorum ama sizi salonda bekliyolar." "Geliyoruz Peri." Peri odadan çıkınca Ali ayaklanmaya başladı."Hey hey sorumun cevabını alıyım." dedim kolundan tutup."Salona inelim işmiz bitince anlatıcam." "Hadi bakalım." dedim ve inmeye başladık.İndik ve iner inmez koltuklara oturduk.Haluk abi söze başladı."Ali.................bize doğruyu söyle." "Ya be-ben zaten ya-yalan sö-" "Ali herkes yalan söylediğinden emin.Korkma." "Ben söyliyim Haluk abi.Ali kaçırıldı.Nedense kimseye söylemiyor.Bana.da kimin yaptığını söylemiyor." Ali yere ifadesizce bakıyordu.Ayaklandı ve dışarıya çıkmaya başladı.Peşinden gittim."Ali nereye gidiyosun?" "Niye çok mu ilgileniyosun?" "Ali!Ben söylesemde söylemesemde öğreniceklerdi." "Selin benim sinirlendiğim şey bu değil.Söylemiyorum demekki bildiğim bişey var." "Senin bildiğin benim bilmediğim ne var?" "Ya babam bu işin peşini bırakmaz.O adama yaptıklarını ben ödeticektim." "Ali ödetince ne olucak?" "Vicdanım rahatlıcak.Sana yaşatmış olduğu korkuyu ödeticektim." "Yapma.İstemiyorum." dedim o ise bana duygusuz bi şekilde bakıyordu."Sayende gerek kalmadı." dedi ve arabasına binip uzaklaştı.Ben herşeyi onun iyiliği için yapıyorum.O zarar görmesin diye.Yüzünden gülümsemesi eksik olmasın diye.Herşeyi senin için yapıyorum MAVİŞİM.Neden beni anlamak istemiyosun?Nazlı yanıma geldi."Yine durumlar kötü mü ikiz?" "Bilmiyprum.Senin durumun nasıl?" "Bizim bi sorunumuz yok.Sana çok üzülüyorum.Onun canı yanmasın diye elinden geleni yapıyosun.Mutlu olmasını istiyosun." dedi.Dayanamadım sarıldım ona.O da bana sarıldı.

---Ali'nin Gözünden---

Sahile gittim.Kendimle tanıştığım yere.Meğer ben öfkeyle dalgalanan bir denizmişim.Selin'in deniziymişim.O koca gözlerin sahibiymişim.Tek suçum buymuş.Gözlerimi kapattığım an Selin'in surat ifadesi aklıma geliyor.O suratı izlemek için gözlerimi kapatıyorum.Yanıma birisi oturduğunda gözlerimi açma gereği duymadım.Çünkü kimse umrumda değildi."Noldu yine Ali?" gelen Savaş'tı."Bilmiyorum." dedim sessizce.Daha sonra gözlerimi açtım."Ne güzel gidiyordunuz.Yine kargaşa oldu.Bir gün.Sadece bir gün normal geçemez mi?" "Böyle bişey yok bizim kaderimizde galiba." Maalesef." "Selin'i herşeyden fazla seviyorum.Çoook.Ama bazen cidden kırılıyorum.İster istemez.Ama bazen de onu kıran ben oluyorum.O zaman kendimi öldürmek istiyorum." "Bence Selin'den uzak kalma." dedi ve yanımdan ayrıldı.

---Selin'in Gözünden---

Ali hala yok ve bu beni çok endişelendiriyor.Korkuyorum.Yine başina birşey geldi diye korkuyorum.Odamda şu an tırnaklarımı yiyorum.Bi anda Ali güler yüzü ile odaya daldı."Napıyosun aşkım?" "İ-iyiyim aşkım." dedim ve yanıma oturdu.Bana bi anda sıkı sıkı sarıldı.Ellerim havada kalmıştı."Ali iyi misin?" "İyiyim.Seni çok seviyorum koca gözlü kız." "Seni çok seviyorum MAVİŞİM." kısa süre sonra odadan çıktı.Bende tam kendimi uykunun huzurlu kollarında buldum derksn burnuma keskin bi koku yayıldı ve KARANLIK!

♡MAVİŞİM♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin